Skocz do zawartości

szymek666

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szymek666

Osiągnięcia szymek666

0

Reputacja

  1. Witam. Mam pytanko dotyczące polskiegovag'a obdII, wersja 2,5. Posiadam oryginalne oprogramowanie orazkabel 5-cio pinowy USB. Próbowałem dokonać diagnozy w AUDI A4 1.9TDI, silnik AFN. Program zainstalowany na systemie VISTA (laptop).Otóż mam kłopot, ponieważ podczas analizy program "zapętlasię", tzn. czyta bez przerwy bloki od 1 do 120 kilka i od nowa.Nie raportuje żadnych błędów. Dodam, iż zapłon oczywiściewłączony. Przy uruchomieniu diagnozy słychać kilka sygnałówakustycznych (beep), a na wyświetlaczu pojawia się czerwone kółkow nawiasie z wykrzyknikiem w środku. Chcę pozbyć się jakiegośtajemniczego błędu w postaci żółtego kółka. Proszę o pomoc,kto jest zorientowany w temacie. Z góry dziękuję.
  2. jeszcze nie. Apropos, zna ktoś jakiegoś taniego speca z vag-iem ze szczecina?
  3. Witajcie! Potrzebuję jakiś sprawdzony namiar na speca od zawieszeń z terenu Szczecina i okolic...no i oczywiście nie za drogiego :-). Jak ktoś dysponuje namiarem, bardzo proszę. Dzięki i pozdrawiam.
  4. Koledzy, potrzebuję jakiś sprawdzony namiar na kogoś kto handluje elementami zawieszenia do mej niuni. Stawiam na LEMFORDER'a. Może jakiś namiar na Allegro, czy cuś? Dzięki i pzdr.
  5. Kolego, ok. spróbuję podmienić aku i sprawdzić. Ja zastanawiałem się jeszcze nad czujnikiem w zbiorniczku wyrównawczym. Orientujecie się, w jaki "chłopski" sposób można by go sprawdzić?
  6. Pierwsze słyszę kolego? Miałeś taki przypadek. Już raz wymieniałem aku w tym aucie, gdyż był wyeksploatowany ale nigdy nie miałem takiego przypadku. Można to jakoś racjonalnie wytłumaczyć?
  7. Witam. Podłącze się do tematu, który też mnie dotyczy. Także świeci mi się taka kontrolka. Czynności jakie wykonałem w celu eliminacji problemu: 1. pozbyłem się przewodów od klocków, ucinając je możliwie jak najbliżej kostki połączeniowej, tak aby nie było zwarcia między przewodami. 2. sprawdziłem poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku wyrównawczym - poziom jest między min. a maks. Tak panowie i w tym miejscu tracę już pomysły. Może ma ktoś jakiś pomysł co można by było jeszcze sprawdzić??? Biorę też pod uwagę sam czujnik w zbiorniczku wyrównawczym...tylko jak go sprawdzić? Z góry dziękuję za jakieś sugestie. Pozdrawiam, Szymon.
  8. Panowie, nie wiem czy się rozumiemy. Mi nie leci z uszczelki pokrywy na obwodzie, a jedynie z 3 mocowań pokrywy u góry.
  9. Tak, tylko u mnie cieknie na mocowaniach. Czy to też jest efekt wypaczenia? Jeśli tak, to może olać wymianę uszczelek i silikon?
  10. Spoko, dzięki. Wiem gdzie ten sklepik. Ale powiedz, zmieniałeś uszczelki zewnętrzne i te pod pokrywą i zero efektu? Poza tym wydaje mi się, że jeśli zdejmę obudowę, to uszczelkę obwodową muszę musowo wymienić, bo też już jest na pewno "siadnięta".
  11. Witam wszystkich forumowiczów. Proszę o pomoc w następującej kwestii...Posiadam Audi A4, 1999r. , 1.9 TDI po lifcie. Obecnie przebieg ok. 230Tkm. Od pewnego czasu spostrzegłem ubywający olej z silnika. Po diagnozie wzrokowej ,okazało się iż wyciek pojawia się spod uszczelek na mocowaniu pokrywy klawiatury. Są tam 3 punkty mocujące. Na skrajnych śrubach jest większy wyciek, w środku mniejszy. Dowiedziałem się, że są oprócz okrągłych uszczelek gumowych (tych zewnętrznych) także stożkowe (wewnętrzne) pod pokrywą. Moje pytanie : "Czy wymiana tylko tych zewnętrznych "załatwi" sprawę? Czy też robić kompleksowo, tzn. także wymieniać te stożkowe, jak i automatycznie uszczelkę na obwodzie pokrywy? Ktoś może miał podobną sytuację? Jeśli tak proszę o podpowiedź. Dopiszę, iż próba dokręcenia pokrywy nie przyniosła efektu. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam, Szymon.
  12. Dzięki za odpowiedź. Więc rozumiem, że jeśli nie mam stacyjki w schowku, wówczas pozostaje tylko VAG?
  13. Witajcie! Mam pytanko, czy istnieje możliwość odłączenia AIRBAG ? Posiadam Audi A4 B5 AVANT ' 99. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam, Szymon.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...