Skocz do zawartości

Cybuchh

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cybuchh

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Wielkopolskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Cybuchh

0

Reputacja

  1. Wydaję mi się, że założył starą uszczelkę pod kolektor. Jak znajdę chwilę czasu zajrzę tam.
  2. Witam Przy zakupie mojej Audi A4 B6 mechanik podłączył się komputerem i stwierdził uszkodzony przepływomierz (nie równa praca, szarpanie przy dodawaniu gazu). Przepływomierz wymieniony, lecz to tylko zmniejszyło szarpanie. Wymieniłem świece, zrobiłem rozrząd, olej + filtry, wymienione przewody podciśnienia. Silnik pracuje równo, ale przy dodawaniu gazu (delikatnie) poszarpuje co ok. 3 sek. Przy dodawaniu gazu gwałtownie słychać jakby zasysało powietrze. Wyświetla się co jakiś czas kontrolka silnika oraz błąd P00420. Zauważyłem też, że poprzedni właściciel wymieniał kolektor ssący (widać jeszcze opis markerem). Co o tym sądzicie? Co może być przyczyną poszarpywania?
  3. Witam! Jestem Mateusz, mam 23 lata i mieszkam w woj. wielkopolskim. Pracuje na serwisie IVECO jako magazynier. Nie dawno wszedłem w posiadanie Audi A4 B6 2.0 ALT. Pozdrawiam wszystkich !
  4. Wymieniłem filtr paliwa, już tak nie szarpie i nie dusi się. Mały koszt a dużo lepiej chodzi.
  5. Akumulator jest dobry, nie dawno wymieniony a resztę sprawdze ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ---------- Drzwi rozłożone, zamki przeczyszczone i centralny śmiga jak powinien. Gorzej ze wskaźnikiem paliwa ; x
  6. Przeczyszczony pływak w zbiorniku, jest ok pół zbiornika, a pokazuje nadal rezerwe ;x pomoże ktoś? co to może być?
  7. Wczoraj zatankowalem za 50zł i problem jest ten sam, a przejechałem gdzies 10km. To nie jest TIR zeby tyle palil ;p Ale dlaczego gdy przejade kawałek i dodaje gazu to wskaznik cofa sie do rezerwy?
  8. Witam ! Tak jak w temacie mam problem z moją A4. Zacznę może od centralnego. NIe dawno zakupiłem audi i facet stwierdził ze centralny nei działa dlatego bo pompka jest spalona, stwierdzilem ze to nie bd problem kupie używke za 100zł. No więc gdy juz doszla, zalozylem ja i działał centralny ale z przerwami, tzn czasami sie zacinal ale gdy poruszalem kostka to dzialal ponownie. Juz cieszylem sie ze mam to z glowy, ale nastepnego dnia probowalem otworzyc i juz nie dziala. Problem jest tez w tym ze zamek w tylnej klapie mam inny, nie mam do niego kluczyka. Wiecie moze czy to wina pompki, kostki? Czy moze cos w zamku? Teraz obroty, gdy dodam gazu tak gdzies do 2-3 tys obrotów i zdejmę noge z gazu to obroty skacza do 500 i tak pare razy az sie unormuja. Silnik krokowy czy cos "wiekszego"? Po zakupie widzialem ze jest rezerwa zatankowalem za 100zł benz 95 wiec jest to ok 17.5l po przejechaniu gdzies 120km pali sie rezerwa. Z tego co wczesniej czytalem dowiadywalem sie ze te silniki pala w granicach 8-9 l/100km wiec bylem bardzo zaskoczony. Przy odpalaniu wskaznik poziomu paliwa pokazuje dobrze, ale po dodaniu gazu przejechaniu ok 1km juz wskaznik wariuje i jest prawie przy rezerwie. Proszę Was bardzo o pomoc bo nie wiem co mam robic : /
  9. Witam Jestem Mateusz, mieszkam w Chodzieży jest to w woj. Wielkopolskim. Nie dawno nabyłem Audi A4 B5 z 1995 roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...