Skocz do zawartości

baycol

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O baycol

Osiągnięcia baycol

0

Reputacja

  1. Jak sprawdzić przepustce i n75 mam vag coma dodam ze przepustnica przechodzi adaptację ---------- Post dopisany 28-09-2013 at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 21:46 ---------- Zapomniałem dodać ze mam zamontowany oil catch tank czyli wyjście z odmy mam wyprowadzone do zbiorniczka na syfy i opary olejowe a nad nim jest fiterek który ma kontakt z atmosfera a ori wejście w dolocie jest zaslepione czy taki zabieg odmy może robić taki bałagan ---------- Post dopisany 30-09-2013 at 01:38 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2013 at 20:27 ---------- Temat rozwiązany dla potomnych problem tkwił w luźnej rurze między filtrem a turbo i przy okazji umyłem przepływomierz i jest dobrze bez szarpnięć. Pozdrawiam
  2. Siemka wszystkim Problem mój polega na tym, że przy ruszaniu pedał w podłodze (oczywiście bez zerwania sprzęgła tzn. ruszam delikatnie samochód się toczy i chce gwałtownie przyśpieszyć) to auto szarpie nie mal co z auta idzie wypaść dzieje się to też na innych biegach w podobnej sytuacji jadę sobie i chce wyprzedzać np 3 bieg pedał podłogę i czuć że szarpie ale znacznie słabiej, nie dzieje się to jak przyspieszam, ruszam normalnie spokojnie. Nie ma żadnych błędów. Wczoraj zmieniłem 4 nowe cewki bez efektu.
  3. Witam jak w temacie a dokładnie to mam taki objaw jak już wrzucę 5 bieg przy 2tys obrotów to w momencie przyspieszania (gaz podłoga) słychać buczenie tzn słychać coś jak dźwięk tłumika basowego lecz nie stałym buczeniem tylko przerywanym częstotliwość hmm jedyna myśl jaka mi przychodzi do głowy to na pewno każdy słyszał kręcącą się betoniarkę to troszkę szybciej chodzi tylko o częstotliwość, dźwięk słyszalny jest od około 1900tys/obr do około 3500 później zanika słyszalne jest to tylko przy przyspieszaniu noga z gazu cisza, luz cisza zauważyłem również, że lekko drży a nawet powiedział bym, że auto wpada w minimalne wibracje. Co sprawdzone: - wymienione tylne półosie z przegubami - wymienione przeguby na wale - wymieniony dyfer bo mój miał luzy - podpora cała - zmieniłem komplet felg z oponami na zimowe w celu wykluczenia buczenia i bez zmian Jak ktoś miał podobny problem to będę wdzięczny bo zaczyna brakować mi pomysłów. ---------- Post dopisany 25-09-2013 at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany 23-08-2013 at 01:22 ---------- Problem rozwiązany dla potomnych winowajcą był przegub wewnętrzny przedni
  4. Witam Jak w temacie od dłuższego czasu mam luz na skrzyni i ostatnio zauważyłem wyciek z uszczelniacza na wyjściu na wał i do tego jeszcze czuć, że łożysko ma luz wiec nie chce się bawić w naprawę choćby z jednego powodu, że dla mnie jest ta skrzynia za krótka tzn jak jadę około 400km w jedną stronę i prędkość średnia to 100km/h przy prawie trzech tys obrotów jak nie raz jadę szybciej to przy 120-130 obroty sa w granicy trzy i pół tysiąca obrotów jest to dla mnie trochę męczące bo szkoda mi auto tak cisnąć na obrotach jak chcę jechać szybciej więc myślę, że wymiana skrzyni na choć trochę dłuższą pomoże a przy okazji postaram się kupić z nie cieknącym uszczelniaczem i sprawnym łożyskiem. Moje pytanie jest takie Jaka skrzynia by podeszła do 1.8T AEB Quattro bez większych przeróbek biorąc pod uwagę dłuższe przełożenia. ---------- Post dopisany 14-05-2013 at 23:16 ---------- Poprzedni post napisany 12-05-2013 at 15:34 ---------- To chociaż może ktoś mi odpowie na pytanie jak bym zmienił skrzynie od 2.8V6 jak to się ma do dyfra od 1.8T
  5. a jak wygląda sprawa tych pomp z montażem wchodzą bez problemu ?
  6. Witam ! Jak w temacie chce zmienić pompę paliwa o większej wydajności bo stara już się kończy a w planach są mody gdzieś w lipcu na podniesienie mocy więc przy okazji pomyślałem, że wymienie na pompę z wiekszą wydajnością. Moje pytanie gdzie taką pompę można nabyć i jakiej szukać.
