Gajowy Marucha
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Gajowy Marucha
Osiągnięcia Gajowy Marucha
0
Reputacja
-
Prawdopodobnie mam taki sam problem. U mnie skrzypi gdy zawieszenie jest suche i jest to wina któregoś sworznia wahacza górnego. Wstrzyknąłem strzykawką trochę oleju przez gumy do górnych sworzni i przez miesiąc był spokój, ale teraz dalej trzeszczy. Zasugeruj mechanikowi niech tam szuka.
-
Osłona (izolacja) w komorze silnika do wymiany.
Gajowy Marucha odpowiedział(a) na beggar temat w Audi A4 B8
Jeżdzę bez tej osłony dwa lata i nic się nie dzieje. Kupiłem auto z osłoną w strzępach, więc usunąłem ją całkowicie. Prawdopodobnie to sprawka niemieckich kun. Ale opinia fachowców przydała by się czy jest ona niezbędna i gdzie ją można kupić. -
Jakie preparaty do czyszczenia tapicerki ?
Gajowy Marucha odpowiedział(a) na freezblock temat w Pielęgnacja wnętrza
W poprzednim aucie (Golf) zdjąłem tapicerkę z siedzeń i wyprałem czy próbował ktoś tak zrobić w Audi ? -
[B7 BLB] Silnik zaczął szarpać przy ruszaniu z pierwszego biegu
Gajowy Marucha odpowiedział(a) na KrisooFM temat w 2.0TDI
Pozwolę sobie zabrać głos w sprawie dwumasu. Mam auto z 2008 r z oznaczeniem CR, przebieg 130 tkm, pół roku temu czasem gdy silnik chodził na wolnych obrotach słyszałem dziwne łomotanie spod maski. Ostatnio wyczuwam na pedale sprzęgła podczas wciskania i wyciskania dziwne chrobotanie i hałas (wcześniej tego nie było). Na 90 % myślę że to koło dwumasowe. Teraz pytanka do użytkowników i znawców tematu: -jaki zestaw lepszy Luk czy Sachs (wymieniałem na Luka w poprzednim aucie i wytrzymał 50tkm) -gdzie korzystnie kupić taki komplet (czy tylko Allegro) -niestandardowy napisałeś że zrobiłeś z takim sprzęgłem 40 tkm, za dwa tygodnie muszę jechać do Niemiec 800 km w jedną stronę myślisz że mogę z takim sprzęgłem jechać czy pilnie wymieniać (w czasie jazdy wszystko pracuje normalnie) -
Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie
Gajowy Marucha odpowiedział(a) na akita temat w 2.0TDI
We wcześniejszym poście ktoś napisał: " drgania, którym towarzyszy cykliczne klekotanie, najlepiej słyszane przy przednich drzwiach, do tego szarpie sprzęgło przy ruszaniu, więc wychodzi chyba, że dwumas powoli szykuje się na emeryturę". Czy to jest oznaka padającego koła dwumasowego. Jeśli tak to na dzień dobry mam wydatki bo kupiłem auto przed miesiącem z przebiegiem 114 tkm i również słyszę dziwne klekotanie na gorącym silniku. Potwierdźcie proszę moją diagnozę.