Skocz do zawartości

gumini

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gumini

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Krk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gumini

1

Reputacja

  1. błędy vag to brak łaczności z telfonem (r36) objaw jest taki ze radio się niby wyłancza ale ono żre prad dopiero wyjecie i włożenie bezpiecznika powoduje brak pożerania pradu. Przy tym nie działa bluetooth. Prawdopodobnie radio niemoże sie wyłączyć całkowicie bo brak komunikacji z modułem BT Jak wyłaczyć bt ? albo może ktoś ma soft by wgrać w radio nowy prosze o pomoc okolice Krakowa
  2. Moduł bluetooth znajduje się pod fotelem pasażera. Pod fotelem kierowcy znajduje się moduł kompytam bluetooth fortu. -- Pozdrawiam. Sławek Cześć gdzie podfotelem? bluetooth mam na 100% bo wcześniej działało (teraz nie działa) a pod fotelem go niema a kluczowe gdzie ? pod fotelem niemam nic może pod wykładziną???
  3. Cześć mnie dopadło to samo ktoś sobie poradził?
  4. Sam niewiem co się dzieje Samochód oddałem do mechanika ok 2 m-ce temu przyczyna wartości powyzej 2-2,5 na 3 cylindrze mówie mu regeneracja 3 pompki + ori na pozostałych. (objawy przed mechanikiem na postoju na ciepłym obroty spadają trochę trzęsie (ale tylko na postoju) i żle zapala Po odebraniu od mechanika na postoju chodzi ładnie równo zapala jak nówka a na biegach 3,4,5,6, od 1600 do 2500 lekko drga ja przyśpieszam. Mechanik powiedział mi że na wałku mam wytarcia tylko dlaczego tego objawu )drgania budy) niebyło przed oddaniem samochodu w jego ręce???? A i wartości 3 cylindra były po odbiorze przy zeru a teraz znowu zaczyna lać
  5. http://vaglog.pl/log_200808.html http://vaglog.pl/log_200807.html http://vaglog.pl/log_200806.html http://vaglog.pl/log_200810.html http://vaglog.pl/log_200809.html http://vaglog.pl/log_200812.html http://vaglog.pl/log_200813.html zrobiłem dynamiczne na 3 biegu niestety droga była krótka i niezawsze dojechałem do 4500obr i niestety byłem sam wiec sory czasem są zadługie stop w programie niebyłem wstanie nacisnąć.
  6. było to jazda po wiosce były też obciążenia delikatne do 3500obr zrobię logi na 23 grupie pod obciążeniem tak jak piszesz i podeślę.
  7. A trzeci jest wlsanie po regeneracji ok 1,5 m-ca. mówiąc korekcja na który blok patrzysz? 13? jak sprawdzić ciśnienie paliwa tandem pompy?
  8. http://vaglog.pl/log_200729.html wklejam logi grup 13,18,23 z krotkiej przejazdzki oczywicie silnik rozgrzany.
  9. Proszę o podpowiedz tej odpowiedniej pozycji wałka? jestem lekko uparty na te konektory jak pisałem wyzej telepanie jest następstwem nagłym po regeneracji pompki i oringów pozostałych pompek co wiązało sie z odpieciem i zaciskiem konektorów (tak mi tkwi w głowie czy nie spartaczył tym doginaniem konektorów na gorzej dlatego niedowiem sie jak niesprawdzę sam).
  10. błędów niema poza poduszką silnika. jak zaślepić egr i czym w którym miejscu (opisz wiem jak to tam wyglada bo 1,5 roku temu jak kupiłem to czyściłem tak proforma) dpf brak pozbył sie go porzedni własciciel 4 lata temu dwumas wyklucza mi mechanik (nawet dwóch) brak objawów ślizgającej sie tarczy to moje spostrzeżenia. mógłby jeszcze być przegób wewn. ale tak jak pisze telepanie budą nastało po regeneracji pompki i wymianie oringów pozostałych pompek. Poducha? tylko czy zuzyta poducha powoduje skoki silnika czy drgania podczas przyspieszania a i tak jakoś niechce mi sie wierzyc że to ona ( jak wyzej jak oddałem do mechanika niebyło drgań podczas przyspieszania a w dniu odbioru były a on się zarzeka ze konektory na xxx % zacisnął. Sam bym to sprawdził ale kiedyś (ponad rok temu) próbowałem sciagnąć pokrywę zaworów i wadzila mi o kolanko dochodzace do egr i niewiem jak ściągnąć pokrywę zaworów chyba że trzeba jakoś obrócić wałkiem do jakiegoś położenia?
  11. hej mam bpw i kiedyś bylo dobrze a nawet bardzo ale stan sie zmienił 300kkm sie zbliża. 3 pompowtrysk osiągnął wartości graniczne i samochód szrpał na biegu jalowym gdy był ciepły i gorzej zapalał jak był zimny. No coz regeneracja 3 wtrysku zrobiona przy okazji mechanik dostał zlecenie wymiany wszystkich gumek na pozostalych pompkach.Odbieram samochod i pytam konektorki dogiołeś odp. "tak zawsze to robię". Po operacji wsiadam zapalam - ok pali jak kiedys bajka. jade kilka km i szarpie tzn czepie budą w przedziale 1700-2200 w momencie gdy ciągnie i niewazne czy ciągnie delikatnie czy mocniej telepie. Dodam że mam błąd poduszki silnika ale niewiem czy to ona bo jak oddawałem na regeneracje pompki tego objawu niebyło podczas przyspieszania. Dodam że termostat mi jeszcze padl i nieczyma temperatury silnik. Termostat idzie jutro do wymiany co sadzicie o zamiennikach? A dalej w ktora stronę sie kierować poduszki silnika, konektorów pompek czy kryzy?
