Skocz do zawartości

ziemowit

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ziemowit

Osiągnięcia ziemowit

0

Reputacja

  1. ziemowit

    Tryskający olej

    Chyba rzeczywiście EGR. Olej widać po jego obu stronach. Trochę więcej zdjęć dla pewności:
  2. ziemowit

    Tryskający olej

    witam, w drodze z majówki zauważyłem że skądś wydobywa się olej. Prawdopodobnie będę musiał wybrać się do mechanika, jednak chciałem zapytać czy może wiecie co jest przyczyną i co powinienem naprawić / wymienić oraz czy ewentualnie jestem w stanie to zrobić sam. Z góry dzięki za wsparcie. Poniżej zdjęcia:
  3. Wymiana włącznika rozwiązała problem. Wszystkie światła działają tak jak powinny. Poprzedni właściciel jeździł z włącznikiem od innego modelu... Jeszcze pytanie: czy to normalne że na desce przy włączonych światłach zapalona jest tylko kontrolka symbolizująca światła postojowe? Nie powinno być tam świateł mijania?
  4. witam, mam dość nietypowy problem z oświetleniem. Prosiłbym o wskazówki. Opis poniżej: NIE mam włączonego trybu skandynawskiego, a w Adaptacji na kanale 19 oświetlenie ustawiłem na zero: ?xxxx: 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" Sytuacja wygląda następująco: - bez względu na położenie włącznika świateł ksenony oraz postojowe włączają się razem z zapłonem - zmiana położenia włącznika świateł nie zmienia nic - całkowite ODŁĄCZENIE włącznika nic nie zmienia - świecą tak samo bez jak i z nim - na desce ciągle pali się tylko kontrolka świateł postojowych - po ustawieniu włącznika na przeciwmgłowe (tylne i/lub przednie) zapalają się znaczki na samym włączniku, ale nie ma nic na tablicy ani nie zapalają się odpowiednie żarówki - światła długie mogę zapalić wajchą tylko 'mrugając' - powoduje to zapalanie kontrolki świateł długich na desce - nie mogę włączyć świateł długich na stałe - nawet nie mrugną, ani nie zapala się kontrolka na desce VAG pokazuje: Address 09: Cent. Elect. Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 01101 Shop #: WSC 63351 1 Faults Found: 01800 - Light Switch (E1) 27-00 - Implausible Signal nie wiem czy jest sens inwestować w nowy włącznik bo w serwisie nie są najtańsze, a z Allegro forumowicze narzekają.. Możecie coś doradzić? z góry dzięki!
  5. witam, z tej strony Ziemowit. Mieszkam w Poznaniu. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem Audi A4 B6 z silnikiem AVF 1.9 TDI z automatem. Mimo wizyty u mechanika bezpośrednio przez zakupem, od chwili zakupu po dziś dzień auto naprawiam. Jeden mechanik podwędził mi w międzyczasie osłonę silnika o czym zorientowałem się po 2 tygodniach samemu zaglądając do kanału, inny mechanik wysłał wtryski na sprawdzenie za co policzył 800pln a badanie wykazało że jeden jest "zdrowy" - ten jeden właśnie był rozwalony a reszta jeszcze by chętnie pojeździła. Nauczony tymi doświadczeniami zacząłem auto naprawiać sam. Stąd moja wizyta na Waszym forum. Liczę że znajdę pomocnych kolegów bo w kolejce do naprawy czeka nietypowa sytuacja z elektryką pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...