Skocz do zawartości

xhumungus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xhumungus

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia xhumungus

0

Reputacja

  1. Witam,, bardzo dziekuje za precyzyjną i konkretna odpowiedz, wnioskuje ze lekko kuleje czwarty cylinder,nie miałem dzis mozliwosci sprawdzenia czy pod jarzmem nie ma sadzy , , zaworu n75 tez nie miałem na podmianke ale zrobie to w najblizszym czasie , jesli chodzi o szczelnosc dolotu to tez sprawdze w najblizszym czasie,zrobiłem dzis logi ponownie mniejwiecej według powyzszych wskazówek, ,popełniłem błąd przy zakupie tego silnika bo łudziłem sie ze da rade jezdzic na pompie od td jako mtdi ale sie nie dało i sterownik silnika i pompa wtryskowa jest z innego auta, wtryskiwacz w silniku był tylko jeden a pozostałe wtryski sprzedawca na duzym szrocie wybrał z wiadra pierwsze lepsze i tak to wszystko złozyłem. wstawiam logi http://vaglog.pl/log_210563.htmlhttp://vaglog.pl/log_210562.html http://vaglog.pl/log_210561.html http://vaglog.pl/log_210565.html http://vaglog.pl/log_210566.html http://vaglog.pl/log_210567.html http://vaglog.pl/log_210568.html http://vaglog.pl/log_210569.html http://vaglog.pl/log_210570.html http://vaglog.pl/log_210571.html http://vaglog.pl/log_210572.html http://vaglog.pl/log_210573.html http://vaglog.pl/log_210574.html http://vaglog.pl/log_210575.html http://vaglog.pl/log_210576.html http://vaglog.pl/log_210577.html
  2. xhumungus

    Prosze o analize logów

    Witam ,prosze o analize logów , moze pytanie nie pasuje to tego forum bo dotyczy auta transporter t4 po swapie z td na 1,9 tdi 1Z, podałem logi na forum t4 ale odzewu brak(wszyscy wiedzą ale nie powiedza), Auto po swapie przejechało ok 1000km , nie kopci , odpala dobrze ,ale osłabło stopniowo w nie zauwazalnym tempie, to moje pierwsze logi wiec prosze o wyrozumiałosc http://vaglog.pl/log_209769.htmlhttp://vaglog.pl/log_209768.html http://vaglog.pl/log_209767.html http://vaglog.pl/log_209766.html http://vaglog.pl/log_209765.html http://vaglog.pl/log_209764.html http://vaglog.pl/log_209763.html http://vaglog.pl/log_209762.html, chciałem dodac ze turbina zamontowana jest od td, a interkuler od t4 2,5 tdi,egr został zaslepiony, chciałbym aby ktos doswiadczony zerknał i ocenił czy widac jakies nieprawidłowosci ,Dziekuje i pozdrawim
  3. xhumungus

    Blokada stacyjki

    Witam,mam pytanko w sprawie stacyjki w audi a 4 b5 -chodzi mi o odpalanie silnika po nagłym nieoczekiwanym zgasnieciu -czy mozna usunac blokade w stacyjce która umozliwia uruchomienie rozrusznika dopiero po cofnieciu kluczyka w pozycje off ?
  4. Ogólne pisanie nikomu nic nie pomoze w tym czy tamtym jesli ma złe zamiary ale chciałbym znac odpowiedz czy beda błedy w sterowniku po próbie odpalenia z takim właczoym zabezpieczeniem-czytałem na innym forum ze po odcieciu czujników wałków i wału nie pojawiaja sie błedy ale istnieje mozliwosc ze auto moze przejsc w tryb awaryjny w najmniej oczekiwanym momencie -np podczas wyprzedzania
  5. Witam-jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałość .Zamierzam zrobic zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika przez niepowołane osoby bo z tego co widac na forach oryginalne immo jest rozpracowane .Czy jesli wstawił bym przekaznik z czterema przełącznikami który rozłączał by cztery przewody pomiędzy sterownikiem silnika a modułem zapłonu to bedą pokazywały mi sie błedy w ecu podczas próby odpalenia na rozłączonych tych czterech przewodach ?.Czy moze łatwiej odcinac przewody od czujnika połozenia wału i wałków prozrządu?-mój silnik to aeb z lpg .pozdrawiam.
  6. :banan: ---------- Post dopisany at 09:04 ---------- Poprzedni post napisany at 09:02 ---------- chciałem sie przywitac jako nowy uzytkownik tego forum.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...