Jump to content

Lenio21

Pasjonat
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Lenio21

Informacje

  • First name
    Lenio
  • Location
    polska

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    1B
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hej. Cieknie w zaznaczonym miejscu. Czy pozostaje wymiana na nowy/używany czy można rozebrać i wymienić oring. Ewentualnie zakleić silikonem czy klejem, bo wyciek jest niewielki; tyle że akurat tam element się obraca dookoła ... pozdrawiam
  2. Ale po prawej stronie mam dodatkowa chłodnice wody...?
  3. Czyli dla 1.9 tdi pd powinny być dwie otwarte ?
  4. mam pytanko Dlaczego można spotkać różne kratki boczne w zderzakach przednich w a4 b5? Mam na myśli, że czasami są obydwie pełne, czasami obydwie "przelotowe", a czasami jedna jest pełna a druga przelotowa. Czy ma to związek z wersją silnika? Np 2.5 ma dwa IC i ma dwie kratki przelotowe 1.9 ma jeden IC i ma jedną taką a drugą taką? 1.9 PD ma IC a z drugiej strony ma dodatkową chłodnicę wody, czyli też powienien mieć dwie przelotowe? zdjęcie poglądowe: http://static.nanodatex.com/media/ebfb57ddb4c22a2da8826a77d979d533.jpg dwie pełne http://www.auto11.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_22814768c11a31f1aadb6d79f04e8cf6.jpg jedna taka druga taka http://www.domino24.eu/produkty/1355305140b.jpg dwie przelotowe Przeglądając zdjęcia zderzaków, zauważyłem że z dokładką zderzaka przedniego jest analogicznie. Ktoś może to sprostować?
  5. hej. Kolega przysłał mi pas przedni, ale oprócz tego że jest inna chłodnica klimy ( u mnie stara mocowana na imbus a od Niego na nakrętki ) to różni się okablowaniem. U mnie są czarne wtyczki półokrągłe https://drive.google.com/file/d/0B6F3G0v7NCYfZWlJSWVLZGVJdUU/view?usp=sharing a w nowym pasie są takie https://drive.google.com/file/d/0B6F3G0v7NCYfdEVWRncwMjdHU1U/view?usp=sharing pytanie jak to ugryźć, czy za dużo przeróbek żeby to adoptować. zgadza się tylko od sprzęgła kompresora. Druga to od wiatraka klimy, który też chciałem wymienić bo mój hałasował, Skąd w ogóle taka różnica w kablach? Kolega twierdzi że to z tego samego roku i silnika co mój...
  6. odswieżę szukam pasa do 1.9 tdi po lifce. Najlepiej kompletny. od jakich wersji mogę szukać? 2.5 tdi nie pasuje a inne?
  7. http://www.fotosik.pl/zdjecie/bef4f2a5d0d0ca3f czy mimo iż sprzęgiełko prawidłowo reaguje na załączanie/wyłączenie klimatyzacji z pilpitu może być winne. Tak wygląda u mnie? http://www.fotosik.pl/zdjecie/bef4f2a5d0d0ca3f
  8. czasami słychać mocne stuknięcie ( częściej ) a czasami tylko pyknięcie, ale za każdym razem sprzęgło zaczyna się obracać razem z kołem sprężarki. Czynnik jest bo nawet naciskałem na zaworek do nabijanie i słychać było uciekające ciśnienie... Sprawdziłem również błędy na klimatroniku, czyli C1 i również same zera. wydaje mi się że sprężarka padła mechanicznie w środku, bo elektronicznie wszystko się załącza i nie ma żadnych błędów. Które bloki pomiarowe dokładnie pokazują ciśnienie w kompresorze i jakie powinny być dopuszczalne wartości? Rozumiem, że jeśli czujnik jest sprawny to mimo iż załączę sprzęgło z panelu klimatronika ( wył econ) to sprzęgiełko się nie załączy?
  9. dziś miałem chwilkę. podałem plus na ten przewód od sprzegła klimatyzacji. słychać delikatne pykanie ale nie żadne wielkie jebnięcie, może tutaj coś nie tak? Dodam że jak odpalę silnik i włączę klimę to nie ma wyraźnego obciążenia pracy silnika... Mimo to kółko sprzęgła oraz wiatrak staruje i zatrzymuje się po wciśnięciu przycisku na konsoli. czynnik nabity do pełna przewody nie są zimne ani wilgotne. szukać przyczyny w sprzęgle czy w tych czujnikach o których pisałeś? Jutro spróbuję podłączyć się vagiem żeby odczytać błędy. udało się nawiązać połączenie z vagiem, niestety zero błędów jakie bloki odpalić żeby sprawdzić kondycję sprężarki? Próbowałem robić test klimy ale po kliknięciu w test klima się wyłączała a na wyświetlaczu poznikały cyferki i paliły się wszystkie piksele... Skoro błędów brak to chyba czujniki są w porządku... a żeby dostać się do tego czujnika ciśnienia to lampę trzeba wyjąć czy zderzak? Choć żeby dojść do śruby lampy to i tak zderzak trzeba zdjąć bodajże...
  10. trochę odgrzeję... czy opcja z odłączeniem aku na 10 minut działa? Bo u mnie to samo, zrywa połączenie i nie mogę odczytać błędów... ktoś ma numery tego czujnika? silnik ATJ, więc pewnie taki sam jak u Kolegi. U mnie klima też nie chodzi, mimo iż wiatraki się kręcą normalnie. Choć ten od klimy ma jakieś luzy i delikatnie hałasuje ale nie powinno mieć to wpływu na pracę klimy ( w sensie działa kub nie ) Wcześniej wszystko działało, potem nabiłem do pełna, działała jeszcze trochę a teraz umarła... acha, można zmierzyć jakoś ten czujnik żeby nie wymieniać go zbędnie? chyba znalazłem ten czujnik dziś.. ale jak do niego najłatwiej dojść... ściągać lampę czy zderzak...? podłączyłem vaga i zero błędów, czyli można przyjąć, że czujnik jest ok?
  11. Dysze wymieniłem i brak poprawy. Stara była w miarę jedynie kilka opilkow metalu... Jak nabili czynnika kazali włączyć klime to wartości na zegarach się nie zmieniały...? Co to za ustrojstwo ten silniczek krokowy od temperatury ? Na fisie temp nie swiruje i pokazuje dobra temperaturę.
  12. no u mnie nabite 725 g i nie chłodzi, mimo iż sprężarka odpala, tak samo jak wentylator... ktoś ma jakiś pomysł? Czy jest w kompresorze w b5 jakiś zawór/czujnik? w B6 jest a u Nas?
  13. A powód braku zimnego powietrza w aucie ?
×
×
  • Create New...