Skocz do zawartości

johny_bravo

Pasjonat
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O johny_bravo

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    EL

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia johny_bravo

1

Reputacja

  1. Chyba jednak to nie jest poduszka... To kawałek gumy, który jest w zwrotnicy. Nie występuje sama ta guma jak się okazuje... Zobaczę w czwartek, będę wyciągał wszytko. A odnośnie stuków. Tylko w tych przypadkach o których pisałem. Przy zmianie biegów cisza.
  2. Witam, mam mały problem, kilka dni temu usłyszałem stuk podczas ruszania. Przednie, prawe koło. Zdarzyło się raz więc nasłuchiwałem dokładniej i okazało się, że stuka również przy hamowaniu i skręcaniu na postoju. Sprawdzałem dokładnie i wychodzi, że to sprężyna się rusza ?! dokładnie, jej górne mocowanie. Ta guma jest pęknięta, zgnieciona i sprzeżyna wystaje poza jej obrys... Szukałem w etce ale nie znalazłem nr tej górnej gumy w której siedzi sprężyna, podpowie ktoś czego mam szukać ? Ważna rzecz, samochód jest na kompletnym zawieszeniu H&R i tu drugie pytanie, czy ta guma jest taka sama jak w seri, bo nie pamiętam czy obwód sprężyny u góry jest taki sam. Poniżej zdjęcie jak to wygląda.: http://fs5.directupload.net/images/151108/xt7zpxnv.jpg Wielkie dzięki za podpowiedzi Pozdrawiam
  3. No to jedyne rozwiązanie, żeby mieć DSy to zmiana na 320? Średnio trochę... Jest jakiś inny klocek, który będzie pasował do dotychczasowych 312 i będzie lepszy od FDB1717?
  4. Ok ale czy mimo to będzie pasował? Już raz tak miałem z tyłu, był delikatny luz i pukał sobie.
  5. Jakie jest oznaczenie klocka Ferrodo ds do mojego BFB na przód? Szukam i nie mogę znaleźć...
  6. Dzięki Panowie, tak jak pisałem wcześniej naprawdę bawi :-) Logi będą ale raz jeszcze powtórzę, musicie dać mi jeszcze trochę czasu. Szybki update: Zmieniony został dolot tak jak pisałem wcześniej. Stożek k&n na końcu niedaleko halogena, przepływka i prosto do muszli, żadnych zwężeń. Całość na 3 calach. Koketka softu plus rolki planowana na pon, ten następny wiec pojawią się obiecane cyferki. Auto posadzone tak jak chciałem, na h&r - 4cm. Pozdrawiam ;-)
  7. Zakończę dyskusje z Tobą. Szanuje Twoje zdanie. Filmik wrzucany bezpośrednio z telefonu. Czy jedzie oceńcie sami. 2 bieg, od 40 do okolic 110. Na więcej nie mogłem sobie dzisiaj pozwolić ale niebawem będzie zdecydowanie dłuższy.
  8. Gdybym w życiu zajmował się tylko samochodem i nie miał innych atrakcji, pewnie za każdym razem, dla zasady raz dziennie, wsiadal i jechał na odpowiedni kawałek drogi by rozpędzić się do okolic 170. Niestety Cię zmartwię. Mam inne rzeczy na głowie, także póki co pozostaje Ci, tylko mi uwierzyć :-)
  9. Kreski będą ale wpadła nowa koncepcja dolotu. Cała puszka będzie out i tip poprowadzony bezpośrednio na dół... Jeśli ktoś ma ochotę na nową wkładkę k&n zapraszam, mi już nie będzie potrzebna... Filmik będzie jak tylko wymianie zawieszenie, myślę, że w przyszłym tygodniu się uda. Kreska i logi jak wszystko będzie zrobione.
  10. Tak jak pisałem wcześniej, zrobię oczywiście i go wrzucę.
  11. Z dużym opóźnieniem ale czasu wiecznie brakuje ostatnio... Auto dalej jeszcze nie hamowanie chociaż już po finalnej korekcie. Jak będę miał wykres dokładnie opiszę wszystko w osobnym wątku... Tak w skrócie, taki wynik jest na hubrydzie z mojej K03, fmic,dp, TIP 3 calowy, przeplywka z Bama , Wtryski mam 540 CC ale tylko dlatego ze w dobrej cenie dostałem. Puszka została jeszcze seryjna z wkładka k&n. Dv i n75 również z Bama. Boost w peeku wynosi 1.5 natomiast przez cały czas 1.4, przy końcu 1.3 z hakiem, nie pamiętam teraz. Wg GPS pojechało 265km/h wiec jestem zadowolony ;-) Po założeniu letnich z trakcja juz tak nie walczę i mogę się normalnie rozpędzić, co mnie cieszy jeszcze bardziej ... ;-)
  12. Człowiek, który ogarnia soft w moim rejonie. Kilkanaście samochodów było u niego strojone i nikt nie zgłaszał zastrzeżeń, tym bardziej, że on też mi robił pierwszy soft i późniejsze korekty... Coś do listy a-z i zdradzaniu sekretów, przez tel sugerował n75 i właśnie jadę do niego na podmiane. Napisze raz jeszcze, dzięki Waszej pomocy i podpowiedzi, tez sam chce wiedzieć jak najwięcej . może nawet zadaje głupie pytania ale w temacie dopiero raczkuje...
  13. Ten co mi stroił będzie widział samochód jutro. Przez tel nie chciał stawiać diagnozy co dla mnie jest zrozumiałe. Pytanie/informacja na forum była po to, by być mądrzejszym podczas rozmowy na żywo.
  14. Dziękuję :-) W etce widzę 058906283f wiec takowy zakupię.
  15. Przed chwilką sprawdzałem, boost był na poziomie 0.3bara jak auto przestało jechać. Zgasiłem, poszedłem po kompa , przejechałem się i trzyma równiutko 1.5bar... Problem w tym, że raz faktycznie zdażyło się, że poszło więcej - 1.7 widziałem w historii. Podpowiedzcie proszę, standardowy zaworek mam brać czy są jakieś mocniejsze/wytrzymalsze? Wyczytałem, że od S2 albo TTki 225 będzie lepszy. Prawda to ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...