Skocz do zawartości

D4r3tt1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O D4r3tt1

Osiągnięcia D4r3tt1

0

Reputacja

  1. Dziękuje bardzo za odpowiedź . Mam jeszcze jedno pytanie do forumowiczów czy mozecie polecić jakiś warsztat na terenie Warszawy lub w bliskich okolicach , gdzie mógłbym oddać Audi na rzetelną diagnozę odnośnie w/w dwu-masy oraz poduszek pod skrzynią i pod silnikiem ?? Pozdrawiam serdecznie
  2. Dzień Dobry. Od 3 lat jestem posiadaczem Audi a4 b5 1.9 TDI 66KW (AHH) 280 tys przebiegu (rok prod. 2000). Jak dotąd nie miałem żadnych problemów z samochodem. Od jakiegoś czasu zauważyłem pewne "dziwne" zachowanie. Gdy silnik jest uruchomiony i chodzi na luzie siedzą w środku samochodu mozna odczuć lekkie hmmmm bujnięcia karoserii, które pojawiają sie co ok 10-15 sekund. Drugą dziwną sprawą jest ruszający sie drążek zmiany biedów, szczególnie widać to na 2 lub 3, dodając gazu dzwignia przesuwa sie lekko do przodu, zdejmując nogę z gazu dźwignia lekko cofa się . Nie jestem specjalista od mechaniki samochodowej , dlatego proszę o pomoc merytoryczną. Mam jeszce jedno pytanie na które nigdzie nie mogłem znaleźć konkretnej odpowiedzi silnik AHH miał koło dwu masowe i pompo-wtryskiwacze ??
  3. Wiem że pytanie nie jest z tej beczki , ale nie moge znaleźc info jak dodac nowy post na tym forum. Czy w audi a4 B5 1.9 TDI 66KW AHH były stosowane koła dwumasowe oraz pompowtryskiwacze ??
  4. Wiem że pytanie nie jest z tej beczki , ale nie moge znaleźc info jak dodac nowy post na tym forum. Czy w audi a4 B5 1.9 TDI 66KW AHH były stosowane koła dwumasowe oraz pompowtryskiwacze ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...