Skocz do zawartości

mat36cichy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mat36cichy

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mat36cichy

0

Reputacja

  1. płynu chłodniczego nie ubywa ? uszczelkę wyeliminował bym w 1 kolejności jak kopci na biało sprawdź temperaturę wody na kanale 49 w climatronicu, może czujnik temperatury może uszczelniacze zaworowe może turbo puszcza olej, ale tu był by problem non stop, a rozumiem że jest tylko po odpaleniu
  2. mat36cichy

    Brak mocy 1.8T AEB 180km

    Bez logów nikt Ci tu wiele nie powie. Jeśli silnik pracuje równo, a po prostu nie idzie, to standardowo do sprawdzenia sztanga przy turbie, czy w ogóle chodzi i jak i N75.
  3. mat36cichy

    Płukanie silnika

    sprawny mechanik sobie poradzi z wszystkim bez problemu - tylko kasa misiu kasa : ) Lepiej chyba spróbować samemu to co opisywałem ja czy inni. Oddawać macherom i kasę wydawać zawsze jest łatwo. A macher tam się będzie przejmował czy da dużo czy mało sylikonu... Zrobi jak uważa, byle szybciej :)
  4. mat36cichy

    Płukanie silnika

    Może spadnie na mnie fala krytyki, ale mam ten sam motor i napęd więc się wypowiem. Powodzenia w zrzucaniu miski olejowej w ponad 20 letnim 1.8T Quattro AEB , tak o, na wszelki wypadek ... Ogólnie kibicuje, ale litości Ja bym na Twoim miejscu odpuścił , zalej właściwy olej, pojeździj chwile, zalej drugi raz, pojeździj chwile zalej i 3 raz, aż olej nie będzie czarny jak smoła zaraz po wymianie. Jeśli to nie pomoże, wtedy płukanie silnika. Jeśli to nie pomoże wtedy ew. myśl o zrzucaniu miski . Ale to tylko moja opinia, nie jestem mechanikiem. Albo od razu po 1 wymianie jeśli widzisz że dalej słabo - przepłucz i zalej właściwy olej. Może być przecież i tak że po 1 wymianie, wszystko wróci do normy.
  5. mat36cichy

    Audi bierze olej

    Mam to samo , wymieniłem uszczelkę chłodniczki bo na pewno puszczała olej - temat poruszany już na tym forum nie raz + manuale w googlach . Czekam na cieplejsze dni na wymianę uszczelek pod napinaczem , stamtąd mam raczej główny wyciek - jak poszukasz też znajdziesz manuale. Miałem wymienianą pół roku temu uszczelkę pod klawiaturą , nie robiłem tego sam tylko oddałem do zakładu u siebie w Rzeszowie (dość popularny, niby b. dobry) żeby zrobili to dobrze + zlokalizowali wyżej wspomniany wyciek. Uszczelkę klawiatury wymienili, ale co do wycieku to powiedzieli tylko "leje z tyłu silnika" i tyle - zamiast od razu wymienić tamte uszczelki to teraz 2gi raz robota Tym razem planuję zrobić to sam i pytanie - czy można zostawić tą półroczną uszczelkę i wymienić tylko uszczelki napinacza, czy jak już ściągnę dekiel to lepiej wymienić wszystko (czyli uszczelkę pokrywy + uszczelki napinacza) ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...