
sinq
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sinq

Informacje
-
Imię
Sławek
-
Miasto
DZG
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AJL
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
sinq obserwuje zawartość Audi A4 B5
-
Cewki były fabryczne, tylko ich od nowości chyba nikt nie wymieniał. Mam nalatane ponad 300 kkm a gaz zakładałem przy 260 kkm
-
Moje cewki wytrzymały 40 kkm na gazie, w zeszłym tygodniu musiałem wymieniać, bo na gazie nie dało się jechać.
-
Mam u siebie brc, nie ma z nią żadnych problemów. Zrobione na LPG 30 kkm. U mnie serwis polega tylko na wymianie filtrów gazu. Ja dwa lata temu płaciłem 3 tysiące za instalacje ale z zapasem na większą moc.
-
Siema Przerabiałem temat tylko, że u mnie nie działał spryskiwacz na tył. Ja miałem rozpięty wężyk pod lewą nogą kierowcy tam gdzie jest podstopnica. Wężyk na tył idzie przez lewą stronę auta z całą wiązką i później chyba w okolicach tylnej kanapy przechodzi na prawą stronę auta. Na początek ściągnij siedzisko tylnej kanapy. powinieneś zobaczyć wiązkę która idzie na tył, będziesz też musiał ściągnąć plastiki progowe żeby dostać się pod wykładzinę.
-
Ale wtedy działał Ci natrysk tylnej wycieraczki??? Qrwicy dostaję jak muszę skrobać szyby od środka. Podszybie suche jak nigdy.nie padało z tydzień,nic nie zapchane wiec mogę wszystkiego rodzaju linki ,kompy raczej wykluczyć. Albo szybę źle wstawili albo nagrzewnica sam juz nie wiem U mnie nie działał spryskiwacz tylnej szyby.
-
Siemka
-
Może jeszcze pomogę, choć temat już stary. U mnie miałem podobny przypadek problem leżał w rozłączonym przewodzie od spryskiwaczy, który puszczony jest pod kierownicą obok podstopnicy. Dodam, że dotyczy to kombi jak jest w sedanie to nie wiem.
-
Problem rozwiązany sterownik był "zepsuty"
-
Wiązkę sprawdziłem napięcie na wtyczce do sterownika jest, napięcie na kostce wychodzącej ze sterownika do pompy jest. Bezpieczniki sprawdzone. Mam pytanie mam zegary jaegera które są w nie najlepszym stanie, może tu leży wina tego że abs nie bangla. Nie podmieniałem jeszcze tylko pompy, ale logicznie myśląc powinienem móc się połączyć ze sterownikiem przez vaga.
-
Numer pompy 8E0.614.111A a numer sterownika 0 273 004 284
-
Numery dokładnie takie same, podmieniłem sam sterownik. Boje się, że może być wiązka uszkodzona, ewentualnie może ten układ jest zabezpieczony dodatkowym bezpiecznikiem oprócz tego ze skrzynki koło drzwi. Jak na razie jeszcze walczę i nie odpuszczam
-
Kupiłem całą pompę ze sterownikiem, używana o takich samych numerach i dalej nie ma abs. Wydaje mi się że ten kupiony sterownik mimo zapewnien też może być uszkodzony.
-
Własnie wróciłem z wymiany sterownika pompy abs, który dalej nie działa. Objawy standardowe czyli brak abs oraz nie mogę się połączyć ze sterownikiem. Mam pytanie gdzie znajduje się komputer (moduł) abs eds w avancie, bo u mnie nie ma go pod fotelami z tyłu. Dodam, że auto z roku 2000 jeśli to ma jakieś znaczenie. Przekopałem całe auto, dalej nic nie znalazłem ktoś ma jakiś pomysł? A może całość sterowania mieści się w pompie abs?