Skocz do zawartości

gosh889

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gosh889

Osiągnięcia gosh889

0

Reputacja

  1. Zdaję sobie z tego sprawę że wywróżyć z fusów powód usterki będzie ciężko, aczkolwiek chciałem orientacyjnie dowiedzieć się co mogło się uszkodzić, ponieważ na automatycznych skrzyniach totalnie się nie znam. A zastanawiam się nad wymianą całej skrzyni lub remontem obecnej, ewentualnie wyjąć obecną i zawieźć do sprawdzenia lecz znów wystąpi problem uczciwości warsztatów. - W skrzyni manualnej bym nawet się nie pytał o nic przystępując do wymiany zestawu sprzęgła. Dla tego proszę o wyrozumiałość. Zauważyłem jeszcze jadąc wczoraj tym samochodem że cały czas jedzie na jednym biegu, nawet nie reaguje na zmiany biegów przez tiptronic, jedynie przerzuca na wsteczny. Dodatkowo po wrzuceniu biegi wstecznego a później biegu przedniego skrzynia ciągnie normalnie, zastanawiam się czy może przypadkowo skrzynia nie jest zapowietrzona?
  2. Witam, około tygodnia temu kupiłem audi a4 b5 z 2001 roku silnik 2.5 tdi z automatyczną skrzynią biegów (jest tiptronic).Problem polega na tym że poprzedni właściciel zerwał miskę od skrzyni, po chwili stracił moc i zjechał na pobocze lecz po wymianie miski olejowej i uzupełnieniu oleju w skrzyni (wlany zgodny z zaleceniami producenta) samochód po rozgrzaniu niesamowicie ślizga się na obrotach, oprócz biegu wstecznego. Czy wie ktoś może co może być uszkodzone w owej skrzyni?Dodam też że owa skrzynia musi dźwigać moc 211 koni (silnik jak i całe auto jest po wielu modyfikacjach).
  3. W sumie moze i racja, ale olej ucieka tylko do zbiornika nie woda do miski wiec jakos da sie chyba to sprawdzic. Lecz co do mechanikow mysle ze jest to jeden z najlepszych w mojej okolicy (wiem strach sie bac ), drugi powiedzial mi zemam pewnie silnik do wymiany (kompresja 3x 13, 1x 12), a trzeci turbine (sprawdzona i na pewno nie konczy swojego zywotu). Najpierw do wymiany mechanik bo to jakieś totalne nieporozumienie. Jeśli wiadomo, że głowica do ściągnięcia to cała reszta potem . ---------- Post dopisany 25-04-2013 at 15:34 ---------- Poprzedni post napisany 24-04-2013 at 14:57 ---------- Przy wymianie czujnika polozenia walu sprawdzil chlodniczke oleju do ktorej przewody byly dziurawe i pokryte glonem, wiec uszczelke mozna raczej jednak wykluczyc . Tyle iz wystapil problem taki ze pokazuje blad przepustnicy, ktory przed wymiana walu nie wyskakiwal. Czy mam ja wymienic?
  4. Elf 4l = okolo 56zl motul 4l = 100+, z tego co czytam to cena/jakosc najlepiej wybrac shella. PS. powiedzial mi dzis ze wszystkie moje problemy sa od przepustnicy ktora dostala wybuch gazu (oczywiscie oprocz uszczelki). Czy jest to mozliwe jesli na gazie 'czasem' chodzi jako tako dobrze?
  5. idzie olej do wody nie odwrotnie tak ze w miare lajt, poszedl juz do mechanika. Lecz mimo wszystko mechanik chce zrobic zeby samochod chodzil normalnie przed wymiana uszczelki i tez ma lekka rozkmine, podejrzewa w sumie czujnik walu czy jest to mozliwe? ---------- Post dopisany 20-04-2013 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 17-04-2013 at 22:35 ---------- Mam jeszcze takie pytanie czy miedzy olejem Motul a ELF jest na prawde tak wielka roznica? Czy moge zalac spokojnie ponownie elfa? Mechanik mi powiedzial ze na prawde dobry jest MOTUL lecz Elf jest tez ok ale 'on by zalal motul'.
