Skocz do zawartości

bbabik87

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bbabik87

Osiągnięcia bbabik87

1

Reputacja

  1. Gotowe: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_m5q0d62.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_1m47icG.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_mDs78.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_O8oouvD.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_GXuV4.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_1Qyx4V.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_PieUA.html
  2. Witam. W załączeniu przesyłam logi Audi jak w temacie, prośba o pomoc w sensie analizy logów. Z góry dzięki! Pozdrawiam. LOG-01-000-xxx-xxx.csv LOG-01-001-xxx-xxx.csv LOG-01-003-xxx-xxx.csv LOG-01-004-xxx-xxx.csv LOG-01-008-xxx-xxx.csv LOG-01-010-xxx-xxx.csv LOG-01-011-xxx-xxx.csv
  3. Witam. Czy przerabiał ktoś temat zakupu nowej głowicy AMC (zaminnik) do silnika jak w temacie i przełożenia bebechów ze starej oryginalnej? Czy gra jest warta świeczki? U mnie padł jeden zawór wydechowy ale ze względu na stan wszystkich gniazd zaworowych warsztaty naprawy głowic zalecają kompleksowy remont. W załączeniu zdjęcia mojej głowicy. Pozdrawiam.
  4. Witam ponownie! Minęło trochę czasu od zmiany rozrządu, w sumie jakieś 20tkm i w silniku jak w temacie pojawiła się awaria. Próbuję dojść co było powodem, może ktoś ma jakieś wytłumaczenie poniższych zdjęć? Głowię się teraz co z tym tematem zrobić, może też ktoś coś podpowie? Na razie widzę to tak: 1. zakup drugiej używanej głowicy (może ktoś z forum ma w dobrym stanie na sprzedaż?). 2. remont tej ze zdjęć (może ktoś podpowie gdzie to robić?). 3. zakup zamiennika tj. głowicy AMC i przełożenie "bebechów". PS. logi grupy 93 przed rozbiórką silnika: ,0.00, 720, 21.1, 16.0, ,0.21, 760, 21.1, 16.0, ,0.40,760,21.1,16.0, ,0.61,720,21.1,16.0, ,0.80,760,21.1,16.0, ,1.01,760,21.1,16.0, ,1.22,720,21.1,16.0, ,1.41,760,21.1,16.0, ,1.62,760,21.1,16.0, ,1.81,760,21.1,16.0, ,2.02,760,21.1,16.0, ,2.21,760,21.1,16.0, ,2.42,760,20.3,16.0, ,2.61,760,21.1,16.0, ,2.82,760,20.3,16.0, ,3.01,760,21.1,16.0,
  5. Ok, zrobię nowe logi na benzynie, dzisiaj nie miałem gdzie się rozpędzić do odciny nawet na tej 3. Poszukam bezpiecznego miejsca, powtórzę logi na benzynie i wrzucę na forum z prośbą o ponowną analizę. Dzięki bardzo za dotychczasowe uwagi.
  6. Witam. Samochód jak w temacie prośba o analizę poniższych logów: Statyczny: Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_4xO5H.html Dynamiczne: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_RwU3Pd.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_dr076.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_z49X1l.html Logi wykonane na LPG
  7. Witam. Prośba o analizę poniższych logów z mojego samochodu po samodzielnej wymianie rozrządu, samochód A4 B5 AFN 1996r.: Dynamiczny, Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_QcndFtB.html Statyczny, Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_7gh86r5.html Jeśli do pełnej diagnostyki potrzeba zebrania dodatkowych logów prośba o info. Z góry dziękuję za komentarz. Pozdrawiam.
  8. Witam. Ostatnio, można powiedzieć po kilku latach zdiagnozowałem swój problem z pulsowaniem: zapieczony mechanizm "samoregulacji" wewnątrz tłoczka zacisku lewy tył. Normalnie ten mechanizm, po wyciągnięciu segera wyciąga się dosyć luźno w moim przypadku młot nie pomógł musiałem założyć tłoczek ze sprawnym mechanizmem z używki. Pozdrawiam.
  9. Witam. Prośba o analizę poniższych logów z mojego samochodu po samodzielnej wymianie rozrządu, samochód A4 B5 AFN 1996r.: Dynamiczny, Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_QcndFtB.html Statyczny, Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_7gh86r5.html Jeśli do pełnej diagnostyki potrzeba zebrania dodatkowych logów prośba o info. Z góry dziękuję za komentarz. Pozdrawiam.
  10. W moim przypadku była to uszczelka pod ECU. Tamtędy potrafi naprawdę delikatnie sączyć, woda z węża, z myjki nie było żadnych znaków. Doszedłem po namokniętej i przez to zdeformowanej wykładzinie przy otworze na kable do ECU. Historia była taka, że po zauważeniu mokrej wykładziny pod wycieraczką kierowcy do uszczelnienia spodu obudowy ECU użyłem silikonu czarnego uniwersalnego ale zbyt mało i niedokładnie szczególnie od strony servo hamulca. Pozostawiłem też uszczelkę (taką jakby gąbkową). Przyczyną niedokładnego uszczelnienia był brak umiejętności rozebrania podstaw bezpieczników. Wszystko tam się rozbiera w sposób umożliwiający powtórne poskładanie. Wtyczki czerwona i czarna też. Od góry należy włożyć dwa płaskie śrubokręty i pociągac za kabel ma się rozebrać. Później plastik na bok i uszczelnianie silikonem. Ja użyłem tym razem dekarskiego w bardzo dużej ilości. Oblałem całą uszczelkę i założyłem obudowę ECU mocno dokręcając śruby. Narazie trzyma. Pamiętac trzeba, że w momencie kiedy pojawia się mokra wykładzina pod wycieraczką to gąbka pod wykładziną musi być już mocno nasiąknięta. Ta ilość wody, sama, bez rozbierania wykładziny nie wyschnie. Trzeba wyjąć fotel kierowcy, rozkręcić trochę plastików i suszyć na słoneczku lub jakimiś suszarkami wyciskając gąbkę. Mam nadzieję, że komuś pomogę. Pozdrawiam.
  11. bbabik87

