
Sebacyc
Pasjonat-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Sebacyc

Informacje
-
Imię
Seba
-
Miasto
Rybnik
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
misiek95 korekty sie zrobi na pompki AL... Jak bd mial sterownik z PINem to mozecie powiedziec jak to wpisac i gdzie ? Podmiana sterownika silnika + dopisanie korekt, brak roznicy w spalaniu. Kolejna proba walki z problemem nie do pokonania, pojszła w piz*....
-
Tyko gdzie znajde takiego speca ktory zajmie sie modyfikowanym AJM ?
-
NIee pisz o takich wynikach, bo mnie krew zalewa jak o swoich pomysle Tak tylko niech mi ktos to powie dlaczego tego ropska tyle ucieka....
-
Zaciski wszystkie sa okej nic nie jest zapieczone i inne takie podstawy Wiesz co samochod mial na poczatku chip-tuning normalnie z przeplywomierzem ale potem pojechal na korekty do Anderlh i zostala wylaczona ale nie zmienilo to spalania... wiec ona tutaj nie ma znaczenia Jezdzilem juz z seria i z 2 roznymi zmienionymi mapami i spalanie zawsze takie same. Wczoraj na polowie baku zrobilem 315km.... Jedynie ten komputer pozostaalo mi podmienic ale nie wiem jeszcze czy ograne sam immobilizer...Mogbym podmienic ECU z Golfa IV AJM ?? A ten ECU tak mnie męczy, bo bylem kiedys przed Anderlh u jakis partaczy(czego nie wiedzialem) mieli mi poprawic chip, bo dalem turbo z AWX i kilka innych rzeczy nagrzebali cos w ECU wjechali na hamownie i po kilku probach jeden stwierdzil ze: "silnik jest kapa, w ogole nie reaguje i ze to albo pompowtryskiwacze albo silnik do wymiany" taka szybka slaba diagnoze mi wystawil i sie z tamtad usunalem...
-
Moze jednak ktos cos pomoze ? Co myslicie o tej podmiance/wymianie ECU ?
-
msuchecki90 to widzisz fajnie Ci pali, bo moj jak jezdze do roboty po 16km w jedna strone, silnik dogrzany do 90st. nie przekraczam 2500obr., pali od 8.5-9L...Wiec na prawde tu nie chodzi o to zeby mi ktos wmowil ze "tak ma byc"... I tworzyc tutaj teraz temat z zapiskami srednich wynikow spalania wszystkich uzytkownikow Poprostu cos mam zj***** w moim wozie, a ja nie wiem co Jest ktos w stanie jeszcze cos pomoc ? Logi sa wiec juz chyba wszystkie informacje jakie moglem, to dostarczylem Jedyne co mi przychodzi na mysl to podmianka ECU ? Co Wy na to ?
-
Niee wyciekow wlasnie brak chociaz one by najbardziej pasowaly do tego problemu ..... Logi tym czasem beda najszybciej w sobote, bo niema mnie na miejscu, a do tego jest problem z zarejestrowaniem jakies pelnej wersji VAG-COMa na Win7, niewiecie gdzie moge znalezc dzialajacego VAGa ? edit: Oks pelna wersje VCDS-a juz mam Sorry ze po takiej przerwie dopiero wrzucam logi, ale mialem rozne problemy i malo czasu...Oczywiscie sytuacja bez zmian spalanie 8.5L/100km (okolo 650km na pelnym baku) Logi statyczne: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_247069.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_247070.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_247068.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_247063.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_247064.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_247065.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_247066.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_247067.html Logi dynamiczne(przeplywomierz mam wyciety): Grupa 011: http://vaglog.pl/log_247062.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_243498.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_247061.html
-
Czujnik temp. powietrza, paliwa, G62/G2 dobrze wskazuja, sa sprawdzane przy kazdym podpieciu vaga...
-
Kat byl juz ustawiany -0.6 i na +0.6 i caly czas tak samo (nawet 1.1), czujnik G62/G2 byl dobry ale i tak zostal wymieniony i tez bez zmian, generalnie obydwa czujniki pokazuja prawidlowo przy podlaczeniu VAGa z samego rana na zimnym jak i na cieplym.
