-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Dahoo
Informacje
-
Imię
Mario Avditore
-
Miasto
ZG
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Dahoo
0
Reputacja
-
A co jeśli obroty wchodzą na ok 1000 obrotów i nie schodzą. Nie schodzą nawet po przejechaniu kilku kilometrów i nagrzaniu silnika do pełnej temperatury?
-
Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
Dahoo odpowiedział(a) na zaporos temat w Audi A4 B8
Dokręciłem na posadzce wszystkie śruby, aż "strzelało" przy dokręcaniu. Użyłem klucza z lidla z przedłużanym ramieniem. oczywiście dokręcałem zgodnie z zasadami na złożonym ramieniu - nie ryzykowałem urwania śruby. Powinienem to zrobić kluczem dynamometrycznym ale takiego nie mam. Ważne jest to, że podczas zmiany koła z zimowego na letnie czyli z felgi stalowej na aluminiową dokręcałem kluczem z zestawu w bagażniku do wymiany koła zapasowego - stąd pewnie za słabe dokręcenie. Teraz ważna rzecz. Jeśli długo jeździsz z tymi stukami to możliwe, że felga już ci się wychlastała i jak byś nie dokręcał to i tak będzie stukać - wtedy felga do wymiany. Łatwo to sprawdzić - jeśli założysz koła ze stalowymi felgami i przestanie stukać to masz 100% pewności, że to właśnie było problemem. Felgi stalowe nawet jeśli nie są dobrze dokręcone to się tak nie wychlastają jak aluminium. Aha - dokręciłem wszystkie koła i wszystkie śruby -
Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
Dahoo odpowiedział(a) na zaporos temat w Audi A4 B8
Właśnie rozwiązałem problem Dokręciłem koło. Śruby były poluzowane i efekt był dokładnie jak z tego opisu. Teraz nic nie stuka i nie puka. Sam się zdziwiłem, że to takie trywialne. -
Instrukcja: https://www.youtube.com/watch?v=RO6-6KDeexE