tak mam LPG. Błędów 0, przepustnica czyszczona i zaadaptowanana no i szczelność również sprawdzona. Przeglądając forum zauważyłem, że wiele osób ma problem z czujnikiem temperatury i teraz pytanie czy może on mieć coś wspólnego z tymi objawami?
Witam od pewnego czasu mam spory problem z moją audi.
Po rannym odpaleniu silnika przy niższych temperaturach strasznie szaleją obroty. skaczą do 2-3tys i utrzymują sie na tym poziomie nawet gdy silnik się rozgrzeje. Nieraz pomaga delikatne "muśnięcie" pedału gazu i wtedy spadają na chwilę ale gdy ruszę i przejadę kawałek znowu szaleją.
Miał ktoś może podobny problem?
Ps. Przepustnicę czyściłem oraz adaptowałem za pomocą kluczyka
Siemka
nadszedł czas abym i ja pokazał swój pojazd.
Jest to pełnoletnie A4 95r z silnikiem 1.8 ADR
Przebieg na tą chwilę wynosi ok 314000tys (udokumentowany)
Udało mi się ją kupić za kosmiczną sumę 3 tys.
Facet który sprzedawał twierdził że się silnik skończył co na moje szczęście okazało się nieprawdą, ponieważ winny był przerwany wężyk w pompie paliwa. Po wymianie silnik pracuję wzorowo.
Z wyposażenia
- Grzana skóra
- (niedziałający) fis
i troszkę innych dupereli o których teraz nie pamiętam.
W ostatnim czasie zrobiłem większy serwis czyli:
- kompletny rozrząd
- wszystkie płyny
- olej
- filtry
- świece zapłonowe
- nowe opony
- Komplet amortyzatorów sachs
jak narazie z mojej twórczości to tylko
- instalacja gazowa Stag 4
- kompletnie nowe nagłośnienie
no i kilka fotek (jutro dodam lepsze)
http://img7.imageshack.us/img7/5139/4gcl.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/247/o3vt.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/3079/7fov.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/435/8zw7.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/7558/p3ui.jpg
Pozdrawiam Paweł
Witam!!!
Na forum zarejestrowałem się dość dawno temu, lecz jakoś tak wyszło, że się jeszcze nie przywiałem. Od jakiegoś miesiąca stałem się posiadaczem wymarzonej a4-ki która przedstawię w odpowiednim dziale. Pozdrawiam Paweł