
szymek666
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O szymek666

-
Witam. Mam pytanko dotyczące polskiegovag'a obdII, wersja 2,5. Posiadam oryginalne oprogramowanie orazkabel 5-cio pinowy USB. Próbowałem dokonać diagnozy w AUDI A4 1.9TDI, silnik AFN. Program zainstalowany na systemie VISTA (laptop).Otóż mam kłopot, ponieważ podczas analizy program "zapętlasię", tzn. czyta bez przerwy bloki od 1 do 120 kilka i od nowa.Nie raportuje żadnych błędów. Dodam, iż zapłon oczywiściewłączony. Przy uruchomieniu diagnozy słychać kilka sygnałówakustycznych (beep), a na wyświetlaczu pojawia się czerwone kółkow nawiasie z wykrzyknikiem w środku. Chcę pozbyć się jakiegośtajemniczego błędu w postaci żółtego kółka. Proszę o pomoc,kto jest zorientowany w temacie. Z góry dziękuję.
-
jeszcze nie. Apropos, zna ktoś jakiegoś taniego speca z vag-iem ze szczecina?
-
Witajcie! Potrzebuję jakiś sprawdzony namiar na speca od zawieszeń z terenu Szczecina i okolic...no i oczywiście nie za drogiego :-). Jak ktoś dysponuje namiarem, bardzo proszę. Dzięki i pozdrawiam.
-
Koledzy, potrzebuję jakiś sprawdzony namiar na kogoś kto handluje elementami zawieszenia do mej niuni. Stawiam na LEMFORDER'a. Może jakiś namiar na Allegro, czy cuś? Dzięki i pzdr.
-
Kolego, ok. spróbuję podmienić aku i sprawdzić. Ja zastanawiałem się jeszcze nad czujnikiem w zbiorniczku wyrównawczym. Orientujecie się, w jaki "chłopski" sposób można by go sprawdzić?
-
Pierwsze słyszę kolego? Miałeś taki przypadek. Już raz wymieniałem aku w tym aucie, gdyż był wyeksploatowany ale nigdy nie miałem takiego przypadku. Można to jakoś racjonalnie wytłumaczyć?
-
Witam. Podłącze się do tematu, który też mnie dotyczy. Także świeci mi się taka kontrolka. Czynności jakie wykonałem w celu eliminacji problemu: 1. pozbyłem się przewodów od klocków, ucinając je możliwie jak najbliżej kostki połączeniowej, tak aby nie było zwarcia między przewodami. 2. sprawdziłem poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku wyrównawczym - poziom jest między min. a maks. Tak panowie i w tym miejscu tracę już pomysły. Może ma ktoś jakiś pomysł co można by było jeszcze sprawdzić??? Biorę też pod uwagę sam czujnik w zbiorniczku wyrównawczym...tylko jak go sprawdzić? Z góry dziękuję za jakieś sugestie. Pozdrawiam, Szymon.
-
Panowie, nie wiem czy się rozumiemy. Mi nie leci z uszczelki pokrywy na obwodzie, a jedynie z 3 mocowań pokrywy u góry.
-
Tak, tylko u mnie cieknie na mocowaniach. Czy to też jest efekt wypaczenia? Jeśli tak, to może olać wymianę uszczelek i silikon?
-
Spoko, dzięki. Wiem gdzie ten sklepik. Ale powiedz, zmieniałeś uszczelki zewnętrzne i te pod pokrywą i zero efektu? Poza tym wydaje mi się, że jeśli zdejmę obudowę, to uszczelkę obwodową muszę musowo wymienić, bo też już jest na pewno "siadnięta".
-
Allegro? Czy lepiej ASO ?
-
Witam wszystkich forumowiczów. Proszę o pomoc w następującej kwestii...Posiadam Audi A4, 1999r. , 1.9 TDI po lifcie. Obecnie przebieg ok. 230Tkm. Od pewnego czasu spostrzegłem ubywający olej z silnika. Po diagnozie wzrokowej ,okazało się iż wyciek pojawia się spod uszczelek na mocowaniu pokrywy klawiatury. Są tam 3 punkty mocujące. Na skrajnych śrubach jest większy wyciek, w środku mniejszy. Dowiedziałem się, że są oprócz okrągłych uszczelek gumowych (tych zewnętrznych) także stożkowe (wewnętrzne) pod pokrywą. Moje pytanie : "Czy wymiana tylko tych zewnętrznych "załatwi" sprawę? Czy też robić kompleksowo, tzn. także wymieniać te stożkowe, jak i automatycznie uszczelkę na obwodzie pokrywy? Ktoś może miał podobną sytuację? Jeśli tak proszę o podpowiedź. Dopiszę, iż próba dokręcenia pokrywy nie przyniosła efektu. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam, Szymon.
-
Baby on board :-)
-
Dzięki za odpowiedź. Więc rozumiem, że jeśli nie mam stacyjki w schowku, wówczas pozostaje tylko VAG?
-
Witajcie! Mam pytanko, czy istnieje możliwość odłączenia AIRBAG ? Posiadam Audi A4 B5 AVANT ' 99. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam, Szymon.