Skocz do zawartości

wm77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wm77

Osiągnięcia wm77

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki kolego SotoM
  2. Witam Potrzebuję pomocy w określeniu czy zidentyfikowaniu do czego służą przewody pokazane na poniższych zdjęciach. audi a4 b7 2005 r. Silnik BNA 2.0 TDI Okazało się że przewód mniej więcej w miejscu wskazanym strzałką jest pęknięty a dokładnie w miejscu w którym występuje kompensator (ta harmonijka). Z góry dziękuję
  3. tego nie zauważyłem muszę sprawdzić. A jeśli będzie dalej chodził to co to znaczy - panel uszkodzony? Teraz na zewnątrz jest zimno z tego co wyczytałem na forum to klima się chyba nie powinna sama z siebie nie załączyć co? Jeszcze jedno napięcie na kostce sprężarki jest cały czas niezależnie od tego czy klimatyzacja włączona czy nie.
  4. Dzięki kolego. Wyczytałem gdzieś na forum ze należy podmienić kostki sprężarki i poduszki pod silnikiem bo to jest częsty błąd, jednak zastanawiam się czy podmieniając kostki nie uszkodzę jakiegoś elementu sprężarkę lub poduszkę np poprzez różne napięcia? Nie wiem jakie napięcie powinno być na poduszce i kiedy się pojawia wyczytałem że przy 1500 rpm. próbowałem podłączyć miernik ale nie pokazało się żadna wartość napięcia. No chyba że dopiero w czasie jazdy? Z linku który mi przesłałeś wynika że zawór sprężarki regulowany jest sygnałem napięcia, impulsowo u mnie było stałe napięcie najpierw 12.8 potem ok 10 V to nie wiem czy to było dobrze czy źle? To niewiem
  5. Witam Potrzebuję porady W mojej audi a4 b7 2005 2.0 TDI zdiagnozowałem iż ciągle była włączona sprężarka klimatyzacji. Po wciśnięciu przycisku econ sprężarka ciągle chodziła. Powodowało to zamrożenie wymiennika w kabinie a przez to zanik nadmuchu. Po odłączeniu kostki od sprężarki ogrzewanie działa poprawnie. Moje pytanie co może być odpowiedzialne za ten stan? uszkodzony panel klimatronika, zawór sterujący, Podmienione kostki z poduszką silnika - są takie same. jeśli kostki to jak to stwierdzić? Proszę o poradę ---------- Post dopisany 20-03-2013 at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2013 at 17:51 ---------- ktoś coś podpowiei?
  6. Porobiłem nastawy podstawowe .... na vagu brak błędów i dalej to samo. Jak samochód pochodzi tak ze 30 min to nawiew jakby niknie. słychać szum gdzieś tam a przez nawiewy wieje tylko trochę...bardzo mało Mechanik wymienił mi silniczek ustawiania klap i nie pomogło problem nie znikną... Ma ktoś jakiś pomysł ? Pozdrawiam... ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ---------- Panowie kamilek161290, jacek83, wy jak poradziliście sobie z tym problemem? ---------- Post dopisany 14-03-2013 at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2013 at 22:53 ---------- Mam pytanie. Czy te dwie rurki doprowadzające zimny czynnik do parownika te które są widoczne z wnętrza kabiny - po ściągnięciu schowka pasażera są zawsze oszronione? czy jeśli włączę tryb econ - wyłączenie działania klimy - to już powinny być nieoszronione? Czy może tak być że klima pracuje cały czas? Jeszcze jedno czy możliwe jest że coś może dławić przepływ powietrza przed parownikiem? czy jest tam jescze jakośdodatkowa klapa? Pozdrawiam ---------- Post dopisany 15-03-2013 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 14-03-2013 at 22:45 ---------- U mnie są cały czas oszronione i to niezależnie od tego czy mam econ. włączony czy nie
  7. Ok. Dzięki za podpowiedzi. Muszę teraz sprawdzić kto w okolicy ma takowe urządzenia. Pozdrawiam
  8. Witam Mam dziwny problem z ogrzewaniem (a4 B7 2005 diesel 2.0) - a mianowicie: Nastawa auto Kiedy samochód jest zimny wentylator działa z wydajnością "jednej kreski" ok jest to dla mnie zrozumiałe silnik jest zimny brak ciepłego czynnika. W marę jak nagrzewa się silnik wentylator działa z większą wydajnością (zrozumiałe klimatronik próbuje utrzymać zadaną tmp. wewnątrz). Później obroty wentylatora utrzymują się na tym samym poziomie. (gdzieś tak w połowie zakresu), Po jakimś czasie następuje dziwne zachowanie a mianowicie: pomimo takiej samej wydajności wentylatora, powietrz jest coraz mniej - po prostu mniej wieje. Co dziwne jeśli przejdę do ustawień ręcznych i dam nawiew tylko przez kratki z przodu to ta wydajność jest tak samo znikoma pomimo że na ustawieniach mocy nadmuchu jest na maksa. Po wyłączeniu samochodu i odczekaniu jakiejś chwili 10 15 min. wydajność wentylatora wraca do normy i wieje z kratek aż głowę chce urwać. Proszę o poradę. Dodam że autko świeżo zakupione.
  9. Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem A4 b7 2.0 diesel rok 2005. Mam nadzieję że na tym forum podowiaduję się co nieco o moim autku. Pozdrawiam wm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...