Skocz do zawartości

lsd100

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lsd100

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lsd100

0

Reputacja

  1. Powiem szczerze, że za nic bym nie zrezygnowal z multitronica na rzecz manuala. Ta skrzynia to jest komfort jazdy.Fakt naprawa jest kosztowna, ale nie sadze zeby sie psula tak czesto, teraz zostala naprawiona przy przebiegu 150tys., a wiec napewno teraz sporo przejedzie. Zreszta skrzynia w srodku byla naprawde w bardzo dobrym stanie bieznie jak i lancuch. No i pozatym nie jestem za czyms takim jak przekladaki z automata na manual, dla mnie auto jesli wyjechalo z fabryki z zamontowanym automatem to tak powinno zostac. Tak samo jak nie jestem za czyms takim jak przekladki anglikow. Oczywiście nie urażając osób które jeżdzą z takimi przekładkami. Moze niektorzy ze mna sie nie zgodzą, poprostu kazdy ma swoje zdanie , a ja mam takie jak opisalem.
  2. Po aktualizacji na nowy soft juz wszystko jest ok, nie wiem czy to soft to zmienil czy moze skrzynia sie zaadoptowala. Ogolnie koszt 3100 zł w tym: - ogolny przeglad skrzyni - wymontowanie i zamontowanie skrzyni - pełna wymiana oleju - wymiana filtra wewnetrznego - nowe tarczki (7 lamel) - najnowszy soft na 7 lamel - uszczelnianie skrzyni - gwarancja na 1 rok
  3. Skrzynia naprawiona : wymiana filtra, wymiana oleju, zalozenie 7 tarczek,i jakies lozysko, uszczelki, przy okazji wymiana symeringu na wale. Ogolnie wszystko ok, tylko wczoraj jak jechalem to mialem wrazenie ze czasem jak hamowalem to przy samej koncowce hamowania jakby delikatnie obroty za nisko schodzily. Ale musze to jeszcze sprawdzic jak pojezdze. Czy moze jest to jakas przypadlosc po zmianie na 7 tarczek ?
  4. Zeby wymienic filtr podobno trzeba skrzynoe rozbierac
  5. Zastanawiam sie dlaczego po wczesniej wymianie oleju problem zniknal. Czy to nie jest przypadek moze zapchanego filtra? Remont generalny mozna zaweze zrobic ale to juz jest najgorsze wyjscie poniewaz jak wiadomo jest to kupa kasy.
  6. Witam. Moim problemem było szarpanie przy ruszaniu i skoki obrotow przy probie utrzymania stalej przedkosci. Wymienilem olej i wszystkie problemy znikły. Niestety po paru miesiacach zrobiłem ok 4tys km i skrzynia znowu zaczela szarpac, obroty sa ok ,nie skacza. Wymienilem olej, ale nie pomogło szkrzynia nadal szarpie. Dziwie sie, że pomogło za pierwszym razem, a teraz nie można wyeliminować problemu. Problem wystepuje tylko na rozgrzanym silniku, a wiec i rozgrzanym oleju skrzyni, na zimnym jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...