-
Niee tak jak pisalem hamulce nie trzymaja Kreca sie swobodnie
-
Dobrze ze niektorzy mnie rozumieja ze nie wciskam kitu tylko serio jest cos nie tak, a ja za cholere nie umiem temu podolac.... Tak jak Misek95 pisze ludzie maja mniej wiecej takie mody jak ja i spalanie rzedu 7L to wychodzi na mocnym bucie... a mi przy jezdzie jak stary dziad.... Nic wrzuce logi moze ktos cos znajdzie P.S. tak wchodzi mi 58-60L jak mocno wyjezdze rezerwe
-
Tylko ze 750km to jest dla mnie dobry wynik, a latwo jest policzyc ze jesli wchodzi mi 60L to po przejechaniu 750kilometrow spalanie jest rowne 8L...a zreguly robie 700-680 Okej postaram sie wrzucic logi jak najszybciej Choc nie mam nadzieji zeby bylo sie w nich do czego doczepic niestety
-
Dokladnie maxymalnie robie 750Km od pelniuskiego baku do glebokiej rezerwy.. Tak program zrobiony bez pomiaru mocy, poprawiony pod pompki AL z AVF i wszystko niby okej, a spalanie jak w 2.5TDI.... Juz na prawde nie wiem co to moze byc
-
Witam pacjent to moja A4 B5 Avant 2001r. AJM 420 000km przebiegu. Otoz od momentu kupna samochod bardzo duzo pali tak jak w temacie od 8-9L na 100km jedynie daleka trasa schodzi do okolo 7L, kola mam 16" 205/55, hamulce nie zapieczone style jazdy probowalem wszystkie od emeryta po ciagly but itp zawszze spalanie wysokie(przy duzym bucie 9L bez problemu) W samochodzie zrobione/sprawdzone: - wymienione pompowtryskiwacze AL (korekty 0.5mg max bipy 038max) na nowych uszczelkach, ps. gniazda pompowtryskow sa juz zregenerowane na tulejach mosieznych(od kupna tak juz bylo) - wymieniony termostat - regulacja rozrzadu 0,0* - wywalony kat - wywalony EGR - turbo AWX sprawne dobrze pompuje w logach itd - przeplywomierz jest takze wywalony programowo - nowa pompa tandemowa (bez luzujacego sie krucca) z BOSCHA - nowe filtry, olej 5w40 itp - nowy czujnik wody (dobrze pokazuje bez rozbieznosci) - pomiar kompresji 28bar na wszystkich cylindrach - walek rozrzadu nie wytarty szklanki tez wygladaja okej - paliwo lalem juz z roznych stacji non stop to samo - logi okej - spalanie na wolnych w 015 kanale 0.5L - sprzeglo alternatora okej - wiazka pompek tez wymieniona na inna uzywke - podmianka sterownika + dopisanie korekt pod pompki AL - auto pali od strzalu czy -30 czy +35 nie kopci - samochod byl i jest na chip tuningu program byl 3 razy ogladany i poprawiany m.in. przez Anderlh z tego forum wszystko wydaje sie byc okej - wyciekow brak ! Tak jak pisze spalanie wysokie na pelnym baku robie okolo 700km, samochodem jezdze dziennie okolo 15km w jedna strone samochod sie dogrzewa iwgl wiec gadka ze to wina stylu jazdy itp. na prawde nie wchodzi w gre. Nie wiem co to moze byc ale strasznie mnie to denerwuje, bo wiem ze cos jest nie tak....
-
Nie do konca jezeli zakopci doslownie na 2sekundy lekka mgla na niebiesko took le jezeli trwa to dluzej i dym jest mocny to zle.... pierwsze co to sprawdz czy nie ma zbyt duzego cisnienia w skrzyni korbowej czyli czy czasem nie masz zatkanej lub w inny sposob uszkodzonej odmy. A w miare prosty sposob podlaczenie manometra w miejsce bagnetu, cisnienie powinno wachac sie od -0.5 do 0.5bar ;-) jezeli to; okaze sie oks to bycmoze turbosprezarka juz ma jakies problemy