Skocz do zawartości

arek1994ew

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arek1994ew

Osiągnięcia arek1994ew

0

Reputacja

  1. Witam, potrzebuje do mojej A4 nowe lampy (tył) gdyż dziś miałem nie miłe zdarzenie na parkingu kobieta wjechała mi w tył auta szczęście, że akurat byłem w samochodzie z resztą nie o to chodzi.... mianowicie szukam coś takiego LAMPY DIODOWE AUDI A4 B5 SEDAN 94-00 RED WHITE LED (3877680530) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ktoś może wypowiedzieć się na temat tych lamp ? a może coś innego doradzicie ? Z góry dziękuję
  2. Teraz tak spróbować nie zaszkodzi lecz gość który ustawiał mi zbieżność kół sprawdzał breszką wahacz po wahaczu i stwierdził, że żadnego luzu nie ma ale tak jak mówisz sprawdzić samemu nie zaszkodzi. Jeśli chodzi o przegub mój mechanik dokładnie miesiąc temu wymieniał mi tarcze i klocki w mojej B5 i zwrócił mi uwagę, że przegub z prawej strony a dokładnie mówiąc spadła opaska z przegubu sądzę, że to raczej nie to gdyż nawet ewidentnie stuki są z lewej strony samochodu. ---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:56 ---------- Sorrki spadła opaska z osłony przegubu
  3. Z tym się z Tobą zgadzam w 100%
  4. Dodam, że dziś zauważyłem ten odgłos przy ruszaniu i szybszym puszczeniu sprzęgła...
  5. Żaden z tych diagnostów nie poczynił takich kroków jak napisałeś.
  6. Byłem jeszcze na jednej stacji diagnostycznej i tak samo wahacze, końcówki drążka wszystko ok a stuki dalej są niby zawieszenie bez żadnego luzu. ---------- Post dopisany at 15:27 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ---------- Też bym obstawiał na lewy uszkodzony amortyzator, lecz oczywiście na stacji również mówią, że jest ok ale wydaje mi się, że jednak jest on uszkodzony poprzez tą nieszczęsną dziurę...
  7. Witam serdecznie, mam pytanie dotyczące zawieszenia w mojej B5, gdyż miesiąc czasu wstecz ładnie wpadłem w konkretną dziurę od razu wiedziałem, że na pewno będzie coś do wymiany. Lecz przed konkretną diagnozą pojechałem na stację diagnostyczną. Diagnosta wjechał na tzw. trzepaki i po paru minutach daje mi znać, że czuje jakiś luz w lewym kole ale nie może wyczuć gdzie nie myśląc długo pojechałem na następną stację z ciekawością z czym następny diagnosta mnie zaskoczy. Następnie jestem u kolejnego diagnosty słysząc od niego, że czuje jakiś luz lecz nie może też wykryć i mówiąc do mnie: ,, nie martwić się jeździć dalej'' gdybając mówi, że najprawdopodobniej końcówki drążka. Ewidentnie stuki słychać na drodze gdzie jest kostka brukowa. Końcówki drążka kierowniczego wymienione, zbieżność ustawiona a stuki jakie były takie są. Gość przy ustawieniu zbieżności posprawdzał mi raz jeszcze tylko każdą gumę breszką twierdząc, że wszystko jest sztywne. Wspomniał, że być może jest uszkodzony amortyzator. Może ktoś z was ma jakiś pomysł co zrobić dalej z tym problemem ? Pozdrawiam
  8. Dziś zauważyłem identyczny problem jak wyżej opisany, samochód stał 2 dni na dworze dziś go odpalam i (telepie budą) ale po paru sek. dochodzi wszystko do normy tak samo całe 2 dni padało dodam, że w mojej a4 są bardzo duże ilości wody z tłumika nawet po przejechaniu parę km woda nie znika. Dodam, że mam problem z uzyskaniem temp. silnika tzn na desce rozdzielczej temp. nigdy nie dochodzi do 90C po prostu leży poniżej 60C na klimatroniku sprawdzałem temperaturę wychodzi, że jest ok pod kodem 51. W samochodzie przez ten czas został wymieniony czujnik temperatury oraz termostat po wymianie termostatu przez jakiś czas było 90C jeżdżąc po mieście jak wyjechałem na trasę temp. spadała temp. do ok 60-70C.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...