Skocz do zawartości

Lenio21

Pasjonat
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lenio21

Informacje

  • Imię
    Lenio
  • Miasto
    polska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lenio21

0

Reputacja

  1. hej. Cieknie w zaznaczonym miejscu. Czy pozostaje wymiana na nowy/używany czy można rozebrać i wymienić oring. Ewentualnie zakleić silikonem czy klejem, bo wyciek jest niewielki; tyle że akurat tam element się obraca dookoła ... pozdrawiam
  2. Ale po prawej stronie mam dodatkowa chłodnice wody...?
  3. Czyli dla 1.9 tdi pd powinny być dwie otwarte ?
  4. mam pytanko Dlaczego można spotkać różne kratki boczne w zderzakach przednich w a4 b5? Mam na myśli, że czasami są obydwie pełne, czasami obydwie "przelotowe", a czasami jedna jest pełna a druga przelotowa. Czy ma to związek z wersją silnika? Np 2.5 ma dwa IC i ma dwie kratki przelotowe 1.9 ma jeden IC i ma jedną taką a drugą taką? 1.9 PD ma IC a z drugiej strony ma dodatkową chłodnicę wody, czyli też powienien mieć dwie przelotowe? zdjęcie poglądowe: http://static.nanodatex.com/media/ebfb57ddb4c22a2da8826a77d979d533.jpg dwie pełne http://www.auto11.pl/environment/cache/images/0_0_productGfx_22814768c11a31f1aadb6d79f04e8cf6.jpg jedna taka druga taka http://www.domino24.eu/produkty/1355305140b.jpg dwie przelotowe Przeglądając zdjęcia zderzaków, zauważyłem że z dokładką zderzaka przedniego jest analogicznie. Ktoś może to sprostować?
  5. Lenio21

