Skocz do zawartości

mikegolf

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mikegolf

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    trójmiasto

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mikegolf

0

Reputacja

  1. Czesc, zrobiłem tak - niestety nie rozwiązało to problemu. Podmieniłem też przekaźnik na dobry - dalej to samo. 1. włączam wycieraczki na jeden obieg - chodzą bez przerwy, nie słychać cykania przekaźnika 2. przełączam je na tryb czasowy - z reguły robia jeden cykl i sięzatrzymują, czasem więcej - wtedy pomaga "skakanie" między trybami lub włączenie spryskiwaczy. 3. kiedy już zatrzymają się na tryubie czasowym w dolnej pozycji na chwilę, wtedy wyłączam zapłon 4. odłączam bezpiecznik wycieraczek 5. opuszczam manetke do pozycji wyłączone 6. wkładam bezpiecznik 7. włączam zapłon 8. wycieraczki ruszają i znowu chodzą bez końca czy to znaczy że walnięta jest manetka wycieraczek czy raczej stycznik końcowy w silniku/mechanizmie wycieraczki?
  2. Cześć mam taki problem, gdy temperatura na zewnątrz spadnie do kilku stopni na plusie (tak w okolicach 0-6 stopni) i do tego jest wilgotno, to przednie wycieraczki zaczynają mi szalec. Raz włączone nie chcą się wyłączyć. Czasem pomaga przestawienie na tryb czasowy i ustawienie najdłuższej przerwy, chociaż ostatno i to niewiele daje - zaczynają nagle chodzić stale. Jak sprawdzić czy to wina przekaźnika czy manetki czy czegoś jeszcze innego? Nie chciałbym bez sensu inwestować. Z góry dzięki!
  3. Witam, dokładny problem opisany jest tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/323666-afn-odciecie-turbo-gdy-wyzsza-temperatura-nieznaczny-spadek-mocy-na-cieplym-w-zakresie-2-3k-obr/ w skrócie, czasem gdy silnik jest ciepły i dostanie mocno buta to odcina turbo w trakcie przyspieszania. turbina po remoncie a niedawno dodatkowo czyszczone (ponownie zapieczone) kierowniczki błąd który zostaje po odcięciu turbiny 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - -- Intermittent Logi dynamiczne 003 http://vaglog.pl/log_221917.html 011 http://vaglog.pl/log_221918.html 011 003 z góry dziękuję za pomoc
  4. Dziś w końcu udało mi się podłączyć kabelkiem laptopa z autem, po południu mam nadzieję że zrobię już logi. Tymczasem w 01-Engine mam Fault Codes: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - -- Intermittent Logi dynamiczne 003 http://vaglog.pl/log_221917.html 011 http://vaglog.pl/log_221918.html 011 003
  5. no 1000% to nie mam ale blisko 100 raz ze turbo miala juz wczesniej remont, ale nie bylo czyszczenia kolektora ... blad mechanika, w kazdym razie po kilkunastu k km mechanik stwierdzil zapieczone kierowniczki (faktycznie nie dalo sie ruszac tym popychaczem w pelnym zakresie) wyczyszczony kolektor (maaaaasa syfu) i turbo wyczyszczone w poleconej firmie, wypiaskowane i wywazone, chodzi lekko. no i teraz sie dzieje tak jak opisuje juz po ok 1000km od zalozenia turbo, wiec nie wierze ze znowu sie cos zapieklo
  6. Witam, mam taki problem. Zdarza się mojemu AFNowi że po dłuższej jeździe w korku (czyli 1/2 bieg i bez dotykania gazu) jak już ruszę porządnie to w trakcie przyspieszania obcina turbo. Wtedy wystarczy wyłączyć silnik i włączyć i dalej normalnie. Turbo świeżo czyszczone i piaskowane (niecałe 3000 km temu) więc na pewno kierowniczki nie są zapieczone, stąd podejrzenie że ma to związek z temperaturą. W dodatku na zimnym silniku (po całej nocy stania) bardzo fajnie się zbiera już od lekko ponad 2000 obrotów, natomiast jak nim trochę pojeździć to zaczyna się zbierać dopiero od ok 3000 obr, między 2000 a 3000 jest dosyć słaby (chociaż nie aż tak słaby jak na obciętym turbo - wtedy jest po prostu masakra) Powiedzcie co sprawdzić i jakie grupy zrobić na logach dynamicznych żeby było wiadomo czego szukać ... niestety problem z całkowitym odcięciem występuje stosunkowo rzadko (średnio co jakieś 200-300 km więc nie wiem czy uda się uchwycić moment na logach - może jak go zmuszę do podniesienia temperatury np trzymając na 1500 na postoju przez dłuższy czas ?
