Skocz do zawartości

ProeltecDRL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ProeltecDRL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ProeltecDRL

1

Reputacja

  1. Witam, jako że mamy bardzo wielu użytkowników waszej marki wśród klientów, pragnę poinformować że zmieniłem nazwę producenta modułów z Proeltec na dzienne.eu , urządzenia cały czas dostępne są u użytkownika be-smart na aukcjach. Pozdrawiam ! Michał. Życzę wszystkim Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku 2016.
  2. Czy jest Xenon czy też nie, moduł działa i tak ponieważ operuje nie na światłach mijania tylko na drogowych. W pozycji zero będą świeciły dzienne z modułu. Fabrycznie dokładnie tak samo wygląda to w audi. Jeżeli chcesz aby działało Ci tylko w pozycji auto, musisz się liczyć z tym że czasem zmierzchowy przełączy Ci na mijania jak jest jeszcze całkiem widno.... i nie miałbyś możliwości wrócić na same przednie dzienne jeżeli na pozycji zero nie działałyby żadne światła. Proponowałbym założyć po prostu wyłącznik na przewód zasilający moduł i wtedy mógłbyś go sobie wyłączać kiedy Ci sie podoba. P.s. jeżeli mowa o sterownikach dziennych o których czasem widzę wspominacie, zalane żywicą sterowniki to są jednorazówki, przy błędnym podłączeniu lub awarii podczas użytkowania, można je najwyżej wyrzucic do kosza ponieważ nikt nie bedzie kuł młotkiem żywicy. Nie wspomnę już o takich bez bezpiecznika, których cena nie pokrywa w całości dobrej jakości części potrzebnych do ich wykonania. Stworzone są one właściwie dla elektryków którzy chcą więcej szarpnąć za montaż, tylko że później sami się wtapiają bo klient podjeżdża 15 razy a ten co z tego że szarpnął więcej jak 15 razy poprawia. Mogę się pochwalić że na dziennych z naszego modułu jeżdżą już auta w Sułtanacie Brunei.
  3. Ja mogę Ci zrobić moduł CLH bez dziennych który podłączysz sobie pod halogeny na przykład. Nie mamy modułu DRL + CLH pod halogeny, to wiąże się z przerobieniem całkowitym płytki dlatego ze w porownaniu z SD mamy duzo bardziej profesjonalny projekt pod elementy powierzchniowe. Do konca roku cena spadła ze 150... to tak na marginesie.
  4. W Swieto Niepodleglosci tak kaleczyć ojczysty jezyk to grzech. Tak jak mówie pisz do Kogla, badz jak chcesz porzadny moduł to podciagnij pisownie Krzysztof.
  5. U kogla dostaniesz takie co to sie wylanczają. Nasz moduł wyłącza się po przełączeniu na mijania. Śmiało wal w SD-2
  6. Kilka zdjęc prosto z Syberii p.s. widział ktoś SD-2 w środku? Proszę się pochwalić nie tylko montażem ale i jakością urządzenia
  7. Siema. Różnica miedzy PRO a EKO jest jak między 126p a Audi S8, jedno i drugie jedzie z A-B. Jednak mimo chęci nie potrafimy cofać się w rozwoju, jedynie iść do przodu i szukać nowych wyzwań, dlatego też nie będziemy montować już modułów EKO, zostawiamy to innym. Moduł EKO to standardowy układ PWM bardzo solidnie wykonany - PROSTA RZECZ Aktualnie oferowany moduł to układ PWM z szeregiem czujników, zabezpieczeń i programem który bezustannie monitoruje status urządzenia, z opcjonalnymi wyjściami, możliwością przeprogramowywania dodawania, odejmowania funkcji. Jak komuś zależy na jakości i trwałości, urządzeniu na lata to zakupi konkretną rzecz, jak ma ktoś życzenie kupić taniej, są osoby które siedzą i lutują to na tańszych komponentach po najprostszej linii. EKO robić nie będziemy. Pozdrawiam miłego weekendu życząc.
  8. BARDZO CI dziekuje za odpowiedź. Czyli wychodzi na to że niektóre przysłony po prostu były bardziej wrażliwe.
