Skocz do zawartości

Maestro_86

Pasjonat
  • Postów

    303
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O Maestro_86

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    TST

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Panie i Panowie do A4 B8 lift 2.0 TFSI ALLROAD (wersja USA) potrzebuję wiązkę silnika. Moja ma numer 8K1 971 072 NB i pytanie czy zamienia się ona może z jakąś wersją (numerem) dostępną na europejskim rynku ? Dzięki z góry
  2. Witam, Panowie, nie mogę rozszyfrować tego błędu. Pojawia się 2-3 dni po skasowaniu. Nie wywala checka na desce. 004112 Fuel Injector #9 (N299) P1010 - 001 - Open Circuit - Intermittent. Ktoś się spotkał z takim błędem ? Pacjent A6 C6 3.0 TDI ASB Q
  3. o no i luks. Dużo czasu z wymianą schodzi ?
  4. Jeszcze nie. Póki co mam malutki pęcherzyk więc mozesz być pierwszy . pocieszające jest to ze kolor LY9B jaki mamy trzeba naprawde odcieniowo spier***** żeby nie pasował do reszty Malowałem listwy jakimś gotowcem z allegro i nawet w największym słońcu nic się nie różni. Ale trzeba się zacząć rozglądać i zapytać sprzedawców o zdjęcia naroży.
  5. ok dzięki. Boje się żeby nie trafić na te zaokrąglane rogi w błotnikach
  6. Pany,kupował ktoś błotniki w kolorze LY9B ? może ktoś polecić któregoś ze sprzedawców ?
  7. Witam, Pomóżcie. Czy jest jakiś sposób aby oderwać część plastikową listwy od metalowej zedrzeć rdzę i przykleić spowrotem ? Robił ktoś zabieg reanimacji takiej listwy? Wygląda to średnio..:
  8. Od zeszłego roku się z tym problemem bujam, a w między czasie jak zmieniałem koło na sprężarce to odsysałem gaz i wciskałem jeszcze raz. Czyżby jeszcze raz nabili za duzo? bo zarówno przed odciągnięciem gazu jak i po ponownym nabiciu problem pozostał. Z drugiej strony po dłuższej jeździe przestaje popiskiwać i wszystko ładnie działa.
  9. pasek już chyba z 10 razy ruszałem. Próbowałem rózne ustawienia. Od luźnego do mega napiętego. Napinacz nowy i koło na sprężarce też nowe. Jeden spec mi oznajmił że zaciera się sprężara. Ale gdyby tak było to czy nie powinny być opiłki w ukladzie i zapchana dysza rozprężna ? Jeszcze tylko osuszacza nie wymieniałem. No i kolejna przypadłość to to ze śmierdzi po wyłączeniu klimy... Ale to raczej nie ma nic wspólnego z zatrzymującą się sprężarką...
  10. Witam, Panowie, Przypadłość: Po odpaleniu auta i włączeniu klimatyzacji pasek klimy zaczyna popiskiwać i nagle koło kompresora się zatrzymuje, a pasek się ślizga po nim. Tak jakby sprężarka nie mogła ruszyć. Po przegazówce kompresor rusza i klima normalnie chłodzi ale pasek lekko popiskuje. Po przejechaniu około 20km czyli dobrym rozgrzaniu auta wszystko ucicha nic nie piszczy, a klima nadal chłodzi świetnie. Byłem w serwisie AC sprawdzili kompresor, chodzi lekko, a w środku zero brudu czy opiłków - dolali oleju ale nie pomogło. Dysza rozprężna czysta bez zabrudzeń. Macie pomysły co może być przyczyną ? Zastanawiam się czy być może stary osuszacz może powodować nagłe zwiększenie ciśnienia i zatrzymywać kompresor ? Już szukam wszędzie wyjaśnień Każda sugestia mile widziana.
  11. Panowie, żeby nie zakładać nowego temtu. Bose dokładałem i jak na moje oko od początku nie gra tak jak powinno. Siedziałem w innych a4 i tam jest o niebo lepiej. Dżwięk jest tak jakby trochę głuchy i stłumiony. Czy ktoś próbował ominąć wzmacniacz BOSE i podpiąć RNS-e bezpośrednio pod głośniki ? Ciekawi mnie efekt.
  12. Krzywka wyraźnie rozklepana. Przyczyna dudnienia rozwiazana tak?
  13. To jesli miał DPF to na 100% nie bedzie pasowal do AVB
  14. Technicznie tak wizualnie nie B7 ma przetłoczenie...
  15. Panowie szybkie pytanie. Co moze być przyczyną rozjeżdzającego się synchro? Rozjeżdza mi się od -0,6 , -1.1 do -1.7. już drugą wymianę rozrządu robiłem z czego ta pierwsza była razem z napinaczem hydraulicznym i nic się nie poprawiło... Co moze za to odpowiadać? Czy może to być przyczyną poszarpywań przy mocnym bucie na 4 i 5 biegu w zakresie 1800-2200 obrotów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...