  7. Wesz82 u mnie nie czuc slizgania, jak obroty rosna to i auto przyspiesza. Nigdy nie obserwowalem efektow zeby obroty rosly a predkosc nie, pytanie czy to moze byx niezauwazalne. Obroty i predkosci: 2k - 70km/h 3k - 108km/h 4k - 140km/h Predkosci z zegara, wskazania gps sa zawsze wyzsze o okolo 4-5km/h wiec różnica niewielka (i stala w zakresie 90-150 bo w tym zakresie sprawdzalem) sorry post pisany z kompa znajomego nie przelogowalem sie
  8. Witam mam taki problem, mam okresowe spadki mocy w AFN. Nie ma tragedii ale czuć że słabiej idzie. Mechanik podłączył się do kompa i stwierdził że przepływomierz pokazuje o wiele za mały przepływ na dużych obrotach. Po podłożeniu innej fabrycznie nowej przepływki - niestety dalej to samo. Filtr powietrza nowy, zresztą po podniesieniu dekla - dalej o wiele za mały przepływ. Po ręcznym zaciśnięciu gumowego przewodu odpowietrzania skrzyni korbowej - przepływ powietrza na dużych obrotach w normie. Po usunięciu (sporej ilości) syfu z kolektora nieznacznie się poprawiło, ale dalej nie jest jeszcze w normie i czuć że trochę mu czasem brakuje mocy. Co to może być?
  9. Cześć, odmówiły mi posługi kierunkowskazy, tzn konkretnie - nie mrugają tylko palą się ciągle, awaryjne oczywiście OK. Zgodnie z instrukcją znalezioną w necie dobrałem się do modułu, tyle że - zamiast spodziewanych "otwartych" ruskich przekaźników - są dwa "zabudowane" japońskie. Jakieś pomysły czy da radę dostać "popularne" zamienniki, czy trzeba zamawiać z neta? Oraz - drugie pytanie - który z nich jest odpowiedzialny za awaryjne a który za kierunki? Numery cześci: G8NW-2 oraz G8N-1 Zdjęcie modułu: http://imgur.com/Z0srMyY
  10. W moim 1.9 AFN ubywa płynu... czasem. Wydaje mi się że jak się go "przeleci" trochę dalej po autostradzie. W ciągu ostatnich 3k km ubyło jakies "3cm na zbiorniczku". Mechanik szukał śladów wycieku ale nie ma. Trójnik co lubi pękać był już rok temu zmieniany (bo był pęknięty). Nie ma żadnych objawów innych - płyn czysty, węże miękkie, nie kopci, nie czuć spalin w środku... ale jednak ubywa. Stąd pytanie gdzie w 3mieście można zrobić test na zawartość glikolu w spalinach? Dzięki
  11. to wyjdzie na VAGu? (sam tego nie robie to sie nie znam, nie wiem czy sie umawiac na VAGa)
  12. Na autostradzie kompletnie nie było ruchu, więc nie było przyspieszania ani hamowania ... zresztą jak po mieście jeżdżę to spalanie wychodzi raczej dobre (okolice 6l)... Jak jadę do 110 to spalanie znacznie mniejsze. Dotąd myślałem że to po prostu wina dużej budy
  13. Witam, mam pytanie jakie powinno być spalanie w A4 B5 Avant 1.9 AFN przy jeździe autostradą? Trzymając 120-max 130km/h (nigdy więcej) + włączona klima wyszło mi 8 l/100 (z tankowania, nie z komputera bo zresztą nie mam FIS). Czy to dobry wynik czy nie za dużo? Auto ostatnio było na VAGu, wszystko było OK
  14. fakt, nie pomyślałem. Dzięki, znajdę i napiszę!
  15. tylko czemu lewy bardziej ... ? To warto regenerować czy lepiej nowe lampy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...