  9. Najbardziej mnie interesuje kwestia BI-XENONU u Kolegi z początku wątku. Osobiście zakładałem do 2 audi z BI 1- A4 2-A6 i w obu przysłona nie drgała mimo braku diodek. Natomiast zdarzało się że u częsci klientów w audi ten problem występował. Dioda skutecznie go rozwiązuje ponieważ przepuszcza jedynie napiecie w jedną strone. Zasada jest taka że jak ktoś ma bi-xenon i mruga drogowymi bez załączonych świateł mijania, podnosi się przysłona i zapala drugi komplet drogowych, w związku z czym napiecie na przewodzie od świateł drogowych idzie jednym przewodem do reflektora a tam jest połączony z plusem od przysłony. Dlatego przysłona dostając wracające się napiecie od świateł dziennych może drżeć z uwagi na to iż jest to niepełne napiecie. Tylko że kilku samochodach ten efekt wystepuje w innych nie. Zatem albo Audi rozdzielilo w nowszych modelach przewód na przysłone i idzie on oddzielnie tak jak w mercedesie albo niektóre przysłony działają jedynie przy pełnym napięciu od 12V a inne sa na tyle czułe że potrafią zadrżeć. Na pewno te auta które mają połączoną przysłone ze światłem drogowym mają 3 przewody wchodzące na żarówke światła drogowego 1- masa 2- plus na drogową 3- plus idący na przysłonę. Idąc dalej tym tokiem rozumowania jeżeli na żarówkę drogową nie wchodzą 3 przewody a jedynie 2 być może w ogole przy Bi-xenonie nie trzeba odseparowywać Bi-Xenonu. Co do stacji diagnostycznych zabierania dowodów itd. Najwiecej klientów z polecenia mamy od diagnostów. Mieliśmy też przypadki że policjanci podczas kontroli brali do nas namiar na moduł. Jest to temat rzeka, krótko rzecz ujmując. W Polsce oznakowanie na lampach jest wymagane od stycznia 2011 roku od kiedy Polska wprowadzila obowiązek wyposażania nowych aut w światła dzienne. Dlatego niezrozumiałym jest troche jak auto 10-5 letnie moze miec te oznakowania, kiedy nie było obowiązku ich stosowania. Kwestią kolejną jest że wielu producentów po styczniu 2011 wypuszczała auta bez dziennych z homologacja na kloszu... rozwiazywali to tak że ładowali przekaznik ktory zalaczal mijania na stale po odpaleniu. Mozna wiec zakładac ze policjant zatrzymujący Forda Fieste 2011r moze zabrac dowód za to ze powinien miec dzienne a ich nie posiada. itd. itp. Tak naprawde nie mieliśmy nigdy nawet sygnału by ktoś miał jakies dyskusje z policją na ten temat. Jeden z naszych kolegów dostał mandat, ale znow za to ze jadac swoim tico w nocy po Łodzi zapomnial zalaczyc mijania i po nocy jezdzil na dziennych. Jestem Specjalistą z Zakresu Przepisów Ruchu Drogowego z racji tego że jestem egzaminatorem prawa jazdy i przedyskutowałem na ten temat wiele godzin z kolegami. Prawda jest taka że żeby wypisać mandat itd policjant musi miec art z ustawy by poprzec nim postepowanie. A jak go znajdzie? skoro go nie ma. Kwestia ledów to tez ciekawa sprawa, maja wybite jakieś numerki ale jak sie zwracam do producenta z prosbą o wyciag ze swiadectwa homologacji to pali głupa.... bo rownie dobrze moze na wtryskarce walić NIKE lub Adidas. Plastik wszystko przyjmie.
  10. Już jestem. Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania.
  11. Odwaznik od felgi nie trze o nic? pytam bo u mnie to bylo przyczyna a sprawdziłem wszystko ! poza tym.....
  12. Cena od 1,5 roku taka sama, jedna nowa seria była tańsza. cena na priv.
  13. Mercedes w 30 letnich egzemplarzach posiada kontrole spalonych żarówek gdzie o CAN dopiero sobie marzyli. CAN to jest taka komunikacja między modułami w samochodzie która usprawnia diagnostykę wszystkich modułów np. do tego żebyś podłączył lapka pod auto i widział wszystko co masz w aucie po podpieciu pod jedno gniazdko. To najbardziej łopatologiczne wyjaśnienie. Z kontrolą żarówek CAN nie ma nic wspólnego i nigdy nie miało. Z kontrolą żarówek to jest tak jak z kontrolą klocków hamulcowych, albo przejscie albo przerwa... W troche nowszych samochodach polega to na mierzeniu oporu żarówki, po prostu nowsza metoda mierzenia czy żarówka jest cała..... Z okazji pięknej wiosny Dwa Nowe moduły wersja EKONOMICZNA i PROFESJONALNA
  14. Jeżeli tak to wtedy podpinasz styki przekaźnika pod stałą masę ktora po zalaczeniu przekaznika pojdzie na dodatkowy kabelek. 85 - stały plus 86 - masa spod recznego 30 - stała masa 87a - przewód dodatkowy do wyłączania recznym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...