bolusxj66
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bolusxj66
Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Częstochowa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia bolusxj66
0
Reputacja
-
Witam czy po podaniu numeru Vin jest mi ktoś w stanie podać rodzaj skrzyni biegów. Auto stoii na warsztacie ja szukam łożysk a mechanicy nie mogą znaleźć tabliczki i napisów z symbolem; numer vin: WAUZZZ8EX4A009352 Sory nie rodzaj tylko symbol skrzyni biegów. Potrzebny mi do zamówienia łożysk
-
No włąsnie nie ma możliwości wymiany samych tuleii??
-
Witam. Prosze o informacje. W zakrętach na dziurach wali mi coś w prawym przednim kole (Audi a4 b5 1,9 tdi ajm 2000r combi) Zdjąłem koło i zauważylem lekki luz na tuleji wachacza na dole. Jak poruszam kołem lekko koło chodzi na boki. Pytanie czy te tuleje są wymienialne jako same tuleje czy z wachaczem i jaki mniej więcej koszt takich tuleji może mnie szarpnąc??
-
Z tego co zauwazylem to zaczyna przerywac jak odrywa sie wskazówka od temperatury od poziomu 60 C i zaczyna przerywac a przechodzi mu zupelnie jak wazowka minie 70 C
-
o co dokładnie chodzi z tym logo?? bo nie ukrywam jestem laikiem w tym temacie. ta wtyczka ponoć chodzi cała w oleju i ona była ruszana poprawiana ale nie wyjmowana bo żeby sie z nią nic niestało. ewntualnie gdzie taką wtyczkę można zdobyć
-
coś o pompo wtryskiwaczu nr 1 instalacji elektrycznej i o przeładowaniu turbiny...dokładnie już nie pamiętam...w każdym razie na komputerze w samochodzie wyświetlało się to pod postacią ABS i ASR ale po podłączeniu pod komputer pokazywało że ABS ale odsyłało do silnika...
-
Witam Wszystkich. Mam problem z moją A4 B5 2000r 1,9 tdi 116km silnik AJM. Jakieś 2 miesiące temu zaczynał mi lekko szarpać przy obrotach ok 1800. Później częstotliwość szarpania narastała, że zaczęły pokazywać mi sie błędy ABS ASR. Co najdziwniejsze nie szarpał na zimnym i ciepłym silniku tylko w temp. od ok. 65 C do 75 C. Jak sie zagrzał nie było już problemów. Pojechałem na komputer i wyszły błędy typu. awaria instalacji elektrycznej pompo wtryskiwacza nr 1 i coś tam o przeładowaniu turbiny wyskoczyło.(turbina ładnie ciągnie do 120 km/h a póżniej odcina i wogóle nie ma turba - nie kopci) Pokasowano błędy, poprzeczyszczano i podokręcano wszystkie styki na kostkach itp. sprawdzono napięcia i wszystko przeszło. Jeździłem tak ponad miesiąc i wszystko było ok i znowu się zaczęło. Od nowa błędy skaczą mu obroty na jałowym. Dodam że przed tym wszystkim wymieniałem termostat i tak jakby po tym wszystko się zaczęło. Nie wiem może zbieg okoliczności lub ma coś to wspólnego. Proszę o pomoc. Łukasz
-
cześć wszystkim