Skocz do zawartości

mrc92ns

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mrc92ns

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No ja mam raczej wersje LOW. Czyli praktycznie kodowaniem u mnie się wiele nie zmieni w kwestii świateł?
  2. Panowie odkopię kotleta. Dziś bawiłem się w kodowanie świateł i po zakodowaniu na skandynawię po zapłonie świecą się postojówki przód tył. To samo w kodowaniu USA. Dodam że samochód to A4 b6 2002 (modelowy 2003) Jak działają dokładnie poszczególne kodowania?
  3. Witajcie Panowie. Przeanalizowałem temat ale dalej nie jestem pewien diagnozy. Mianowicie u mnie w AWX ciężko jest przy normalnej jezdzie zagrzać silnik do 90st na zegarach. Z racji tego że mam górzysty teren to mi się czasem uda i podczas jazdy utrzymyje temperature chyba że zjezdzam gdzieś w dół hamując silnikiem, jednak gdy stanę to silnik na postoju traci temperaturę i wskazówka spada do 70st i tak już trzyma. Dodam że dolny wąż jest zimny a czujniki temp sprawdziłem vagiem jak w pierwszym poście i są sprawne. Czy to będzie termostat?
  4. wada fabryczna widocznie. teraz przyszedł mróz auto stało podczas gdy ja byłem za granicą przyjezdzam a tu w kolejnych miejscach punkty bezbarwnego odchodzą... Auto w 100% nie malowane
  5. też mam LY3C i bym zamienił na jakikolwiek byle tak bezbarwny się nie łuszczył...
  6. hej, ładne autko i kolor jak w mojej Dlatego mam pytanie, powiedz mi masz może problem z odchodzącym bezbarwnym lakierem?
  7. Z tym wentylatorem to będzie osobna sprawa tylko nie wiem jak on powinien działać czy ma 1 czy 2 stopnie pracy. Na pewno nie jest zatarty bo startuje w testach silnika jednak w testach wyjść klimy cisza. Przyczyną może być ten sterownik na pasie przednim ? Jakie sygnału powinny pojawiać się na kostce która idzie do sterownika żebym mógł pomierzyc czy klimatronik daje właściwy sygnał ? Dodam że duży wentylator mam na wiskozie. Z tym wentylatorem to będzie osobna sprawa tylko nie wiem jak on powinien działać czy ma 1 czy 2 stopnie pracy. Na pewno nie jest zatarty bo startuje w testach silnika jednak w testach wyjść klimy cisza. Przyczyną może być ten sterownik na pasie przednim ? Jakie sygnału powinny pojawiać się na kostce która idzie do sterownika żebym mógł pomierzyc czy klimatronik daje właściwy sygnał ? Dodam że duży wentylator mam na wiskozie. Byłem, popatrzylem i stwierdziłem że zrywak sprzęgła ma zmielone frezy, tzn kręci się Ale nie napędza walka. Problem jest taki że teraz nie mam jak odkreicc śruby gdyż kręci się razem z wałkiem :/ Jakieś pomysły ?
  8. Czyli przy sprawnym sprzegle sprężarka cały czas powinna chodzić ? Dopiero jak dostaje "cynk" czynnik wkracza w obieg ? Dobrze zrozumiałem ? A czy co steruje pracą wentylatora chłodnicy ? Bo jak wyżej pisałem nie startuje przy teście wyjść w VAGu. Dziś robiłem testy w grupie 01-silnik i ten wentylator zalaczal się Ale po tym pojawia się błąd 18080.
  9. no ok a co steruje tym sprzęgłem? Elektromagnes? Przy testach vagiem słychać że coś tam "pyka" przy sprężarce. A co jeżeli teoretycznie sprzęgło jest ok a co innego odpowiada za nie włączanie się sprężarka jeżeli jeszcze kilka dni temu działała? Musze podjechać na kanał gdzieś i ściągnąć ten dekielek od sprzęgła i sprawdzić optycznie tę gumę. Dla jasności ja mam to sprzęgło:
  10. Jak to optycznie zobaczyć ? Bo Koło pasowe samo w sobie się obraca
  11. Witam. Zacznę od tego że jak wielu z was pewnego razu po zdjęciu osłony silnika znalazłem dziwne czarne coś. Okazało się że to zrywacz kompresora, Bez niego mimo wyłączonego ECON sprężarka nie chodziła. Założyłem ww część, śrubę posmarowałem klejem (Loctite niebieski) i klimatyzacja ożyła, Kompresor się załączał, czuć było że chłodzi ale ewidentnie mało efektywnie. W poniedziałek tj 11.04 wracając z pracy klimatyzacja chłodziła, we wtorek już nie. Przycisk ECON się nie świecił a mimo to z kratek leci normalne powietrze. Dziś wziąłem komputer, podpiąłem się z Vagiem w celu sprawdzenia błędów i nie ma nic. Zero błędów 01 silnik oraz 08 Klimatyzacja. W grupie 001 pozycja 4 wartość ciśnienia czynnika wyosi 4 bary, Podczas wykonywania testów wyjść wentylator sklaplacza nie uruchamia się (nie wiem czy jak klima działała to się włączał). Bezpieczniki nr 1,4,6 sprawne, Ktoś ma jakiś pomysł co mogę sprawdzić? Czy jeżeli będzie uwalony moduł wentylatora to sprężarka nie ruszy? Powtarzam, brak błędów w VAGu, zrywacz kompresora na swoim miejscu, ciśnienie czynnika 4Bary, Klima chodziła ale mało efektywnie (w porównaniu do mojego poprzediego BMW serii 5). PS. Możliwe że sprzęgiełko szlag trafił po kilku dniach? W podpiętym temacie o wymienie sprzęgła kompresora zdjęcia wygasły i nie bardzo wiem jak ma wyglądać sprawne sprzęgło)
  12. Witam wszystkich użytkowników AUDI A4, Nazywam się Marcin, lat 24, pochodzę z Nowego Sącza a pracuje w Niemczech. Od 1.12.2015r jestem posiadaczem A4 B6 1.9TDI. Wcześniej posiadałem takie samochody jak: FIAT Cinquecento, AUDI 80 B3 1.6TD, B4 1.9TDI oraz BMW e39 520i. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...