Skocz do zawartości

z.i.o.m.

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O z.i.o.m.

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia z.i.o.m.

0

Reputacja

  1. Cóż. Albo sprzęgło przestało ogarniać moment, albo mu "pomogłeś" tą ropą. Rozebrać i wysuszyć, odtłuścić całe sprzęgło, sprawdzić - jeśli problem pozostaje - minimum tarcza do wymiany. mogą się tez pojawić problemy z dwumasą bo tez musi mieć sucho na elementach ciernych. Ogólnie mycie całego silnika ropą czy innymi nie przeznaczonymi do tego środkami to nie najlepszy pomysł.
  2. Tak - wszystkie sprawne, zresztą nie ma osobnego bezpiecznika wyłącznie do podświetlenia wyświetlaczy klimy. Może ktoś wie który pin której kostki odpowiada za zasilanie tego podświetlenia? Wtedy sprawdziłbym czy do panelu dochodzi jakieś napięcie bo tego nie wyeliminowałem. coś ktoś...?
  3. Cześć! Pojawił się ostatnio w moim złomku taki problem: Podświetlenie wyświetlaczy panelu klimatronika zaczęło od czasu do czasu migać, pomigało chwilkę i dalej świeciło. Przyszła jednak chwila gdy pomigało i zgasło - permanentnie. Co ciekawe, padło wyłącznie podświetlenie wyświetlaczy, przyciski świecą jak świeciły, bez zarzutu. Moja diagnoza padła na sprawdzonych żaróweczkach(wszystkie 4 sprawne), poprawionych połączeniach na taśmie i wszystkich wtykach oraz elementach na płycie, gdzie luty wyglądały "podejrzanie". Sama taśma jest sprawna, po podaniu zewnętrznego napięcia na piny przy płytce głównej żarówki świecą. Zastanawia mnie jedna kwestia: gdy przy włączonym zapłonie wyciągnąłem jedną żarówkę wyświetlacza to druga zaczęła dość słabo świecić, lecz niedługo potem zgasła i ona. Z moją minimalną wiedzą mogę przypuszczać, że padł jakiś element na płytce głównej ale to tylko zgadywanka. Czy ktoś z was miał taki przypadek? Jaka była przyczyna? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam!
  4. Przede wszystkim polecał bym sprawdzenie, wyczyszczenie, nasmarowanie i ewentualna naprawę wszelkich połączeń anteny / @Jah1 - ale i ogrzewania szyby na przykład(włącznie z przekaźnikiem bo to on może powodować zakłócenia jeżeli słabo styka) / Dopiero gdy sprawdzimy cały oryginalny system można szukać ratunku w zamiennikowych antenach.
  5. Listwa zgarniająca, listwa ozdobna, listwa parapetowa - takie nazwy są w użyciu. Ta jest niestety do wywalenia bo nie jest to w całości element gumowy - w środku ma metalowe wzmocnienie, które przy nieprawidłowym demontażu się odkształca, nieodwracalnie. Spraw sobie nową.
  6. Generalnie potrzebuję zrobić komplet: kiera, mieszek i gałka. Byłoby super, gdyby był ktoś kto ogarnie to wszystko za jednym razem. Myślałem też nad zmianą kierownicy na 3 ramienną skoro moja i tak jest zniszczona, ale okazało się, że do mojego auta jest to średnio opłacalne...
  7. R7 JAREK mogę zapytać gdzie oddajesz kierę do obszycia? Przyda mi się też info jak duża to inwestycja.
  8. Cóż, im prostsza konstrukcja tym mniej awaryjna więc jak by nie patrzeć - lepsza. Jeśli ktoś już ma takie Camino(ja swojego nie mam zamiaru wymieniać) to po drobnych usprawnieniach przy odpowiednio dobranej mocy będzie działać wyśmienicie przez lata. Zadbany przeżyje każdy 'nowoczesny' kocioł i nie będzie wrażliwy na jakość węgla. Brzmi to archaicznie ale takie niestety są realia. Wiadomo, że nie ma sensu pchać takiego dziadka do nowo budowanego domu - tu, jeśli ktoś ma odpowiednie środki na inwestycje, można nawet obyć się bez kotła, a potem cieszyć się ciepłem za prawie darmo.
