-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wojtek1430

Informacje
-
Imię
Wojciech
-
Miasto
Legnica
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Musiałem kupić cala wiązkę elektryczna, klape kompletną z zamkami i skoblem, wszystko pasuje bez problemu.
-
Udało mi się podłączyć, zamki działają prawidłowo i klapa otwiera się z pilota. Pozdrawiam
-
Witam. Od kilku dni męczę się jak podłączyć zamek w klapie poliftowej 1999 bagażnika do przedliftowego auta 1998, potrzebuje jakiś schemat aby to podłączyć, mam do dyspozycji całą poliftową audi a4 b5, nie chce przekładać całych wiązek. Pozdrawiam Ponawiam Pytanie czy ktoś mi może pomóc ?
-
Mam w tej chwili poważy problem, mam rozebrane auto,a do poniedziałku muszę je złożyć, koło zamachowe 1z 228 audi 80 ,a docisk g60 240 nie wiem czy oddać sprzęgło i kupić 228 czy coś przerabiać... Proszę o pomoc
-
Pęcherzyków powietrza jest bardzo mało i pojawiają się przy skreconych kołach do oporu. Wyciągnąłem wąż ciśnieniowy i od strony maglownicy w środku jest jakiś plastik który wchodzi do wnętrza, może to on jest za to odpowiedzialny, jak odpalam auto i nie kręcę kierownica wąż się mocno napina i słychać pompe.
-
To już jest 3 pompa wspomagania, na każdej jest identycznie, w afn z 1998 roku nie ma chlodnicy wspomagania.
-
Witam. Mam problem ze wspomaganiem, wymieniłem pompę z 2.5 tdi po regeneracji, wyplukalem cały układ i zalalem zielony olej febi. wymieniłem zbiornikczek i przewód zasilający pompę, filtr w zbiorniczku jest na swoim miejscu. Po odpaleniu auta , wspomaganie chodzi idealnie, po przejechaniu 5-10 km zaczyna chodzić coraz ciężej i wyje pompa, nawet jak nie skręcam kierownicą, olej bardzo szybko się nagrzewa do takiej temperatury ze nie da się dotknąć zbiorniczka po 5 min pracy silnika. Dodam że nie ma żadnych Nie szczelności, a przy wysokich obrotach jak kręcę kierownica pojawiają się pęcherzyki powietrza, przy niskich jak i wysokich obrotach wspomaganie działa tak samo, przy wysokich mocno wyje pompa, nawet na prostych kołach . Z góry dzięki za pomoc Problem występuje od początku posiadania auta.
-
Witam. U znajomego od pewnego czasu wystąpił problem z odpalaniem. Trzeba kilka razy włączyć zapłon aby immobilizer pozwolił odpalić auto, w przeciwnym razie miga i gaśnie auto po 3 s. To samo jest z kluczykiem serwisowym, moim zdaniem nie powinien w ogóle odpalić na takim kluczyku, a odpala za którymś razem, czasem zdarzy się że za 1 Co do błędów to wyskakuje; przekroczona liczba kodowań, czy coś takiego czy może to być związane z wyciągnięciem licznika i żarówki od poduszek powietrznych. Co może być tego powodem. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
-
Też bym bardzo prosił bo mam całe kompletne drzwi ale bez wiązki
-
telepanie buda i silnikiem po rozgrzaniu, dziwne dzwieki z pod auta
wojtek1430 odpowiedział(a) na booster70 temat w 1.9TDI
Mi to zrobią w max 3h Do czyszczenia nastawnika nie trzeba wyciągać pompy. -
telepanie buda i silnikiem po rozgrzaniu, dziwne dzwieki z pod auta
wojtek1430 odpowiedział(a) na booster70 temat w 1.9TDI
Ja obstawiam na 90% nastawnik u nas regeneracja 250zł (czyli czyszczenie) z ustawieniami. Czy to dużo? -
telepanie buda i silnikiem po rozgrzaniu, dziwne dzwieki z pod auta
wojtek1430 odpowiedział(a) na booster70 temat w 1.9TDI
I co kolego, rozwiązałeś problem bo mam to samo u siebie? -
Witam, byłem u mechanika i na 90% aku, jutro zakup nowego. Napiszę czy wszystko jest ok. Pozdrawiam, dzięki za pomoc, oczywiście sprawdziłem wszystkie styki, aku ładowany kilka razy, woda dolana, żadnych błędów nie ma.
-
Witam Mam dziwny problem od czasu do czasu nie mogę odpalić auta, albo odpala bardzo ciężko. Silnik 1,9 TDI 110km 1998 rok. Sytuacja występuje tylko przy pierwszym odpaleniu, zachowuje się jak by akumulator był rozładowany, nawet wskaźnik paliwa nie działa,wygląda na to że jest zbyt małe napięcie, po przekręceniu kluczyka silnik ledwo kręci, nieraz odpali za 2,3 razem a nieraz nie(po tygodniu problemów ustają na ok 1mies). Myślę że może to być rozrusznik albo jakiś przekaźnik. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
-
Nigdzie nie cieknie tylko chodziło mi o to że jest tyle ile trzeba, sitko jest na swoim miejscu a olej się nie pieni.