Skocz do zawartości

wojciech_81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojciech_81

Osiągnięcia wojciech_81

0

Reputacja

  1. Odpala normalnie bez wiekszych problemow filtr mam nowy przeplywomierz mialem podmieniany z innego auta i bylo normlanie sada dziala wedlug komputera prawidlowo sprobuje pojezdzic na etylinie i zobacze czy cos to da
  2. A te mapy tto na Pb jak bede jezdzil to sie same nastawia czy trzeba je wgrac ? A czy Vag pokze ze moze cos z tymi mapami nie tak byc ??
  3. Koledzy uklad mam czysty widac to po spuszczanym plynie ale dla pewnosci byl plukany wczesniej bo tez tak moj mechanik myslal. Odma i cala reszta podcisnienia tez przebadane. Termostat i czujnik oczywiscie ze tylko orginalny( mialem w nissanie przeprawe z podrobkami i nie chce wiecej ) Przepustnica byla zakladana z A4 taki sam motor jezdzaca bylo ok az sie chciala posciskac z fordem i juz a4 nie ma. Szukam kumatego mechanika w okolicach Kielc:kwasny:
  4. Posiadam a4 1.8 5v z 96 z lpg roku i mam kilka problemow z nia nie wiem czy one sa ze soba powiazane czy to sa rozne sprawy. Pierwszy problem jaki mam to jest to ze dosc dlugo łapie temp jakies 90 stopni ma dopiero po przejechaniu ok 10km, druga sprawa to jest jeszcze dziwniejsza poniewaz traci temp jak sie jedzie przez ok 4km lub dluzej wiecej niz 125km /h jak jade do tej predkosci temp stoi na 90 ani drgnie wskazowka, Jak jade szybciej spada do poczatku skali zmniejszajac predkosc temp powraca do 90. Duzo podruzuje po autostradzie wiec mnie to bardzo denerwuje poniewaz jak spada na liczniku temp to i w srodku robi sie zimno. Trzecia rzecz jaka sie zaczela dziac to jest wina falujacych obrotow. Napisze teraz co wymianialem. Kilka czujnikow temperatury, 2 termostaty , wiskoze, przepustnice, przeplywomierz planuje podmienic teraz cewki. Czy ktos moze zna powod takiego dzialania mojej audi, czy moze zna ktos jakiegos mechanika z okolic CK ktory moze mi pomoc. Dodam tez ze mialem juz kilka diagnostyk bledow nie bylo mialem tylko cos o skladzie mieszanki paliwa ale to podobno przez lpg , byly tez kilka razy robione adaptacje przepustnicy. Prosze o pomoc sensowna bo moi mechanicy najlepiej by wymienili caly silnik Pozdrawiam
  5. Na poczatku chcialem wszystkich goraco powitac jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumialosc. Posiadam a4 1.8 5v z 96 z lpg roku i mam kilka problemow z nia nie wiem czy one sa ze soba powiazane czy to sa rozne sprawy. Pierwszy problem jaki mam to jest to ze dosc dlugo łapie temp jakies 90 stopni ma dopiero po przejechaniu ok 10km, druga sprawa to jest jeszcze dziwniejsza poniewaz traci temp jak sie jedzie przez ok 4km lub dluzej wiecej niz 125km /h jak jade do tej predkosci temp stoi na 90 ani drgnie wskazowka, Jak jade szybciej spada do poczatku skali zmniejszajac predkosc temp powraca do 90. Duzo podruzuje po autostradzie wiec mnie to bardzo denerwuje poniewaz jak spada na liczniku temp to i w srodku robi sie zimno. Trzecia rzecz jaka sie zaczela dziac to jest wina falujacych obrotow. Napisze teraz co wymianialem. Kilka czujnikow temperatury, 2 termostaty , wiskoze, przepustnice, przeplywomierz:facepalm: planuje podmienic teraz cewki. Czy ktos moze zna powod takiego dzialania mojej audi, czy moze zna ktos jakiegos mechanika z okolic CK ktory moze mi pomoc. Dodam tez ze mialem juz kilka diagnostyk bledow nie bylo mialem tylko cos o skladzie mieszanki paliwa ale to podobno przez lpg , byly tez kilka razy robione adaptacje przepustnicy. Prosze o pomoc sensowna bo moi mechanicy najlepiej by wymienili caly silnik Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...