Skocz do zawartości

cisek1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cisek1

Osiągnięcia cisek1

0

Reputacja

  1. Witam. Poszukuję solidnego i uczciwego mechanika w Gorzowie , który szybko i solidnie zdiagnozuje moją a4. Chodzi mi o sprawdzenie układu paliwowego-benzyna. Pozdrawiam
  2. Witam. Przyczyną podanych powyżej usterek były zamienione wtyczki od elektrozaworu i czujnika temperatury powietrza na zasilaniu. Prawdopodobnie poprzedni właściciel coś kombinował przy tych elementach i odwrotnie wpiął wtyczki , które są identyczne. Różnica polega tylko na innych kolorach przewodów , które do nich dochodzą. Dzięki za podpowiedz. Auto jedzie już ok. Pozdrawiam
  3. Witam. Jestem świeżym posiadaczem audi a4 b5 1,8 benzyna . Auto dużo pali jak na mój gust tak ok 17 l. przy spokojnej jeździe. Dodam że po rozgrzaniu silnika auto czasami szarpie 2000 obr/min i falują obroty. Auto jest także strasznie mułowate Po podłączeniu do VAG pokazało błędy : 16515 - sonda lambda podgrzewana 1 bank 1 - niskie napięcie 16487 -przepływomierz powietrza - MAF - wysokie napięcie 16496 -czujnik temp. powietrza zasysanego - IAT - niskie napięcie 17920 - elektrozawór pow. dolot. zwarcie do + Dodam , że zaraz po diagnostyce wymieniłem świece, wspomniany w błędzie elektrozawór, czujnik temp. powietrza zasysanego, przepływomierz i została wyczyszczona przepustnica. Po wymianie tych elementów obroty silnika są ok. przestał szarpać ale nadal słabo jedzie i według mnie pali jak smok. Z podanych błędów nie pojawił się ponownie tylko ten od sondy. Czy ktoś wie jak się z tym uporać? Dzięki za pomoc.
  4. Witam. Chciałem przywitać wszystkich forumowiczów. Od wczoraj jestem mam nadzieję szczęśliwym posiadaczem A4. Na początku proszę o wyrozumiałość.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...