    Świece żarowe

    Wymieniłem 1 sztukę BERU jak wcześniej, narazie miód-malina. Podsumowanie po większym przebiegu. Pozdrawiam.
  12. Nie przejechałem jeszcze zbyt dużo kilometrów ale polecem opony FULDA: 1. Są ciche. 2. Mają małe opory toczenia. 3. Dobrze trzymają na mokrej nawierzchni. 4. Mają fajny bieżnik : ) 5. Rozsądna cena. Dla opon FULDA elementy powyżej sprawdziłem i polecam. Napiszę jeszcze jakąś opinię pod koniec sezonu po przejechaniu większej ilości kilometrów. Pozdrawiam.
  13. W moim przypadku był to splot nieprofesjonalnych działań. Przy wymianie tarcz no i klocków należy koniecznie: 1. Odczyścić piastę do białego metalu (bez dawania sobie fory...) - ale to nie był główny problem 2. Rozebrać zacisk -> cały zacisk i wyczyścić dokładnie prowadnice (dwa stalowe bolce poruszające się w gumach) - tutaj tkwił problem (prowadnice zacinały zacisk i nie odbijał klocek przez co tarcze się grzały i pulsowały). 3. Nasmarować prowadnice tak żeby chodziły w gumach jak w maśle (pasta Cu lub jakiś preparat do tego przystosowany). - tutaj tkwił problem 4. Sprawdzić stan tłoczków (czy nie są zatarte i czy są gładkie) jeżeli jest w porządku, koniecznie zaaplikować smar do tłoczków (5 zł tubka) - tutaj tkwił problem (tłoczki były gładkie ale nie nasmarowane) 5. Pamiętać o stosowaniu odpowiednich szpilek (stożkowe/sferyczne) do odpowiednich felg. Pozostałe czynności są opisane powszechnie... Jednak diabeł tkwi w opisanych powyżej szczegółach. Tarcze oraz klocki ATE, pomimo skatowania na jakie je naraziłem, utarły się i pracują w sposób godny polecenia. Pozdrawiam.
  14. U mnie to samo... Dodatkowo czasem przy hamowaniu ściąga w lewo. Jedyne czego jeszcze nie próbowałem to wymiana gum w których chodzą prowadnice. Jak rozwiążesz problem napisz co było przyczyną. Już mi szkoda kase pchać w tego starocia, coś się wiecznie psuje.
  15. Czasem przy gwałtownym hamowaniu ściąga na lewo. Jeszcze nie wymieniłem tarcz. ---------- Post dopisany 18-03-2014 at 08:14 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2014 at 08:04 ---------- Powodem pulsowania jest grzanie się tarcz. Nie wyczyszczone prowadnice zacisków przednich hamulców. Po dokładnym wyczyszczeniu tych prowadnic dużo się poprawiło, wcześniej hamulce trzymały mi samochód. Teraz po przejechaniu ok. 20 km z dużą prędkością wygląda jakby tarcze się nagrzewały ale już nie tak mocno, jednak zaczynają znowu bić. Dlaczego się grzeją skoro prowadnice wyczyszczone, a zaciski chdzą płynnie? Nie sprawdziłem działania tłoczków czy one też mogą się zacierać? Na zimnych tarczach po ruszeniu samochodem wszystko jest lux. Wygląda na to, że coś jeszcze musi delikatnie trzymać i pododować nagrzewanie się tarcz, tylko co? Może problem tkwi w tyle? Jeden tłoczek ciężko mi się wkręcał w sensie stawiał zdecydowanie większy opór przy wkręcaniu, niż ten z drugiej strony. Czy ma to wpływ na odbijanie klocków hamulcowych, czy tutaj też trzeba coś wyczyścić żeby to chodziło lekko? Pozdrawiam. ---------- Post dopisany 20-03-2014 at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 08:14 ---------- Pomierzyłem bicie tarcz. Wygląda że jest w normie 0 - 0.03 mm. Napewno coś jeszcze trzyma klocki - tylko co?. Po przejechaniu 7km w mieście można zauważyć dosyć ciepłe felgi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...