  7. rano skasowałem błędy bo w weekend trochę po grzebałem z tym przepływomierzem i tak ogólnie wizualnie prześwietliłem wiązkę od przepływomierza i co właśnie wróciłem z pracy a do pracy mam 38km i jechałem dzisiaj szybciej to wchodząc do auta po pracy odpalam i obroty bujnęło :/ jak przy uszkodzonym przepływomierzu eh powiem ci, że rozkładam ręce powoli, drażni mnie to za***iście a nie wiem co jest przyczyną, co wymienić podajcie mi może jakie kanały logów mam zrobić abyście mogli może coś po logach dojść bo ja z logów to nie koniecznie coś wyczytam ---------- Post dopisany 22-04-2013 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2013 at 22:14 ---------- siemka wszystkim Odgrzeje kotleta Odnośnie szarpania rozkładałem już ręce z braku pomysłów wszystko co mi przyszło na myśl to sprawdziłem i ostatnim pomysłem było sprawdzenie wtrysków więc wyciągnąłemwtryski tzn całą listwę i ku mojemu zdziwieniu jedna końcówka była pęknięta no to nic innego nowa listwa tzn używka i po wymianie brak błędów z przepływki i auto przyśpiesza normalne. Zwracam się z kolejnym problemem bo od około miesiąca mam kolejny problem który mnie powala z braku pomysłów podkreślam, że po wymianie listwy przez jakiś czas było ok wtryski wstawione takie jak były ori tzn. Problem z wolnymi obrotami a dokladnie to czuje na aucie jak lekko pyrknie co chwile na obrotomierzu nie raz można zauważyć jak wskazuwka sobie bujnie ale to minimalnie bardziej to czuć na aucie ja nie równo pracuje, wczoraj bylo można powiedzieć że prawie dobrze (nie wiem od czego jest zależne ale w jeden dzień dobrze a na drógi dalej lipa)ledwo wyczuwalne dzisiaj rano wyjechałe do Łodzi 350km i znowu jest źle nie wiem co może być przyczyną z deszczu pod rynnę szarpanie ustwało to teraz obroty idzie lato nawet alu nie chce mi się zakładać jak coś mi nie gra sprawdziłem węże podciśnieniowe, kompresorem dmuchnąłem w intercooler między turbo a przepustnicą i nic błędów brak, świece nowe. Zauważyłem ostatnio, że nie tyka mi zaworek magnetyczny na filtrze powietrza ten od filtra węglowego podłączyłenm vag-a i zrobiłe test tego zaworka, nie było słychać go wogóle jak podszedłem to po dotyku czuć delikatnie było, że coś tam tyka ale bardzo słabo jak puknąłem kluczem w zaworek to tyknął normalnie i od nowa tak samo. Zaworek w piątek wymienię ale myślę, że to nie od niego te obroty. Ma ktoś jakieś pomysły co może być ---------- Post dopisany 25-04-2013 at 19:53 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 19:00 ---------- czy logi jak wrzuce z biegu jałowego coś dadzą ? Ktoś bedzie w stanie je ocenic i czy coś na biegu jałowym one powiedza ?
  8. seria 0,6-0,7 bara powinna mieć
  9. to sprawdz najpierw zawór west gate gruszkę powietrzem czy mechanicznie się nie zacina
  10. jeżeli bedzie się zacinał albo bedzie stał przytarty to też nie zadziała jak powinien to bedzie wskazywał przeładowanie a za tym idzie szarpanie przy max doładowaniu sprawdz gruszke wypnij z niej wężyk sterujący i podaj jej powietrze zobacz czy swobodnie chodzi. spróbuj podłączyć pod kompa jak masz możliwość możliwe, że ma jakiś błąd z zaworka N75
  11. co do tego zaworka to jest do zaworek odpowietrzająco regeneracyjny filtra węglowego ogólnie mówiąc odpowietrzenie baku i tak ma to sobie cykać więc jest wszystko ok. Co do odcinania to napewno odcina przez wysokie ciśnienie w układzie dolotowym tzw przeładowanie sprawdziłbym czy west gate zawór tzw gruszka na turbo nie jest dokręcna na max a po tym czy wężyk sterujący tym zaworkiem nie jest źle podłączony lub wogóle nie jest podłączony
  12. wałki do zmiany łańcuszka jak i napinacza trzeba zdjąć ja najlepiej wymieniłbym uszczelniacze zaworów chociaż w głowicy przy ściągniętym rozrządzie i wałkach
  13. kostka ok i dla pewności zarobiłem nowe piny bo tamte były trochę wychudzone przy łączeniu kabla z pinem ale rezultatu nie dało jakie logi zrobić abyście mogli pomóc w tej sprawie to zrobię może to się coś pokaże
  14. dzięki wg, że ktoś sie odezwał przepływka wymieniona na orginał zwątpiłem już nawet i pożyczyłem od kolegi i tak samo sie dzieje a macie może rozpiskę tych pinów co powinno na nich być jakaś oporność czy masa itd
  15. Witam wszystkich. Problem pojawił się na nagle tzn gdy przyspieszam czy to 3 czy 4 bieg bez różnicy czuje szarpanie nie jest to dość intensywne ale powiedziałbym, że coś dwa razy na sekunde jest to upierdliwe bo auto jest przez to dużo słabsze i nie jedzie płynnie. Jeżeli chodzi o błędy to cały czas był błąd z przepływomierza tzn zbyt wysokie napięcie, przepływomierz wymieniony na nowy i problem dalej występuje jeździłem dzisiaj spokojnie z laptopem żeby sprawdzić w jakich okolicznościach wyskakuje ten błąd i zauważyłem że przy mocnym depnięciu łapie ten błąd przepływomierza. Macie pomysł co może być przyczyną tego szarpania ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...