Skocz do zawartości

Dahoo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dahoo

Informacje

  • Imię
    Mario Avditore
  • Miasto
    ZG

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dahoo

0

Reputacja

  1. A co jeśli obroty wchodzą na ok 1000 obrotów i nie schodzą. Nie schodzą nawet po przejechaniu kilku kilometrów i nagrzaniu silnika do pełnej temperatury?
  2. Dokręciłem na posadzce wszystkie śruby, aż "strzelało" przy dokręcaniu. Użyłem klucza z lidla z przedłużanym ramieniem. oczywiście dokręcałem zgodnie z zasadami na złożonym ramieniu - nie ryzykowałem urwania śruby. Powinienem to zrobić kluczem dynamometrycznym ale takiego nie mam. Ważne jest to, że podczas zmiany koła z zimowego na letnie czyli z felgi stalowej na aluminiową dokręcałem kluczem z zestawu w bagażniku do wymiany koła zapasowego - stąd pewnie za słabe dokręcenie. Teraz ważna rzecz. Jeśli długo jeździsz z tymi stukami to możliwe, że felga już ci się wychlastała i jak byś nie dokręcał to i tak będzie stukać - wtedy felga do wymiany. Łatwo to sprawdzić - jeśli założysz koła ze stalowymi felgami i przestanie stukać to masz 100% pewności, że to właśnie było problemem. Felgi stalowe nawet jeśli nie są dobrze dokręcone to się tak nie wychlastają jak aluminium. Aha - dokręciłem wszystkie koła i wszystkie śruby
  3. Właśnie rozwiązałem problem Dokręciłem koło. Śruby były poluzowane i efekt był dokładnie jak z tego opisu. Teraz nic nie stuka i nie puka. Sam się zdziwiłem, że to takie trywialne.
  4. Dahoo

    Wymiana Filtr kabinowego

    Instrukcja: https://www.youtube.com/watch?v=RO6-6KDeexE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...