Skocz do zawartości

bolusxj66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bolusxj66

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bolusxj66

0

Reputacja

  1. Witam czy po podaniu numeru Vin jest mi ktoś w stanie podać rodzaj skrzyni biegów. Auto stoii na warsztacie ja szukam łożysk a mechanicy nie mogą znaleźć tabliczki i napisów z symbolem; numer vin: WAUZZZ8EX4A009352 Sory nie rodzaj tylko symbol skrzyni biegów. Potrzebny mi do zamówienia łożysk
  2. No włąsnie nie ma możliwości wymiany samych tuleii??
  3. Witam. Prosze o informacje. W zakrętach na dziurach wali mi coś w prawym przednim kole (Audi a4 b5 1,9 tdi ajm 2000r combi) Zdjąłem koło i zauważylem lekki luz na tuleji wachacza na dole. Jak poruszam kołem lekko koło chodzi na boki. Pytanie czy te tuleje są wymienialne jako same tuleje czy z wachaczem i jaki mniej więcej koszt takich tuleji może mnie szarpnąc??
  4. Z tego co zauwazylem to zaczyna przerywac jak odrywa sie wskazówka od temperatury od poziomu 60 C i zaczyna przerywac a przechodzi mu zupelnie jak wazowka minie 70 C
  5. o co dokładnie chodzi z tym logo?? bo nie ukrywam jestem laikiem w tym temacie. ta wtyczka ponoć chodzi cała w oleju i ona była ruszana poprawiana ale nie wyjmowana bo żeby sie z nią nic niestało. ewntualnie gdzie taką wtyczkę można zdobyć
  6. coś o pompo wtryskiwaczu nr 1 instalacji elektrycznej i o przeładowaniu turbiny...dokładnie już nie pamiętam...w każdym razie na komputerze w samochodzie wyświetlało się to pod postacią ABS i ASR ale po podłączeniu pod komputer pokazywało że ABS ale odsyłało do silnika...
  7. Witam Wszystkich. Mam problem z moją A4 B5 2000r 1,9 tdi 116km silnik AJM. Jakieś 2 miesiące temu zaczynał mi lekko szarpać przy obrotach ok 1800. Później częstotliwość szarpania narastała, że zaczęły pokazywać mi sie błędy ABS ASR. Co najdziwniejsze nie szarpał na zimnym i ciepłym silniku tylko w temp. od ok. 65 C do 75 C. Jak sie zagrzał nie było już problemów. Pojechałem na komputer i wyszły błędy typu. awaria instalacji elektrycznej pompo wtryskiwacza nr 1 i coś tam o przeładowaniu turbiny wyskoczyło.(turbina ładnie ciągnie do 120 km/h a póżniej odcina i wogóle nie ma turba - nie kopci) Pokasowano błędy, poprzeczyszczano i podokręcano wszystkie styki na kostkach itp. sprawdzono napięcia i wszystko przeszło. Jeździłem tak ponad miesiąc i wszystko było ok i znowu się zaczęło. Od nowa błędy skaczą mu obroty na jałowym. Dodam że przed tym wszystkim wymieniałem termostat i tak jakby po tym wszystko się zaczęło. Nie wiem może zbieg okoliczności lub ma coś to wspólnego. Proszę o pomoc. Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...