max222

Pasjonat
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O max222

    Informacje

    • Imię
      Janek
    • Lokalizacja
      Opolskie

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Witam.Problem dotyczy braku kierunkowskazów przy zamykaniu auta przy otwieraniu jest ok.Co najciekawsze że wszystko działa tak jak powinno czyli lampki w podsufitce komunikaty na fisie szyby oraz lusterka.Po zamknięciu wszystkie drzwi trzymają podczas diagnostyki wyskoczył błąd 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386): 80-00 Single-Wire Operation.Okablowanie pod tapicerką jak i w przelotkach gumowych jest ok.Wyczytałem żeby sprawdzić pomiar wartości bloków MVB tylko jak to zrobić chyba że przyczyna leży gdzie indziej.Z góry dzięki za odp.I bym zapomniał jak zamknę się od środka przyciskiem blokady tym w tapicerce to to po dwukrotnym pociągnięciu klamki wewnętrznej drzwi kierowcy się otwierają a reszta jest zamknięta
    2. max222

      Raczej to nie będzie wina wkładki gdyż jak zamknę pilotem będąc na zewnątrz wszystkie drzwi są zamknięte.Przekręcając kluczykiem w zamku tak samo trzymają wszystkie z tym otwarciem to mój taki test będąc w środku zablokowałem drzwi przyciskiem blokady i wszystkie trzymają a od kierowcy można otworzyć.Z opisu mojego błędu wychodzi na to że muszę zdemontować boczek oraz peszel gumowy między drzwiami a karoserią i tam szukać choć to dziwne bo wszystko działa tylko brak potwierdzenia kierunkowskazami przy zamykaniu i możliwością otwarcia drzwi od środka po zablokowaniu 01331 - Moduł sterowania drzwiami; Strona sterownika (J386): Praca z jednym przewodem Możliwe objawy Komfort magistrali danych działa w trybie jednoprzewodowym Możliwe przyczyny Okablowanie / złącza od / do strony sterownika modułu drzwi (J386) Usterka modułu sterującego w CAN Data Bus Comfort Możliwe rozwiązania Sprawdź wartości pomiarowe bloków (MVB) Sprawdź Okablowanie / złącza od / do strony sterownika drzwiowego (J386)
    3. max222

      Witam.Podczas zamykania z pilota brak sygnalizacji kierunkowskazów o zamknięciu przy otwieraniu migną 2 razy.Komunikaty na fisie są prawidłowe o otwarciu oraz zamknięciu wszystkie lampki w drzwiach i podsufitce reagują prawidłowo.Z tego co wyczytałem jest to niby objaw niezamknięcia któryś drzwi lecz wszystkie są zamknięte i miga dioda.Po zablokowaniu drzwi od środka przyciskiem blokady wszystkie są zamknięte lecz od kierowcy po dwukrotnym pociągnięciu klamki się otwierają.Co może być tego przyczyną dzięki z góry za odp.Po podpięciu pod vaga błąd 01331 Door Control Module Driver Side [j386] 80-00 Single-Wire Operation
    4. max222

      nie moja ale tak to wygląda po wyjęciu kostki powinno być 5 pinów ja miałem tylko 3
    5. max222

      Problem siłowy nie zadziałał.Przyczyną okazał się ułamany pin z płytki lampki poza tym luty wyglądały dość nieciekawie.Kupiłem okazyjnie z a4 b7 i w bagażniku w końcu jasność
    6. max222

      Witam.Mam problem z tą lampką nie działa po podniesieniu klapy w pozycji neutralnej oraz 1 podświetlenie iluminacyjne działa .Lampka w pokrywie bagażnika działa i są komunikaty na fisie czyli z mikrostykiem w zamku chyba ok.Co jeszcze może być tego przyczyną acha napięcie w kostce jest
    7. max222

      Hej, jakieś dane tych śrub masz i mógłbyś podać? n 910 587 02 śruba imbusowa kołnierzowa am10x1.25x52.5 górna.n 910 588 02 śruba imbusowa kołnierzowa m10x1.25x62.5 dolna
    8. max222

      Witam. Mam pytanie odnośnie nowych śrub do jarzma...Czy nowe śruby nie były za długie? Ja u siebie musiałem zostawić stare śruby gdyż okazały się za długie i było luźne jarzmo. Numery śrub N91058802 oraz N91058702 Pasowały idealnie tylko między dolną a góną jest 1 cm różnicy
    9. max222

      Witam.Mam problem z wyjęciem uszkodzonej pompy wychodzi troszkę z serwa i haczy o blachę -przegrodę.Jest na to jakiś patent z góry dzieki za jakiekolwiek porady oraz sposoby na wymianę Już wiem pompa wychodzi razem z serwem.Przy pierwszym podejściu nie odkręciłem dwóch śrub trzymających serwo będąc przekonany że mocowanie jest od wewnątrz.Dla zainteresowanych podaje stronkę gdzie jest fajny opis wraz ze zdjęciami od a do z niestety po angielsku można użyć tłumacza google.http://www.pelicanparts.com/techarticles/Audi_B6_A4/62-BRAKES-Brake_Booster_Replacement/62-BRAKES-Brake_Booster_Replacement.htm
    10. max222

      Zrobione z sąsiadem garażowym który nabił nakrętkę na objechaną śrubę i ją przyspawał.Nstępnie klucz oczkowy +młotek załatwiły sprawę plus wizyta w aso po nowe śruby które są różnej długości i mają odpowiednią twardość
    11. max222

      Witam.Podczas odkręcania tylnego jarzma objechały się śruby w środku te na imbus 8 czy jest jeszcze szansa żę ruszą czy czeka mnie demontarz zwrotnicy i rozwiercanie.Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi