Skocz do zawartości

alniukai

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alniukai

Osiągnięcia alniukai

0

Reputacja

  1. Po odpaleniu auto wskoczyło prawie na 'swoje' obroty i nagle jakby ktoś wyciągnął kluczyk.. momentalnie spadło z obrotów i zgasło. Następna próba odpalenia - słychać tylko rozrusznik silnik w ogóle nie kręci. Dalej już nie próbowałem odpalać bo pierwsze co pomyślałem że rozrząd pierdyknął.. a nie powinien. Za godzinkę podłączę pod VAG i zobaczę błędy, jak nic nie będzie to holowanie do mechanika. Przy odpaleniu i następnej próbie żadnych dziwnych dźwięków, klekotania czy stukania, co chyba powinno wystąpić przy rozrządzie? obudowę trochę uchyliłem i pasek jest cały, z góry zęby też ok.. mogło na dole pozrywać. A może łańcuch? szykowałem się powoli do zmiany bo pewnie od nowości z napinaczem tam siedzi. Jakieś sugestie przed podpięciem VAG'a ? jakiś czujnik? dzięki za rady. Błędy odczytane : 1) 17978 - Moduł sterujący zablokowany 2) 670 - Czujnik zespołu przepustnicy G127 nieprawidłowy sygnał 3) 532 - Napięcie zasilania sygnał za mały Wszystkie sporadyczne. Auto spróbowałem jeszcze raz zakręcić minimalnie po skasowaniu błędów, dalej to samo. Ikonka od immo gaśnie tak jak zawsze.. pierwszy błąd wskazywałby właśnie na ECU/Immo.. 3 tygodnie temu oddawałem auto do elektryka bo coś mi aku odrobinę za bardzo zjadało. Znaleźliśmy problem - ktoś grzebał przy wzmacniaczu z suba - wzmacniacz wymieniony wczoraj, po sprawdzeniu wszystko śmigało i auto normalnie odpaliło. Dzisiaj już kupa..
  2. U mnie było podobny problem, ale tylko przy pedale w podłodze. Szczególnie właśnie na 3 - takie pierdnięcia i szarpnięcia nim auto wskoczyło na wysokie obroty. Problemem była jedna z 2 rzeczy - n75 i/lub pęknięta odma. Wymieniałem obie rzeczy i od tamtej pory spokój.
  3. alniukai

    Napinacz paska klinowego

    Podobną sytuację mam. U mnie coś też piszczy ale tylko jak jest wilgotno na dworze w zimie i deszcze. W suche dni cisza jak makiem zasiał. Tak u mnie piszczy. Wersja ekstremalna, zazwyczaj ciszej jak u Ciebie. Wspólnym elementem jest u nas: U mnie jest dokładnie tak sam.. identyczne objawy i odczucia. Zakładałem o tym temat w styczniu już ale nie miałem czasu wymienić pasków.. rozrząd muszę do końca roku zrobić to przy okazji wszystko wymienie ale sprawa dosyć irytująca. Szczególnie to koło wulkanizowane..
  4. Tak, przynajmniej u mnie tak jest.
  5. Wymieniałem wczoraj chłodnicę. Sprawa pozornie banalnie prosta ale czytając wcześniej forum wiedziałem że będzie problem z gwinatmi na chłodnicy. Musiałem całkowicie wyrwać przewody ze starej chłodnicy i kontry włożyć w imadło, klucze, żabki itd. ślizgały się po aluminium. Większa nakrętka poszła całkiem dobrze.. mniejsza niestety zabrała ze sobą cały gwint aluminiowy z chłodnicy. Z grubsza wyczyściłem, jakieś tam ślady po aluminum zostały. Teraz pytanie: 1. czyścić do końca i nakręcać na nową chłodnicę? czy szukać nowych przewodów? 2. Posypały się też oringi. Ma ktoś wymiary oringów do obu przewodów? USZCZELKI ORINGI KLIMATYZACJI 270szt USZCZELKA (3269557286) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Taki zestaw dał by radę ? 3. Chciałbym przed nabiciem wymienić osuszacz.. ale jak tam mają być podobne przeboje, a pewnie będą to już mi ręce opadają.. wymiana osuszacza konieczna? pozdro i dzięki
  6. OK, zabieram Masz jeszcze obudowę odmy i zaworek o których dyskutowaliśmy za 50zł? jak tak to przeleje 95zł - podaj na priv numer konta i dane --- Pompka doszła, zamontowana. Pierwsze odpalenie trochę toporne - ale była pusta i przewód od niej też pusty. Zobaczymy co będzie dalej - zdam relacje --- Jak narazie różnica kolosalna - dwa dłuższe postoje, dzisiaj cała noc i odpalił na dotyk co się wcześniej bardzo rzadko zdarzało więc ewidentnie pompa dawała za słabe ciśnienie i kończyła już swój żywot. Dzięki piotrek za udaną transakcję i dobrą cene
  7. Przekaźnik chyba OK, zaraz po przy rozpoczęciu kręcenia natychmiast słychać pyknięcie. Rozgrzebałem i dotarłem do pompy. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to całkowita suchość w wężu wyjściowym z pompy.. nawet kropla nie spadła. Za to z powrotu po odpięciu trochę poleciało Ogólnie pompa wygląda okej.. szukałem może przytkanego filterka, czy czegoś.. ale nie znalazłem nic. Poza trochę połamaną obudową - ktoś już grzebał. Nauczyłem się przynajmniej jak ją wyciągać Zakupie używkę pompę i zobaczę co się będzie działo. Co sądzicie o tym? nowy wkład w cenie najtańszej używki pompa paliwa AUDI A4 1,6,1.8,1.8T,2.4,2.6,2.8 NOWA (3250687091) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Ciekawe jak szybko by się rozleciał... nawet producent nieznany ale sam pracując w przemyśle motoryzacyjnym wiem że czasami takie bez firmówki potrafią być oryginałami lub dobrymi zamiennikami ze zdartymi numerami
  8. Po nabiciu klimy, sprężarka chodzi, natomiast nie włącza się wentylator. Na krótko pod 12V śmiga aż miło. Na VAGu błąd czujnika temp. zewnętrznej g17. 1) czy ten czujnik może odpowiadać za to że nie włącza się wentylator? na desce temperatura pokazywana ok, ale z dużym marginesem jak się auto nagrzeje albo stoi w słońcu - dosyć niedokładnie. 2) gdzie ten czujnik jest? szukam go i szukam.. i nie mogę się do niego dogrzebać. Podejrzewam że go nie ma - bo z lewej strony od kierowcy w zderzaku znalazłem kabelek z gołymi drutami - wtyczka ewidentnie urwana. Podejrzewam że zmiotło czujnik razem z wtyczką i dlatego nie mogę go odszukać. Kabelek prowadzi z drugiej strony gdzieś pod osłonę koło pompy abs'u. Jak dostanę gdzieś czujnik z wtyczką - gdzie go wpiąć żeby było dobrze. I jeżeli to nie brak czujnik powoduje nie włączanie się wentylatora, to jakie jeszcze mogą być przyczyny? pozdro ---------- Post dopisany at 23:22 ---------- Poprzedni post napisany at 13:12 ---------- Nikt nic ? Czujnik to będzie najprawdopodobniej to: 8D0 820 535 Widać go tutaj: I tutaj : Oraz tutaj: Chyba zaryzykuję i kupię.. skoro i tak go nie mam jak nie pomoże na klimę to trudno.
  9. Dobry trop Wiesz może który to będzie i gdzie jest ?
  10. Po przekręceniu kluczyka z całą pewnością nie ma u mnie tego dzwięku który włącza się przy teście. Kilkakrotne przekręcenia kluczyka nie dają nic..
  11. Odgrzebie suchara po 5 latach żeby niepotrzebnie nowego nie zakładać. Ogarnął już ktoś temat dłuższego kręcenia po postoju ? U mnie to samo - czy ciepły czy zimny, jak postoi dłużej to trzeba zrobić parę obrotów silnikiem. Jak odpali chodzi bez problemu. Następne odpalania też od strzała. Wymieniony filtr paliwa, regulator ciśnienia na listwie.. nie pomogło. A co zauważyłem dzisiaj - auto stało całą noc, podłączyłem kompa żeby coś sprawdzić, przez przypadek kliknąłem output tests i włączył się test wtryskiwaczy. W tym momencie usłyszałem szum z bagażnika - ewidentnie pompa chodziła. Po tym auto odpaliło jakby nigdy nic Pompa siedzi i cofa paliwo? jakiś zaworek zwrotny?
  12. na 90% oring. U mnie jednak po wymianie oringu okazało się że dalej cieknie. Okazało się że ktoś zajechał gwint w którym był czujnik oleju. Masz go tam wyżej nad chłodniczką - obmacaj dokładnie czy przypadkiem z niego nie cieknie. Jak nie to tylko zostaje ten oring!
  13. No ja jednak po konsultacjach z dzikiem czekam na oryginał 258006014 -w dobrej cenie załatwił
  14. A ma ktoś może taki ściągacz na sprzedaż lub mógłby wykonać , bo już taki robił i mogły sprzedać?
  15. Żadnej wiadomości, od inny użytkowników nie było żadnego problemu. Zaraz napiszę jeszcze raz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...