Skocz do zawartości

TomekA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TomekA4

Osiągnięcia TomekA4

0

Reputacja

  1. hmmm.. podłącyzłem tak samo jak podłaczony był wczesniejszy... (chyba ze wczesniejszy był tez zle podlaczony) Własnie wracam z garazu: -wycignoałem filter aby miec lepszy dostep do sztangi, psikałem na sztange wd40 i ruszałem nia srubokretem... Sztanga wyglada na pracujaca poprawnie. Stawia opor ale taki rownomierny, sprezysty. Przesowa sie ok 1,5cm ale cisknac na maksa wiecej chyba sie poprostu nie da. Gdy zapaliłęm silnik i dawałem obroty na MAX to sie uchlała ale nie az tyle ile jestem w stanie ja przesunac srobokretem. Zdjełem waż od IC ogladałem go, ale nic nie znalazłem(jest w nim olej) Zdjełem waz prowadzacy do turbiny, do wirnika, ogladajac wirnik zauwayzłem luzy (ale nie wiem ile jes dopuszczalne a co waznjesze czy te luzy moga powodowac zła prace sztangi, tz. ze nie wychyla sie na MAX) Troszke mnie te luzy zmartwiły...;/
  2. ok, sproboje kluczem... a wie ktos moze ile ta sztanga powinna sie wysuwać? Czym ja najlepiej potraktować??? Mam WD40, gdzie go wpsikać???
  3. 1. hmmm.....lekko nie chodzi... nie jestem w stanie stwierdzic jak powinna pracowac... psikałem po niej WD40 i rozruszowywałem kombinerkami, zaczełą sie troszke bardziej poruszac ale nie zmieniło to sytuacji w doładowaniu turibny... No chyba ze powinna ona sie dac poruszac rekami... bo to jest niemolziwe, musze uzywac kombinerek. 2.Ogladałem wezyki od N75 i nic nie znalazłem niepokojacego. 3. Mało tego, wymieniałem własnie rozrzad, mechanik zdejmował zderzac i nie znalazł zadnej dziury na gumkach idacych do IC i turbiny i na Metalowej rurze z przodu zderzaka;/ Juz nie mam siły do autka;/ PS. Jesli trubina ładuje MAX 1692, to ile powinna sprawna??? hmm.... jak bardzo bardzo bedzie odzuwalna zmiana jesli uda mi sie naprawic??? PS.2. Moze zna ktos w okolicach Krakowa jakiegos speca do TDI zeby zgrabnie i tanio ocenił co jest nie tak;/
  4. 1.dolot objerzałem;/ nic nie znalazłem;/ 2. N75 podmieniony;/ Nic sie nie zmieniło,nawet nie bylo sensu robic logów bo wszystko tak samo;/ nadal ok 0.6bara;/
  5. Witam Wszystkich Klubowiczow A4 Klub Polska Co jest mojej audiczce? A4 1Z, 1995r. -Dosyc duzo bierze paliwka;/ 8-9litrow -Podobno "nie idzie" tak jak podobne auto kolegi. Kompletne logi, mam nadzieje ze starannie wykonane: http://yourcenter.w.interia.pl/a4/ Co było juz sprawdzone, zrobione: -wyczyszczony EGR az wreszcie został zaślepiony na kabelku idacym do n18, zgodnie z opisem Baskeciora -wywalony kat, wspawana rurka -nowy termostat z ASO, poprzedni byl uwalony -probowalem rozruszac to cięgno czy jak to sie nazywa od zaworu upustowego turbiny (cos tam rusza sie na wysokich obrotach) -czyscilem przeplywke WD 40sci i przedmuchalem ja delikatnie powietrzem -wszystkie filtry nowe -narazie wiecej przypomniec sobie nie moge. Dziekuje za Analize Pozdrawiam, Tomek
  6. Witam Wszystkich Drogich Kolegów I Koleżanki;] TOMEK, Warszawa AUDI A4, 1Z, 90PS, SEDAN, NIEBIESKI METALIK, KLUMA, ALU, ELEKTRYKA:P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...