Dokręciłem na posadzce wszystkie śruby, aż "strzelało" przy dokręcaniu. Użyłem klucza z lidla z przedłużanym ramieniem. oczywiście dokręcałem zgodnie z zasadami na złożonym ramieniu - nie ryzykowałem urwania śruby. Powinienem to zrobić kluczem dynamometrycznym ale takiego nie mam.
Ważne jest to, że podczas zmiany koła z zimowego na letnie czyli z felgi stalowej na aluminiową dokręcałem kluczem z zestawu w bagażniku do wymiany koła zapasowego - stąd pewnie za słabe dokręcenie.
Teraz ważna rzecz. Jeśli długo jeździsz z tymi stukami to możliwe, że felga już ci się wychlastała i jak byś nie dokręcał to i tak będzie stukać - wtedy felga do wymiany. Łatwo to sprawdzić - jeśli założysz koła ze stalowymi felgami i przestanie stukać to masz 100% pewności, że to właśnie było problemem. Felgi stalowe nawet jeśli nie są dobrze dokręcone to się tak nie wychlastają jak aluminium.
Aha - dokręciłem wszystkie koła i wszystkie śruby