Witam.
Mam "mały" problem z moja furką. Kilka dni temu po raz pierwszy złapał tryb awaryjny, na VAG-u wyszło :
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 038 906 019 AN
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 63351
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Wyglądało na czyszczenie turbiny. Oprócz tego wystąpił jeszcze jeden dziwny problem otóż przy jeździe np. z góry na biegu (każdym biegu) silnik szarpie jakby dostawał strzała paliwa - taki sekundowy zryw do przodu. Czasem jeden zryw czasem kilka. Turbina została wymontowana i oddana do remontu ( 600 zł), przy okazji wyczyszczony EGR. Dziś odebrałem niunie z serwisu i jakie było moje zdziwienie jadąc do domu - Nadal szarpie przy hamowaniu silnikiem. Na razie nie złapał trybu awaryjnego ale zrobiłem tylko 30 km z serwisu, sprawdzę jutro rano bo na zimno łapał regularnie. Nadal martwi mnie to szarpanie. Zapinałem VAGa i czysto żadnych błędów. Przed oddaniem turbiny czyściłem też przepływomierz jak widać bez efektu. Co jeszcze mogę sprawdzić lub zrobić?
Czy to może być zawór N75 i gdzie on jest?