Skocz do zawartości

hokeista21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hokeista21

Osiągnięcia hokeista21

0

Reputacja

  1. przepraszam, na wolnych ma 800 rpm. Jezdzilem s3 od znajomego teoretycznie ten sam silnik i obroty schodza mu duzo szybciej
  2. na zdjeciu jest juz wyczyszczona, jak domykalem ja sam to szczeliny praktycznie nie bylo i na wale jest delikatny luz, nie wiem czy to normalne jest. Co do obrotow to na jalowych nie powinno byc 900 ? ---------- Post dopisany 19-03-2013 at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2013 at 18:01 ---------- Witam ponownie, dzisiaj troche go przegonilem, i podczas wyprzedzania na 3 przeciagnalem go do konca, zmiana na 4 i tak przy 4500 obrotow zaczelo mnie odcinac, pedal mialem w podlodze a jego zaczelo dusic, czy to faktycznie moze byc cos wspolnego z przepustnica? wolne opadanie obrotow i teraz to dlawienie sie? Na komputerze nie wykazuje zadnych bledow
  3. no powiem Ci ze takie mikroskopijne drgania pojawiaja sie wlasnie w momencie gdy np tak jak pisalem wczesniej troche go przegonie, albo jestem po trasie, wtedy juz nie sa ona na 900 tylko obnizaja sie troche i tak minimalnie wariuja ---------- Post dopisany 17-03-2013 at 16:40 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2013 at 18:50 ---------- Wiec przepustnice wyczyscilem, byla troche zabrudzona, ale raczej nic to nie dalo, martwi mnie natomiast sam jej stan, zastanawiam sie czy to ze ona nie domyka sie do konca jest normalne. Zobaczcie sami ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
  4. wiec problem pojawia sie przy wyzszych obrotach, jak przeciagne go pod czerwone to przykladowo przerzucajac z 1 na 2 skrzynia wymusza opadanie obrotow i pojawia sie sila rzeczy nie przyjemne szarpniecie. Nie wiem czy to moze miec cos z tym wspolnego ale wyszedl blad nie prawidlowy przeplyw powietrza wtornego czy jakos tak, mechanik zdiagnozowal dziurawy wezyk, jest juz zamowiony i czekam na wymiane, lecz z tego co mi tlumaczyl to cala ta pompa powietrza wtornego zajmuje sie wydmuchiwaniem niespalonego paliwa z kolektora ktore jest dawkowane w wiekszej ilosci gdy silnik jest zimny. ---------- Post dopisany at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ---------- co do jalowych obrotow to jest wlasnie roznie... jak jest zimny to wskakuje na 1100, jak jezdze spokojnie i jest rozgrzany to trzyma sie rowno na 900, a jak jestem po trasie albo troche go przegonie to na jalowych opadaja troche po nizej 900.
  5. Witam, tak jak w temacie jak docisne mocniej pedal gazu, to po odpuszczeniu silnik zachowuje sie tak jak by dostawal jeszcze dawke paliwa, obroty nie opadaja od razu gwaltownie. Prosilbym o podanie mozliwych przyczyn. Pozdrawiam
  6. Dzieki wielkie za konkretna i szczegolowa odpowiedz, pozdrawiam ! ---------- Post dopisany at 15:53 ---------- Poprzedni post napisany at 15:44 ---------- Jeszcze odnoscie tych 250 km, to tak jak pisalem mniej wiecej... najbardziej zalezy mi na NM poniewaz wczesniej bylem posiadaczem B7 w dieslu z ktorej wyciagalem 405 NM i ciezko mi sie przyzwyczaic...
  7. Witam, posiadam b6 z silnikiem 1.8t bex, nie doczytalem nigdzie aby ktos pisal o modyfikacjach tego silnika, jezeli przeoczylem to prosze o pokierowanie mnie do postu, badz o rade w kwestii uzyskania mocy okolo 250 km. Glownie zalezy mi na uzyskaniu przy tej mocy jak najwiekszego momentu. Po za tym to jak wyglada tam sprawa z programem? zastanawiam sie poniewaz jest to najmocniejsza wersja 1.8t w tym modelu i czy turbina nie jest juz na tyle obciazona zeby jeszcze ladowac w nia program? Czy intercooler ewentualnie pomoze jej przy programie? czy warto wymienic turbine na wieksza? poprosze o pare rozwiazan z gory dzieki i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...