  9. Jeżeli na paliwo stałe to najlepiej retortowy. Ma najlepszy bilans energetyczny i spala najczyściej. Minus taki że ogarnia tylko paliwo przeznaczone do niego. PS: Wszystkim którzy posiadają kocioł na paliwa stałe, albo chcą taki kupić i ogrzewać nim swoje domostwa GORĄCO polecam tą stronę: http://www.czysteogrzewanie.pl - prawdziwa kopalnia wiedzy na temat kotów a przede wszystkim sposobu palenia w nich. Mam stare Camino w chacie i po przestudiowaniu stronki jestem zupełnie innym "palaczem" - na plus oczywiście
  10. Wszystko zależy - głównie od gustu. Osobiście oklejałem folią-karbon słupki w B5 tylko raz, zdarzyło mi się też czarnym połyskiem i matem - wszędzie efekt był niezły w porównaniu do oryginalnego plastiku bo zwykle są drobno ale intensywnie porysowane. Taka operacja na pewno poprawi ich wygląd, a nie musi to być karbon bo nie każdemu przypadnie do gustu - jest masa innych wzorów, kolorów i odcieni. Jeśli masz dostęp do dystrybutora folii albo ktoś kto okleja pojazdy nie robi problemów ze ściągnięciem małych ilości to wybór masz niemal nieograniczony.
  11. Myślę, że jak olej nieco się przepracuje to problem zniknie lub zmaleje, tylko że to potrwa...
  12. Tylny. W końcu, jak wspomniałem wyżej, mowa o szybie tylnej. Dokładnie lewy, z tym jednak szczegółem, że są to pojedyncze elementy okalające również małą szybkę trójkątną, nie można sugerować się podzielonymi plastikami bo są zgrzane pod spodem. Ciekawostka: wyczytałem też, że w zależności od tego jakie radio(oryginalne) było montowane, same wzmacniacze były różne, a nawet ich ilość się zmieniała. Przy najbardziej wypasionym "symphony" były dodatkowe dwa pod tylna półką i jeszcze ekstra sterownik wyboru anteny w bagażniku. Zagmatwane to - jakby nie mogli dać bata i po sprawie...
  13. Na słupku pod obudową, prawą albo lewą(zabij-nie pamiętam ) Może uda se zajrzeć z latarką pod osłonę i zobaczyć czy jest coś przylutowane do szyby w okolicy tych trzech górnych ścieżek. Na plastiki niestety trzeba baardzo uważać bo z wiekiem zrobiły się już kruche i łamią się na potęgę przy próbie wypięcia z klipsów. Najlepiej wyposażyć się w jakieś łyżki i haczyki do demontażu tapicerek, ściągnąć uszczelkę drzwi i wypinać kolejno klipsy - wtedy zmniejszysz ryzyko pęknięcia plastików.
  14. O sorka - nie zwróciłem w ogóle uwagi, że masz sedana. W avancie jest na dachu po prostu, natomiast w sedanie za antenę robią 3 górne ścieżki na tylnej szybie. Może są gdzieś przerwane, widywałem przypadki gdzie ze starości same odpadają, może połączenie szyba-wzmacniacz sygnału jest uszkodzone, albo sam wzmacniacz pada
  15. Padnięta antena to możliwa przyczyna. Ja traciłem sygnał 20 km od miasta gdzie był nadajnik. Okazało się że antena dosłownie zgniła - przy próbie zdemontowania wszystko łącznie z obudową się rozsypało. Po założeniu nowej wszytko hula i zasięg jest niemal kosmiczny. Przy kupnie nowej warto wiedzieć jaka się ma żeby nie było problemu z wtyczkami (zarówno pod względem kształtu jak i ilości).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...