-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mPowErr
Osiągnięcia mPowErr
0
Reputacja
-
u mnie jest zalany mobil super 2000 10w/40.
-
Tu jest poglądowy filmik na szybko, nie jest rewelacyjnie bo stał w garażu i kopcenie mniejsze.
-
no dobra będę szukał
-
przepływka wymieniona gdzieś około miesiąca temu. Postaram się znaleźc troche czasu i ogarnąć te logi. zamieszczam ten filmik co miałem dać, cały czas na zimnym pokopcuje na niebieskawo a najbardziej jak jest minusowa temperatura.
-
odma jest starego typu, ale jest czyszczona co wymianę oleju także myślę że jest drożna. Najprawdopodobniej masz racje z tymi uszczelniaczami..
-
na dzień dzisiejszy 295k
-
wiesz co! Na odpalonym nie było cola coli ani nie rzygał olejem ani nie dmuchał powietrzem , żadnego ciśnienia ani nic. Czyli odma odpada. Powiem Ci , że cholerka na razie nie mam zakupionego interfejsu ale ogarnę to jak najszybciej. Auto postawiłem dzisiaj na dworze jutro po nocy nagram filmik i go podeśle Ci go zobaczysz może coś z tego wywnioskujesz.
-
wiesz co aktualnie moduje auto więc jutro jak będę wyjeżdżał ogarnę ten korek i ewentualnie filmik. U mnie samochód zazwyczaj chodzi od odpalenia do zgaszenia, nagrzewać się nagrzewa bo w sumie jeżeli nie ma potrzeby i nie kręci się nikt podejrzany to go nie gaszę. Dzisiaj w garażu odpalił bez dymka jak się to mówi... Najbardziej kopci jak stoi na dworze ale jak wiadomo temperatura itp.
-
powiem Ci , że przed testowaniem maszyny nie kopcił na niebieskawo. Po odpaleniu no około 15 sekund kopci, spaliny sa takie ciężkie i wgl. Turbo odpada bo ostatnio było czyszczone, oleju nie bierze ani nic. Wyczytałem gdzieś , że mogą to być uszczelniacze zaworów... z tą odmą to sprawdzę. Podziękował jutro to chyba ogarnę
-
Witam Mam kolejny problem. Ostatnio sobie zachciałem testować autko i po testowaniu na zimnym silniku przy odpaleniu kopci na taki niebieskawy kolor. Przy nagrzanym silniku i przy przyśpieszaniu już to ustępuje tylko na zimnym od razu po odpaleniu. Czy ktoś wie co albo gdzie szukać w tym wypadku! Pozdrawiam
-
dzisiaj odpaliłem autko, chodzi normalnie, kontrolka świec świeciła się tylko przy grzaniu później zgasła bez problemów Światła stopu wszystko się świeci działa normalnie Wszystko przy tej okstremalnej prędkości. Dobra podziękował za pomoc i info!
-
tylko dziwi mnie to że dopiero przy 200km/h się oświeciła! Gdyby ta pompka była zj***na to np przy 60km/h powinna już mrugać. Nie wiem jutro zrobię małą jazdę próbną spokojna i zobaczę co się święci.
-
powiem Ci że paliwa było dość więc wątpię ale mogę się mylic. Dziwna sytuacja...
-
Witam. Dzisiaj postanowiłem sobie moją AFB wytestowac na autostradzie i zdziwiła mnie jedna rzecz, pierwszy przejazd spokojnie ciągnął do 220 bez problemowo . Natomiast na drugim odcinku przy 200 zaczeła mrugać mi kontrolka świec żarowych, dopiero po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu było wszystko ok. Wiecie może jaki jest powód tego mrugania? Może dostało jakiegoś świrowania przy tej prędkości. Jedna rzecz mnei jeszcze zdziwiła bo przy drugim tripie zaczeły iskry mi lecieć z tłumika ale sądzę że to sadza która osiadła pod wpływem temperatury się podhajcowała ale nie jestem pewien. Proszę o pomoc! Pozdrawiam
-
Witam wszystkich klubowiczów i maniaków OOOO Jestem tutaj nowy chodź moją A4 B5-kę posiadam z niecały rok. Temat w niektórych sprawach ogarniam w niektórych nie więc wielke ukłony za przyszłe rady! Pozdro!