  6. Bylo widac iz sie rozlaczyly 2 rozne rzeczy ;p tzn bylo widac 2 warstwy takie, cos na dole i na gorze:p ---------- Post dopisany 16-04-2013 at 07:51 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2013 at 23:37 ---------- Nowy objaw, caly olej wszedl do zbiornika wyrownawczego, a uszczelka rzekomo byla wymieniona
  7. No ok ale powtarza to co napisalem wyzej, paliwo ktore zostalo spuszczone zostalo wlane do motoru ktory tez przestal sie wkrecac na obroty tak samo jak audi hehe. Prawdopodobnie poprzedni wlasciciel mial iq krowy i zalal auto dieslem ^^ Ale odezwe sie plukaniu baka.
  8. Na 2 garniki jakby nie domaga. Lecz wyszedl znow nowy objaw dosc smieszny, przy wymianie filtra mojemu znajomemu zeszlo paliwo (okolo 3l) pozniej nie chcialo mu sie jechac na stacje i wlal je do motoru, a tu motor sie zarazil ;p Co mam teraz zrobic jakies srodki do czyszczenia ukladu czy wystarczy plukanie baku?
  9. Niestety nie ma jak podlaczyc auto pod kompa obecnie, lecz znow wystapil problem na gazie. Chodzi okolo 30 sec dobrze ma moc przepala itd a potem zaczynaja sie problemy rowniez na gazie. Czy moze to byc wina modulu zaplonu?
  10. Witam mam taki probilem iz gdy dodam gazu auto chodzi nie rowno nie ma mocy na biegu itd, gdy tylko przelaczy sie na gaz prawie idealnie pracuje lekko cos czuc jak nie rowno chodzi mozliwe iz jest to kwestia regulacji gazu. Po podlaczeniu do WAGA pokazuje mi blad sondy lambda oraz czujnika temperatury ciceczy. Dzis je wymienilem i problem nie zanikl do tego wymienilem filtr powietrza oraz benzyny. Ps. w chlodnicy byly slady oleju czy moglo to byc spowodowane wymiana uszczelki pod glowica okolo 4 mc temu?
  11. Witam, filtr powietrza i benzyny zostaly wymienione i nadal ten sam problem pali tylko na gazie, na benzynie bardzo wolno wchodzi na obroty. Do pompy paliwa nie wraca paliwo czy jest t o normalne? Gdzie moze byc problem? Edit: Co do sciskania listwy nie jest to mozliwe poniewaz jest ona metalowa.
  12. Nowe objawy: auto jest w gazie udalo mi sie odpalic ten gaz, w gazie nie ma praktycznie totalnie problemu tylko jak by 1 gar nie przepalal do konca. Lecz moc juz jest.
  13. Spojrzalem sam co to jest i jest to przeplywomierz powietrza. Lecz auto znow zaczelo robic to samo po jego odlaczeni nie od razu wiec wnioskuje iz jest to cos innego. Przeplywomierz ma date produkcji 04/2012 wiec mysle iz jest nowy i ktos juz z tym walczyl. Mam pytanie co do wymiany tego filtra paliwa wychodzi mi on po trochu i dalej nie chce isc, czy jak pociagne go mocniej to wyjdzie mi razem z przewodami? czy musze dolna wykrecic potem wyjac? I co zrobic zeby paliwo nie uciekalo. Wiem iz sa to glupie pytania ale nigdy tego nie robilem wiec wole zapytac niz potem pytac sie jak polaczyc urwane przewody
  14. Witam ponownie, po docisnieciu czujnika na filtrze paliwa problem z wolnym lapaniem obrotow ustepuje, jak ten czujnik moze sie nazywac? Jednak to nie to, po odlaczeniu znow sie zaczyna, lecz gdy znajomy przyciskal w okolicach filtra, zaczal sie krecic do 3ch tys zamiast 2ch i nie zamulal na dodanie gazu.
  15. Własnie 2 pierwsze błędy z tego co wiem sa od nowej sondy lambda (auto kupilem w takim stanie i teraz z nim walcze), sonda jest nowa lecz jest wsadzona jakis marny zamiennik ktory nie dziala, zakupilem juz oryginalna uzywke na gwarancji. Zamowie wtedy jeszcze filtr paliwa i napisze czy pomoglo Aha z sonda zamowilem 2 cewki zaplonowe wiec je tez mam zamiar sprawdzic. A co do odpalania po wymianie swiec odpala na dotyk az do momentu jak nia przejechalem 2km, wtedy odpala 1x na 3gary 1x na 4 jakby zalewalo swiece. Dziekuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...