Skocz do zawartości

bodas

Pasjonat
  • Postów

    376
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

O bodas

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Końskie, Warszawa

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Za każdym razem kiedy inicjowałem procedurę w polu nr 4 nie pojawiała się żadna wartość pomimo, że postępowałem krok po kroku jak w opisie. W końcu spróbowałem wykodować z gatewaya moduł 1B, wyciągnąć bezpiecznik i dopiero wtedy ustawić krańcówki. Po raz kolejny porażka, ale po włożeniu bezpiecznika z powrotem do skrzynki moduł 1B zaadaptował się samoczynnie i krańcówki były już tylko formalnością. W międzyczasie próbowaliśmy zainicjować procedurę w Odisem-E i też nie dawało to efektu.
  2. Mam duży problem. Zamówiłem manetki zanim sprawdziłem jakiego producenta są obecnie w aucie i wrzuciłem do poliftowego S5 taśmę 8R0 od producenta Valeo, zamiast 8K0 od Kostal. Jak zobaczyłem w VCDS błąd, że sterownik jest niewłaściwy to zamontowałem znowu fabryczną taśmę i manetki. Jednak teraz nie jestem w stanie usunąć błędów. Świeci się ESP oraz oraz kontrolka układu kierowniczego na pomarańczowo. W sterowniku 1B od dynamicznego układu kierowniczego jest błąd braku nastaw podstawowych, ale nie mogę ich wykonać VCDS'em, bo nie znam kodu dostępu, ani grupy, w której się adaptuje. W sterowniku 16 nie ma błędów, a sam czujnik kąta skrętu bez problemu za każdym razem się adaptuje W sterowniku 44 jest błąd braku ustawień krańcowych kierownicy oraz "czujnik kąta skrętu- synchronizacja nie powiodła się" Krańcówek nie da się zaadaptować, układ nie reaguje na kręcenie kierownicą do końca i zatrzymanie w tej pozycji. Sama taśma była montowana w każdym z przypadków na wyprostowanych kołach i nie ma mowy o przekręceniu.
  3. Mogę Ci ogarnąć w Warszawie lub Końskich.
  4. bodas

    C7 Resident

    @qujot to ta kostka dzięki. To Etka na komputer?
  5. bodas

    C7 Resident

    Może i 6 jest osadzonych. Chodzi mi tylko o jakiś kod/oznaczenie pinów żebym mógł dokupić
  6. bodas

    C7 Resident

    Mam wielką prośbę. Czy ktoś mógłby mi podać jakie piny (numery) są w kostkach do lamp tylnych audi a7 przedlift? Obie kostki są takie same - błotnik i klapa. Mają miejsce na 8 pinów i są niewielkie.
  7. bodas

    B8 TrOOOOp

    Mam wielką prośbę. Czy ktoś mógłby mi podać jakie piny (numery) są w kostkach do lamp tylnych audi a7 przedlift? Obie kostki są takie same - błotnik i klapa. Mają miejsce na 8 pinów i są niewielkie.
  8. Ja składałem akurat na nowy klej, ale na starym to faktycznie chwila roboty.
  9. Cześć Mam problem tego typu, że przycisk PDC aktywuje mi czujniki, ale nie włącza wizualizacji. Fabrycznie miałem kamerę i czujniki z tyłu na module z końcówką DH. Czujniki nie ruszyły od razu, ale po wgraniu kontenera danych przez VCP działają. Jednak mam ten problem z wizualizacją.
  10. Tak na szybko na brudnym aucie.
  11. bodas

    2.0 TFSI bierze olej

    Przy jakim przebiegu CPMA/CPMB zaczynają pobierać olej @kixi4? Ja mam niewielki przebieg i na ten moment potwierdzam, że przez ostatnie 30 tys. km nie dolewałem oleju.
  12. bodas

    A5 Sirius Black

    Ja odpuściłem u siebie klimatyzowany schowek, bo mam wersję z półką jakby na zmieniarkę przez co znacznie spada użyteczność.
  13. Poniżej zamieszczam efekt. Lampy ogarnięte już od około miesiąca. Mi się o niebo bardziej podoba z włóknem węglowym. Pierwotnie brałem pod uwagę montaż maskownic z wersji EU, ale w praniu wyszło, że w lampach są różnice, które uniemożliwiają estetyczny montaż plug&play.
  14. Maskownice obrysówek z lamp. W święta działamy.
  15. Mały spojlerek ? Kto zgadnie co to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...