baycol 0 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Siemka wszystkim Problem mój polega na tym, że przy ruszaniu pedał w podłodze (oczywiście bez zerwania sprzęgła tzn. ruszam delikatnie samochód się toczy i chce gwałtownie przyśpieszyć) to auto szarpie nie mal co z auta idzie wypaść dzieje się to też na innych biegach w podobnej sytuacji jadę sobie i chce wyprzedzać np 3 bieg pedał podłogę i czuć że szarpie ale znacznie słabiej, nie dzieje się to jak przyspieszam, ruszam normalnie spokojnie. Nie ma żadnych błędów. Wczoraj zmieniłem 4 nowe cewki bez efektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alniukai 0 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 U mnie było podobny problem, ale tylko przy pedale w podłodze. Szczególnie właśnie na 3 - takie pierdnięcia i szarpnięcia nim auto wskoczyło na wysokie obroty. Problemem była jedna z 2 rzeczy - n75 i/lub pęknięta odma. Wymieniałem obie rzeczy i od tamtej pory spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Zobacz czy winna nie jest przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baycol 0 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Jak sprawdzić przepustce i n75 mam vag coma dodam ze przepustnica przechodzi adaptację ---------- Post dopisany 28-09-2013 at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany 26-09-2013 at 21:46 ---------- Zapomniałem dodać ze mam zamontowany oil catch tank czyli wyjście z odmy mam wyprowadzone do zbiorniczka na syfy i opary olejowe a nad nim jest fiterek który ma kontakt z atmosfera a ori wejście w dolocie jest zaslepione czy taki zabieg odmy może robić taki bałagan ---------- Post dopisany 30-09-2013 at 01:38 ---------- Poprzedni post napisany 28-09-2013 at 20:27 ---------- Temat rozwiązany dla potomnych problem tkwił w luźnej rurze między filtrem a turbo i przy okazji umyłem przepływomierz i jest dobrze bez szarpnięć. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się