Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakby zduszenie przy dodawaniu gazu ciezko pali rano


Magicbattle

Rekomendowane odpowiedzi

witam. wczesniej mialem problem z szarpaniem poszedl sie walic modul zaplonu na puszce filtra wiec wymienilem. ale teraz po paru dniach widze ze cos ciezko zapala i ma nie rowne obroty a po paru sekundach jest oki. jak dodam gazu strasznie powoli schodzi z obrotow. ide wyczyscic przepustnice. co do dlawienia sie. jak na jalowym nagle wcisne gaz to ma taka jakby zawieche zdusi sie obroty spadna do 700 i zaraz wkreca sie na obroty dobrze. trwa to moze z sekunde. co to moze byc. mam juz tak od dawna ale ostatnio troche sie nasililo.

---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:13 ----------

aaa na vag zero bledow przepustnica sie prawidlowo adaptuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro z zapłonem wszystko ok, błędów nie ma to pozostaje ci sprawdzić paliwo - filtr kiedy wymieniałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr wymienialem z rok temu i wymienie go chyba dzisiaj. ogolnie to na gazie jezdze. lecz paliwo krazy caly czas?? to winna byla by pompka paliwa? takie same objawy gaz i bena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz te same objawy na Pb i Lpg to paliwo odpada. Odłącz aku niech się wszystko zresetuje i sprawdź potem jak będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr wymieniony zobacze jak to jutro rano odpali ale widze juz jakas poprawe nie ma takiej zawiechy przy przygazowce. odlacze na noc go zobaczymy jak zagada jutro

---------- Post dopisany 09-04-2013 at 18:11 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2013 at 17:50 ----------

wiec wymienilem filtr paliwa i problem prawie ze znikna zawiecha jest minimalna prawie nie odczowalna. pewnie po d*pie dostala pompa paliwa musial bym sie jej przyjrzeć albo wymienic na nowa. gdzie mogl bym dostac filterek pompy paliwa bo nigdzie nie moge znalesc taki siateczkowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dokładac jeszcze taki filtr z "Malucha" ? - myśle że w jakimś sklepie moto dostaniesz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie dokladac, fabrycznie jeszcze jest filterek w pompie paliwa na wejsciu gdzie wciaga paliwo

---------- Post dopisany at 09:37 ---------- Poprzedni post napisany at 09:35 ----------

cos takiego Filtr Wstępny Pompy Paliwa, Filtr Paliwa (3163137860) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa to nie wiedziałem, że taki filtr tam jest - to warto go zmienić bo może też przytykać i ciśnienie będzie słabsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie bo najpierw pompa zasysa paliwo a potem idzie przez filtr paliwa do wtryskow. jak filtr paliwa byl zasyfialy to i pompa mogla dostac po d*pie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może się dokleję do tematu. Mam problem z moja a4 1.8T (silnik AEB) przy odpalaniu czasem ma problemu z nim, są momenty nawet ze odpali na 2 gary. Gdy już odpali pracuje świetnie miedzy 1 a 2 tys obrotów jeśli przekroczę ta granice brakuje jej mocy, problem tez się pojawia po wciśnięciu gazu mianowicie bardzo wolno na niego reaguje. Po podłączeniu pod komputer pokazayły się błędy sondy lambda oraz czujnika cieczy który został dzis wymieniony i nadal wystepuje problem. Proszę o pomoc i pozdrawiam Michał

Kody błedów nadal wystepujacych: 00635 / 16516.p0132 / 18010.p1602

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymien sobie filtr paliwa jesli wolno ci reaguje u mnie tak bylo potrafil nawet przygasac. pierwszy blad nie wiem co to nie ma w spisie napewno dobrze spisales? przeczysc sobie przepustnice moze zawalona jest nagarem. druga to sonda ale przy odpalaniu nic nie ma do tego bo jest na ssaniu, a nie masz za duzego spalania? jesli tak to raczej sonda sie skonczyla albo cos z kablami. trzeci nie istotny odlaczony aku kiedys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie 2 pierwsze błędy z tego co wiem sa od nowej sondy lambda (auto kupilem w takim stanie i teraz z nim walcze), sonda jest nowa lecz jest wsadzona jakis marny zamiennik ktory nie dziala, zakupilem juz oryginalna uzywke na gwarancji. Zamowie wtedy jeszcze filtr paliwa i napisze czy pomoglo :) Aha z sonda zamowilem 2 cewki zaplonowe wiec je tez mam zamiar sprawdzic. A co do odpalania po wymianie swiec odpala na dotyk az do momentu jak nia przejechalem 2km, wtedy odpala 1x na 3gary 1x na 4 jakby zalewalo swiece. Dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci odpali na 3 gary to go nie gas niech tak chodzi i odpinaj po kolei wtyczki 1 jak bedzie chodzil jeszcze gorzej to znaczy ze jest oki jak nie bedzie reakcji to znaczy ze ta jest lipna. zamien wtedy cewki miejscami i zobacz czy problem jest dalej na tym samym garku jesli na tym samym to modul wzmocnienia zaplonu jest lipny ten na filtrze powietrza jesli przeszlo na drugi to cewka do wymiany. ogolnie mam teraz max gear i jestem zadowolony

---------- Post dopisany 11-04-2013 at 14:48 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2013 at 23:37 ----------

zajrzalem do pompy paliwa filterek czysciutki, troche smieci na dnie baku. trzeba by podmienic na zdrowa pompe i zobaczyc jak to chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, po docisnieciu czujnika na filtrze paliwa problem z wolnym lapaniem obrotow ustepuje, jak ten czujnik moze sie nazywac?

Jednak to nie to, po odlaczeniu znow sie zaczyna, lecz gdy znajomy przyciskal w okolicach filtra, zaczal sie krecic do 3ch tys zamiast 2ch i nie zamulal na dodanie gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spojrzalem sam co to jest i jest to przeplywomierz powietrza. Lecz auto znow zaczelo robic to samo po jego odlaczeni nie od razu wiec wnioskuje iz jest to cos innego. Przeplywomierz ma date produkcji 04/2012 wiec mysle iz jest nowy i ktos juz z tym walczyl. Mam pytanie co do wymiany tego filtra paliwa wychodzi mi on po trochu i dalej nie chce isc, czy jak pociagne go mocniej to wyjdzie mi razem z przewodami? czy musze dolna wykrecic potem wyjac? I co zrobic zeby paliwo nie uciekalo. Wiem iz sa to glupie pytania ale nigdy tego nie robilem wiec wole zapytac niz potem pytac sie jak polaczyc urwane przewody :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dziale warsztat jest o wymianie filtra paliwa. jesli na przeplywce czy bez niej jest to samo to mozna ja ewentualnie wykluczyc.

kurde tylko fajnie by bylo jak bym mial taki manometr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak chodzi na gazie wlacz klime zeby mial wieksze obciazenie i jak nim telepie to pokolei sciskaj przewody gumowe od listwy wtryskowej do kolektora jesli na ktoryms po scisnieciu nie bedzie reakcji(zduszenia silnika) znaczy ze ten garnek nie domaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...