Skocz do zawartości

mardoczek

Pasjonat
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mardoczek

Informacje

  • Imię
    Martin
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mardoczek

1

Reputacja

  1. Sprawdzałem tą dodatkową popke wody i przy otwarciu maski przedniej ona się załacza i czuć pod ręką że ona chodzi to nie wiem jaka może być przyczyna tego błędu
  2. Witam mam problem z dwoma błędami o nr. 2 Faults Found: 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [174] - Open circuit MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 28 Mileage: 233299 km Date: 2017.05.03 Time: 08:39:50 Oraz drugi błąd to: 4987 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) P0674 00 [047] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 233299 km Date: 2017.05.03 Time: 08:39:33 Pomoże ktoś odczytać te błędy lub podpowiedzieć co jest do wymiany, z góry dziękuje. Dodam że błędy kasowałem przez program VCDS kilka razy i powracają.
  3. Nie wiem czy nie mam jakiejś nieszczelnosci bo raz, ze trochę ubogo na Pb idzie a dwa nie wiem dlaczego one tak leja przy schodzeniu z obrotów (23s, 30s, 45s). Nie powinny być zera aż do momentu wcisnieca pedalu gazu??? Na wolnych nic się nie dzieje.
  4. No wlaśnie tak myslalem, ze Cię źle zrozumialem. Hany złote (zielone). Po półtorej roku by już lały??
  5. Kurcze nie pamiętam jakie wtryski tam siedzą, chyba seria. Od kupna nie byly ruszane. Takie niebieskie hehe .
  6. Będę musial zajrzeć do Staga dawno się nie laczylem z ecu gazowym. Może zrobić mu adaptacje, co myślisz ? ?Zaś na Pb tak jakby malo paliwa mial, czyżby wtryski nie dawaly rady??!!
  7. I oto one: http://vaglog.pl/log_202291.html http://vaglog.pl/log_202290.html http://vaglog.pl/log_202289.html Nie zdążyłem zrobić do końca na LPG, niestety padła bateria. Tak więc jest tylko jeden gazowy: http://vaglog.pl/log_202292.html łuuuhuhu na bogato na gazie.....
  8. Znalazlem jeszcze wczesniejszy log, tu tak jakby troszkę lepiej z tym bostem. Podmienie go i jeszcze raz zloguje. Jak dokladniej zdiagnozowac to sprzeglo bo na serii na 4 i 5 biegu pedale w podlodze od 2000 obr/min normalnie prędkość i obroty rosnąhttp://vaglog.pl/log_168446.html
  9. No takie 0,9 bara mam gdzieś stare logi z zeszłego roku jak był wsadzony: http://vaglog.pl/log_170530.html http://vaglog.pl/log_170527.html
  10. Mam drugiego kompa z programem takim lightowym, ok 1 bar-a ładuje. A nawet go chyba podmienię. Tylko tam czasy już były tak na pograniczu...
  11. może być, dawno nie robiłem testu. Przepływka nowa.
  12. Witam. Zerknijcie na moje dzisiejsze logi. Wymiana oleju (z płukanką) z motula na LM Synthoil Hight Tech plus filtry bez filtra paliwa (dziś wymienię). Trochę długie te czasy wtrysków jak na serię. Pompka była wymieniana i trzyma ciśnienie. Chyba, że te wtryski już nie dają rady?? Albo mocowanie węży od filtra bo zapinki nie są oryginalne tylko dorabiane zawleczki metalowe były, może to ma wpływ. Świece we wrześniu i cewki Beru wymieniane. Doradźcie coś gdzie jeszcze szukać?? http://vaglog.pl/log_202046.html http://vaglog.pl/log_202047.html
  13. Co Cię skłoniło jednak do Motula?? Czemu nie L M High Tech?? Jak tam pierwsze wrażenia po wymianie??
  14. Ty wymieniałeś któreś kable?? Pytam bo zauważyłem u siebie na kablach biegnących do kostek od cewek (pod gumami) ubytki izolacji i generalnie jakaś sztywna ta wiązka. Iskry po ciemku nie widać, żeby przeskakiwała. Myślałem o wymianie ale nie wiem co i gdzie się łączy i jakie są koszty??
  15. Masz jakiś sprawdzony i polecany serwis klimy w okolicy??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...