    wtyczki pas przedni

    hej. Kolega przysłał mi pas przedni, ale oprócz tego że jest inna chłodnica klimy ( u mnie stara mocowana na imbus a od Niego na nakrętki ) to różni się okablowaniem. U mnie są czarne wtyczki półokrągłe https://drive.google.com/file/d/0B6F3G0v7NCYfZWlJSWVLZGVJdUU/view?usp=sharing a w nowym pasie są takie https://drive.google.com/file/d/0B6F3G0v7NCYfdEVWRncwMjdHU1U/view?usp=sharing pytanie jak to ugryźć, czy za dużo przeróbek żeby to adoptować. zgadza się tylko od sprzęgła kompresora. Druga to od wiatraka klimy, który też chciałem wymienić bo mój hałasował, Skąd w ogóle taka różnica w kablach? Kolega twierdzi że to z tego samego roku i silnika co mój...
  6. odswieżę szukam pasa do 1.9 tdi po lifce. Najlepiej kompletny. od jakich wersji mogę szukać? 2.5 tdi nie pasuje a inne?
  7. http://www.fotosik.pl/zdjecie/bef4f2a5d0d0ca3f czy mimo iż sprzęgiełko prawidłowo reaguje na załączanie/wyłączenie klimatyzacji z pilpitu może być winne. Tak wygląda u mnie? http://www.fotosik.pl/zdjecie/bef4f2a5d0d0ca3f
  8. czasami słychać mocne stuknięcie ( częściej ) a czasami tylko pyknięcie, ale za każdym razem sprzęgło zaczyna się obracać razem z kołem sprężarki. Czynnik jest bo nawet naciskałem na zaworek do nabijanie i słychać było uciekające ciśnienie... Sprawdziłem również błędy na klimatroniku, czyli C1 i również same zera. wydaje mi się że sprężarka padła mechanicznie w środku, bo elektronicznie wszystko się załącza i nie ma żadnych błędów. Które bloki pomiarowe dokładnie pokazują ciśnienie w kompresorze i jakie powinny być dopuszczalne wartości? Rozumiem, że jeśli czujnik jest sprawny to mimo iż załączę sprzęgło z panelu klimatronika ( wył econ) to sprzęgiełko się nie załączy?
  9. dziś miałem chwilkę. podałem plus na ten przewód od sprzegła klimatyzacji. słychać delikatne pykanie ale nie żadne wielkie jebnięcie, może tutaj coś nie tak? Dodam że jak odpalę silnik i włączę klimę to nie ma wyraźnego obciążenia pracy silnika... Mimo to kółko sprzęgła oraz wiatrak staruje i zatrzymuje się po wciśnięciu przycisku na konsoli. czynnik nabity do pełna przewody nie są zimne ani wilgotne. szukać przyczyny w sprzęgle czy w tych czujnikach o których pisałeś? Jutro spróbuję podłączyć się vagiem żeby odczytać błędy. udało się nawiązać połączenie z vagiem, niestety zero błędów jakie bloki odpalić żeby sprawdzić kondycję sprężarki? Próbowałem robić test klimy ale po kliknięciu w test klima się wyłączała a na wyświetlaczu poznikały cyferki i paliły się wszystkie piksele... Skoro błędów brak to chyba czujniki są w porządku... a żeby dostać się do tego czujnika ciśnienia to lampę trzeba wyjąć czy zderzak? Choć żeby dojść do śruby lampy to i tak zderzak trzeba zdjąć bodajże...
  10. trochę odgrzeję... czy opcja z odłączeniem aku na 10 minut działa? Bo u mnie to samo, zrywa połączenie i nie mogę odczytać błędów... ktoś ma numery tego czujnika? silnik ATJ, więc pewnie taki sam jak u Kolegi. U mnie klima też nie chodzi, mimo iż wiatraki się kręcą normalnie. Choć ten od klimy ma jakieś luzy i delikatnie hałasuje ale nie powinno mieć to wpływu na pracę klimy ( w sensie działa kub nie ) Wcześniej wszystko działało, potem nabiłem do pełna, działała jeszcze trochę a teraz umarła... acha, można zmierzyć jakoś ten czujnik żeby nie wymieniać go zbędnie? chyba znalazłem ten czujnik dziś.. ale jak do niego najłatwiej dojść... ściągać lampę czy zderzak...? podłączyłem vaga i zero błędów, czyli można przyjąć, że czujnik jest ok?
  11. Dysze wymieniłem i brak poprawy. Stara była w miarę jedynie kilka opilkow metalu... Jak nabili czynnika kazali włączyć klime to wartości na zegarach się nie zmieniały...? Co to za ustrojstwo ten silniczek krokowy od temperatury ? Na fisie temp nie swiruje i pokazuje dobra temperaturę.
  12. no u mnie nabite 725 g i nie chłodzi, mimo iż sprężarka odpala, tak samo jak wentylator... ktoś ma jakiś pomysł? Czy jest w kompresorze w b5 jakiś zawór/czujnik? w B6 jest a u Nas?
  13. A powód braku zimnego powietrza w aucie ?
  14. Udało się rozwiązać problem ? Mam chyba tak samo...
  15. od jakiegoś czasu walczę z klimatyzacją... Wszystko zaczęło się od odkręcenia się śruby mocującej sprzęgiełko. Śruba przykręcona, podkładka włożona, klima chodzi. Parę dni później zrobiłem serwis klimy ( próżnia, odciągnięcie, nabicie, wymiana filtra kabinowego, ozonowanie). Klima chodziła i padła... Przy okazji zauważyłem na jednym z przewodzie z przodu zielony płyn ( czynnik/olej). Więc pojechałem do znajomego, odciągnął czynnik ( tylko 520 g) a było 725 g. Więc ewidentnie nieszczelność ( ok miesiąc minął od nabicia). rozebrałem przewody, sprawdziłem oringi ale są w super stanie więc je zostawiłem ale chyba puszcza na łączeniu przewodu tą obejmą metalową). Ale ok, przy okazji pustego układu wymieniłem dyszę, nie była brudna mocno, jedynie znalazłem na niej kilka opiłków metalu. Dysza wymieniona, układ nabity, niestety klima nie chłodzi. Wentylator się załącza, sprzęgiełko się kręci... Co mam zrobić? Niestety Vag nie może się połączyć z klimą, nie wiem czemu. Spróbuję jeszcze innym programem... Ile powinno się dodawać oleju przy układzie 725 g czynnika? Przy takiej standardowej wymianie czynnika. Znajomy jak pamiętam wklepał 10 g, nie wiem czy nie za mało... Ale koło się kręci, paska nie zerwało... czy w naszych sprężarkach jest ten zawór sterujący ciśnieniem? Może on być winny? Nie chcę wymieniać kompresora jeśli jest sprawny, ale nie jestem pewny gdzie jest przyczyna... osuszacz wymienię jak klima ruszy, wtedy jeszcze wymienię ten jeden przewód. Okazuje się że osuszacz mam oryginalny z 2000 roku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...