Skocz do zawartości

krakowiak241

Pasjonat
  • Postów

    95
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O krakowiak241

Informacje

  • Imię
    MARCIN
  • Miasto
    Kazimierza Wielka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    2.8 V6
  • Kod silnika
    AAH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Auto po wymianie śmiga jak złoto ale.... pojawił się duży problem z odpaleniem
  2. Kupiłem pompę i filtr. Dam znać czy coś się poprawiło
  3. Witam, audi co prawda bp+lpg ale problem dotyczy bp. Tak jak w temacie ciężko odpala, gaśnie, nie równo chodzi. Jak dochodzi do momentu, że za chwile ma się przełączyć na lpg to też obroty spadają, dławi się i gaśnie. 11 lat temu jak kupiłem to po jakimś czasie spaliła mi się pompa bp i gość wymienił mi na pompe z silnika 193KM. Nie pamiętam jak wtedy to chodziło ale jest coraz gorzej. Wtedy byłem jeszcze zielony wiec uznałem, że jak gość mówi, że to taka sama to ok. Biorę też pod uwagę filtr bp bo nawet nie pamiętam kiedy był wymieniany. Aha auto nie jeździło od dwóch lat. Przepalałem tylko od czasu do czasu. Teraz biorę się za odbudowę. Doradzicie coś?
  4. Ktos cos doradzi??
  5. Ogldalem teraz na allegro te reduktory. One sa max do 136KM. Że ja tyle sie meczylem na takim badziewiu....
  6. Witam mam audi 2.8 174KM z 1996. Chce wymienic reduktor i wtryskiwacze ponieważ ta instalacja przejechała juz 100kk i szczerze mówiąc nie dalo sie dluzej. Poza tym wydaje mi sie ze od poczatku reduktor był wsadzony za słaby. Ale to było 11lat temu wiec może innych nie było tak czy siak chce się poradzić na jaki zestaw wymienic to stare badziewie. Auto bedzie jeździło dużo bo jakieś 2kk kilometrow miesiecznie. Nie śpieszy sie bo mam drugie auto ale nie chce jeszcze wysyłać audi na emeryture Pomozcie prosze Poniżej zdjecia tego co wygrzebalem i tego co jeszcze zostało. Pozdrowionka
  7. Witam mam a4b5 2.8 96r do której mam ladne alu 18stki. Bede ja sprzedawal i chce kupić a3 8p. Ktoś wie czy rozstaw śrub jest taki sam?? Bo jesli tak to zostawie sobie te alu
  8. Witam, przy jakim stanie oleju zapala się kontrolka niskiego poziomu oleju? Bo bagnet u mnie suchy (właśnie zakupiłem 5l mobila 10w40), a kontrolka sygnału nie daje.... Mnie wyszło 300ml na 1tyś. Silnik w zeszłym roku po delikatnym remoncie
  9. A jednak... Masakra jakaś... Trudno od razu rozrząd wymienię... O ile w ogóle się zdecyduje. Dzięki
  10. Czy to prawda że w tym silniku żeby wymienić termostat trzeba najpierw ściągnąć cały rozrząd? Kupiłem termostat a mechanik do mnie że trzeba rozrząd ściągać i za to minimum 500 zł weźmie ? powiedzcie że to jakiś głupi żart
  11. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Odma wymieniona pasuje idealnie. Co prawda to zamiennik a nie oryginał ale lepsze od tego co było..... Dwie takie sztuki (szt. ok 34zł w hurtowni, na allegro też widziałem) i problem z głowy. Dzięki za pomoc
  12. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Tak, tak mniej więcej to wygląda
  13. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Tak faktycznie podobny ale ten schemat chyba dotyczy silnika 30V a ja mam 12V. Byłem teraz w hurtowni i gość potwierdził że ten podobny jak nr 13 ze schematu powinien pasować. Zamówiłem dwa. Do końca tygodnia będzie wszystko wiadomo
  14. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    Tak wygląda końcówka z prawej strony w miejscu w którym z lewej zrobiona jest ta przeróbka (trochę płynu wyleciało mi ze zbiorniczka.... )
  15. krakowiak241

    Odma 2.8 AAH

    U mnie to wygląda trochę inaczej. Z lewej i z prawej jest po jednym osobnym wężyku. Coś bardzo podobnego jak na tym zdjęciu poniżej. Wężyk po prawej stronie na jednym końcu ma coś w stylu kolanka (utwardzone zagięcie). Ten wężyk wyżej na zdjęciu z tym zielonym jest po lewej stronie i nie ma tego kolanka. Podejrzewam, że ktoś je złamał i przerobił w taki sposób. Tak czy siak muszę to wymienić tylko nie wiem czy dostane takie jak mam w aucie. Zaraz zrobię zdjęcie tego z prawej strony tylko muszę odkręcić zbiorniczek płynu chłodniczego bo nie mam dojścia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...