Skocz do zawartości

robisk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robisk

Informacje

  • Imię
    robert
  • Miasto
    SWD

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BMM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robisk

0

Reputacja

  1. cześć. miałem to samo tzn ruszanie- pojedynczy stuk, przy hamowaniu też, stuki zanikły po wymianie łożyska w kole .po 4 tysiącach przejechanych spokój
  2. witam.odgrzebię temat po tym jak padły mi obie przetwornice po wymianie żarników. jakie mogę zamontować przetwornice d1s zamiast valeo? czy takie będą dobre? PRZETWORNICA D1S XENON HELLA 5DV 009 000-00 NOWA (3694329927) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. he no cóż a wie ktoś może jaka jest różnica między przetwornicą z gornej aukcji a tą? PRZETWORNICA D1S XENON HELLA 5DV 009 610-00 NOWA (3694331787) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  3. robisk

    sterownik wentylatora klimy

    no tak 7 przy załączonym po przywróceniu ustawień fabrycznych chodzi bez zarzutu
  4. robisk

    sterownik wentylatora klimy

    Lokiszta test robiłem na uruchomionym silniku kasujesz błedy potem wchodzisz w basic settings(04), blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera i zrób [Adaptację -10] Chanel 00 [Test] > [save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne) . rzeczywiście przy wartości chanel 00 Test jest nieaktywny nacisnąłem od razu Save i wszystko działa jak należy, 08>oo1>7.0 bar
  5. robisk

    sterownik wentylatora klimy

    heh masz rację. wcześniej sprawdzałem na wyłączonym silniku. teraz rzeczywiście wentylator się załączył ale niestety z błędem 01810 - Silnik nastawczy klapy temperatury prawy V159:slina: ............................... cytuję od kolegi wrclaguna; wchodzisz w (08) klimatronic i wykonaj "test", klapy i nawiewy będą sobie chodzić,klikaj "next" aż do zakończenia "END", powróć do odczytania błędów i jeśli jakieś się pojawiły wykasuj je , potem wchodzisz w basic settings(04), blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera i zrób [Adaptację -10] Chanel 00 [Test] > [save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne) . zrobiłem i klima działa , może to Ci tez pomoże:hi:
  6. :hi:dzięki to mnie uspokoiłeś bo trochę się pogubiłem
  7. cześć. zawrót głowy od ilości wiadomości:facepalm: chciałbym się tylko upewnić;mam kirownicę bez multi, 1.jak założe moduł Q pod tempomat to nie będzie mozna załozyć multi od B6 ale mogę zostawić taśmę i wszystko będzie ok? 2.żeby uruchomić multi to kiera od B7 i zmiana taśmy? 3. ktoś pisał o problemie z sygnałem dzwiękowym ale nie moę odnależć czy przypadkiem nie w związku z modułem Q?
  8. robisk

    sterownik wentylatora klimy

    cześć. wentylator udał mi się sprawdzić na krótko tzn ze sterownika wychodzi żółty kabel do wentylatora, jak dasz mu + i będzie działał to jest walnięty sterownik. powietrze leci ciepłe na postoju, a w czasie jazdy jest lepiej, ale nie włączam żeby czegoś nie spaprać. natomiast jak podłączyłem went na krótko było super, ale wtedy chodzi cały czas na najwyższych obrotach. w poniedziałek jadę do elektronika to przekaże co i jak
  9. robisk

    sterownik wentylatora klimy

    cześć, czy ktoś próbował naprawic tenże sterownik? objawy - nie działał wentylator klimy, po sprawdzeniu okazało się, że do sterownika dochodzi prąd lecz juz z niego nie wychodzi. .............................. hallo czy nikt nie miał takiego problemu?
  10. cześć. szukam kogoś z okolic rybnika , żor ,katowic do ogarnięcia montażu tempomatu. wiem, że wszystko jest super opisane ale mam takie szczęście że pewnie coś spartolę jakby ktoś miał czas to proszę o kontakt oczywiście praca zarobkowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...