Skocz do zawartości

Nebel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nebel

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Nebel

0

Reputacja

  1. Witam po dłuższej przerwie, odswieżam temat aby nie zakładac nowego. U mnie problem wydaje się bardziej złożony. Kupiłem a4 1.6 ALZ z 2002 (mod 2003). Po jakimś czasie zauważyłem nieco nierówną pracę na zimnym silniku i nierównomierny odgłos z rury wydechowej. Na cioepłym jest sporo lepiej. Wiem, że zabrzmi to nierealnie ale wszystkie papiery (a jest ich sporo) oraz ogólny stan auta wskazują, że ma faktycznie tylko 110tys km. Zapalił mi się check i wyszło, że kat do wymiany. Pojeździłęm ok 300km i check znów się zapalił i ten sam błąd (o420 o ile pamiętam). Podobno w ALZ nie ma innej opcji niż wymiana kata. Sondy działąją poprawnie wg dwóch mechaników. W aucie wymieniono już filtr paliwa, przewody (NGK), swiece (NGK). Do tego jeszcze ciśnienie na 3 cylindrze wynosi 12,1 wobec 13,5 na pozostałych. Test błedów spalania podczas cykli pracy wykazał natomiast, że pierwszy cylinder ma ilośc błedów poza normą, która to wynosi 2. Zdaję sobie sprawę, że ciśnienie to oddzielna kwestia i nie ma nic wspólnego z katem ale : 1. czy wymieniony kat nie zostanie znów uszkodzony jesli spalanie jest złe? 2. Czy warto kupować nieoryginalny kat jeśli sprzedawca gwarantuje na piśmie, że check zgaśnie i daje 2 lata gwarancji? Ile może kosztowac sama wymiana kata?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...