serko
Pasjonat-
Postów
124 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O serko
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia serko
0
Reputacja
-
Z tego co kojarze od 97r. immobilizer jest w zegarach, wcześniej była osobna kostka za bezpiecznikami. Jeżeli na starych zegarach odpala a nie działa tylko temperatura to może lepiej jest przełożyć tylko wskaźnik.
-
Chrobotanie zgrzytanie z lewej strony przy skręcaniu
serko odpowiedział(a) na a4b5rs4 temat w Audi A4 B5
Przerabiałem to samo. Przedni dolny wahacz, który trzyma amortyzator. -
Pod kolektorem dolotowym , na bloku powinien być wybity kod i numer silnika. W moim ADP bynajmniej jest.
-
Kod silnika jest na bloku pod kolektorem ssącym wybity. Będziesz miał ADP i dalej numer. Z tego co piszą to do numeru 170000 nie było koła dwumasowego.
-
3500zł w Audi nie jest trudno wydać . Wystarczy, że poprzedni właściciel nawet jeśli dbał o sprawy wizualne, nie robił na czas lub zaniechał podstawowych spraw eksploatacyjnych tj. wahacze, amortyzatory, tarcze, klocki, a nawet opony. Sam mam A4 1.6 i wiem jak to jeździ. Jak chcesz lepszych osiągów to wybebesz całe wnętrze i znajdź największą górkę w okolicy . Spalanie po mieście to 10L, więc nie wiem czy oszczędnie. " Lepiej włożyć 3500 i mieć naprawdę ładne auto" - żeby było ładne to najpierw musi być sprawne i od tego zacznij. Na moje ta kierownica jest od VW, A6C5 trójramienna ma inny kształt poduszki i przede wszystkim wyprofilowanie pod palce.
-
Zacznij od czynności, które nie wymagają kosztów. Sprawdź stan przewodów zapłonowych. Wyjmij kopułkę rozdzielacza i palec, wyczyść dokładnie płynem do czyszczenia elektroniki i dokładnie wytrzyj do sucha. Właśnie kopułka była u mnie powodem podobnych problemów czyli trudności z odpalaniem, szarpanie, dławienie, po odpaleniu rano chodził na 3 cylindry. Po dokładnym wyczyszczeniu kopułki i palca oraz delikatnym usunięciem nalotu ze styków przy pomocy papieru ściernego problem zniknął jak ręką odjął.
-
Mi skrzypiał sworzeń od dolnego lewego z przodu, tego który trzyma amortyzator i ma sworzeń w dół. Luzu nie miał , jedynym objawem było skrzypienie, które było też czuć na kierownicy przy skręcaniu. Po wymianie cisza i spokój.
-
Chciałem, kupować mastersporty ale po tym jak koledze pękła główka i wypadł sworzeń na bananie przy przejeżdżaniu przez tory odpuściłem. Miałem SWAG, zaczęły pukać po 15tys. Obecnie 30tys. zrobiłem na FEBI i jest ok, jedynie lewy dolny prosty musiałem wymienić bo pomimo tego, że nie miał luzu to zaczął skrzypieć przy skręcaniu. Tu ciekawy materiał na temat wahaczy.
-
To fakt, bez znaczenia jaki samochód nie polecam mineralnego nikomu.
-
Zrób jak pisze uszolek. Prawdopodobnie smok pompy i miska do czyszczenia.
-
Oj zdziwiłbyś się, jest właśnie tak jak piszę. A jak słyszę, że olej jest rzadszy to mnie strzela. Nie ma czegoś takiego, jest za to lepkość podawana w odpowiednich temperaturach pracy.
-
U mnie między Castrolem 10W40 a Motulem 5W40 róźnica była taka, że na Castrolu 10W40 na 10tys. dolewałem 1,5 litra a po przejściu na Motula 5W40 dolewam ok, 0,3l.
-
U mnie przyczyną zgrzytu podczas skrętu był dolny wahacz przedni, ten co trzyma amortyzator. Po wymianie cisza.
-
Ja z tym problemem borykam się mniej więcej co dwa lata. Problem rozwiązuje dokładne wyczyszczenie kopułki i palca płynem do elektroniki, takim który usuwa wilgoć. Po takim zabiegu na dłuższy czas mam spokój.
-
Wspomaganie działa miodzio. Problemem był zatarty sworzeń dolnego przedniego wahacza.