  12. To sprawdź gruchę W aptece kupisz za pare złociszy szczykawkę o pojemności 100 ml podepnij szczelnie pod wężyk gruchy zaciągnij powietrze Zablokuj szczykawkę i patrz czy ramię gruchy trzyma się w miejscu czy opada obserwacja 10-20 sekund kompletnie za nad to wystarczy.
  13. To jest klasyczny przypadek a skąd problem? Niektórzy wymieniają klocki nie czyszcząc nagaru w miejscu gdzie porusza się (oparty jest) klocek hamulcowy szczególnie zewnętrzny i on nie pracuje nie porusza się jest blokowany i w takim przypadku nacisk mocniejszy jest od wewnątrz ponieważ tam jest tłoczek.
  14. Oglądam sobie na spokojnie twoje logi masz niedoładowanie podczas wytężonej pracy silnika ( w wielu momentach )= wynika z tego że regulator nie jest w stanie utrzymać (wyregulować właściwego ciśnienia - wyklucz zapieczone kierownice bo nie masz nadmiernego przeładowania). Nie może wyregulować ciśnienia bo masz za dużą nieszczelność w podciśnieniu. podziele to na 3 etapy 1. nieszczelność przed n75 (wężyki, zbiornik podciśnienia , pompa podciśnienia) 2. n 75 wytarty w środku i przepuszcza w b7 przez zaślepiony "zaślepiony" filtrowany 3 kanał 3. nieszczelna grucha od turbo i wężyki za n75 Jak bym sie bawił we wróża była by to opcja nr 2 Ale jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz (najlepsza opcja kup nowy dydykowany pierburg załóż wężyki ale nie dokręcaj go żeby nie nosił śladów użytkowania wrazie czego możesz zwróćić). Wiesz że miałem podobny problem (logów nierobie niema kiedy ale zapewiniam nadal jest ok i gęba się cieszy)
  15. Na pare m-cy sobie odpuściłem i wracam do walki (pocztek nieciekawy przy demontażu złamałem N75 dzisiaj niestety). Kupie nowy pierburga zobaczymy. ---------- Post dopisany 10-02-2014 at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 19:03 ---------- Nie zapeszając zrobione Ciągnie z dołu i jest płynnie. Wcześniej było muł muł pomału i wyrywało i tak co zmianę biegu. Sytuacja zmusiła mnie do zakupu regulatora ciśnienia 8E0 906 627C bo ułamałem rurkę na którą nachodzi wężyk. Kupiłem nowy Pierburga ( i może i dobrze że nie cisłem się w używki). Szpecem napewno nie jestem ale z kilku miesięcznych obserwacji powiem wam: jeśli wasze turbiny nie mają przeładowań znacznych w zględem żądanej mapy(powyżej 150-200 jednostek) to obstawiam ten zawór bo on jest regulatorem ciśnienia I NIE CZYŚCIE KIEROWNIC OD RAZU=KIEROWNICE CZYŚCIMY GDY SĄ PRZEŁADOWANIA. Oczywiście przewody teą warto sprawdzić chodź w B7 są trwalsze grubsza ścianka niż w poprzednikach. Logi mam zbyt nieprofesjonalnie zrobione (ja się w nich rozczytam ale nie nadają się na forum) zrobię to wystawię Nie wiem czy to złudzenie bo autko użytkuje żonka na codzień ale mam wyraźne odczucie że się hamowanie poprawiło szybciej lżej intensywnie hamuje. ---------- Post dopisany at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ---------- Nie zapeszając zrobione Ciągnie z dołu i jest płynnie. Wcześniej było muł muł pomału i wyrywało i tak co zmianę biegu. Sytuacja zmusiła mnie do zakupu regulatora ciśnienia 8E0 906 627C bo ułamałem rurkę na którą nachodzi wężyk. Kupiłem nowy Pierburga ( i może i dobrze że nie cisłem się w używki). Szpecem napewno nie jestem ale z kilku miesięcznych obserwacji powiem wam: jeśli wasze turbiny nie mają przeładowań znacznych w zględem żądanej mapy(powyżej 150-200 jednostek) to obstawiam ten zawór bo on jest regulatorem ciśnienia I NIE CZYŚCIE KIEROWNIC OD RAZU=KIEROWNICE CZYŚCIMY GDY SĄ PRZEŁADOWANIA. Oczywiście przewody teą warto sprawdzić chodź w B7 są trwalsze grubsza ścianka niż w poprzednikach. Logi mam zbyt nieprofesjonalnie zrobione (ja się w nich rozczytam ale nie nadają się na forum) zrobię to wystawię Nie wiem czy to złudzenie bo autko użytkuje żonka na codzień ale mam wyraźne odczucie że się hamowanie poprawiło szybciej lżej intensywnie hamuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...