
rutek08
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O rutek08

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Dolnyś Śląsk
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1987
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
KeteO bylem w 3 sklepach. Oczywiscie tak jak mowisz, maja śruby ale komplet a najtanszy kostowal 76 zł a mi wszytskie nie potrzebne:)
-
O dzieki bardzo. No wlasnie Marc!n jest taki problem ze w sklepach dostaje je ale cale zestawy a mi calego zestawu nie potrzeba.
-
Potrzebuje numery śrub do wahaczy. Dokladnie do wahacza górnego przedniego i banana po prawej stronie. Jezeli wie ktos to prosze tez napisac gdzie dostane takie śruby pojedynczo zeby nie kupowac calego zestawu.
-
Ja dalem u dzika 10 zł za oring. Jako ze zamawialem jeszcze rozrzad, olej itd to wzialem i oringi. Juz wszystko śmiga od soboty.
-
No to swietnie. Ciesze sie bardzo, że nie muszę doszukiwać się "drugiego dna" . Oringi już zamówione, olejek i rozrządzik. Oczywiście u dzika . Pozdrawiam.
-
W niedziele wywaliło mi oring przy chłodniczce oleju no i myślę, że miałem szczęście że stałem na podwórku i wyleciało tylko z 1,5 litra tego oleju. Teraz chciałem się dowiedzieć jaka może być przyczyna poza tym iż oring był juz do wymiany. Szczerze jak go wczoraj wyjąłem to się rozpadł na 3 części i dosłownie zrobił plastikowy. Zastanawiam mnie tylko jedna rzecz czy przyczyną tego, że pękł może być zapchana odma, która zamarzła? Jeżeli ktoś ma inne pomysły to z chęcią o nich przeczytam. Pozdrawiam.
-
Chciałbym zapytać Was czy jest możliwość zamiany silnika z oznaczeniem ARJ na silnik z oznaczeniem AML. Powiem od razu, że silnik AML ma caly osprzet i chciałbym sie dowiedzieć co muszę poza wsadzeniem silnika zrobić i jakie mogą być tego konsekwencje. Czekam na odpowiedz.
-
Ja bym jeszcze zajrzal na poduchy pod silnikiem. U mnie jedna byla walnieta i dawala podobny efekt.
-
Cewke vag powinien pokazac, blad na ktorejs. Nie wiem jak z wtryskami. Chyba trzeba robic logi. Mnie rowniez to czeka.
-
Ja po plukance i czyszczeniu michy, wymianie pompy oleju mam wlane Mobil 5W50 i jest malinka
-
Ja bym na Twoim miejscu nie pchal sie w sama plukanke i olej bo może się okazać że jest to 200 zł w plecy. Ja oddalem do mechanika i za wymiane 2 wahaczy, poduszki pod silnikiem i pompy oleju skasowal mnie 150 zł. Szczerze? Nie chciałoby mi się siedziec i babrać z tym za 150 zł. Najwiecej kosztuje w tym wszystkim sama pompa. Musisz zdecydowac czy chcesz ją wymienić czy nie ale mysle że zdjęcie miski i wyczyszczenie jej powinienes zrobic. Ja bym się na Twoim miejscu zastanowił. Sama płukanka moze nie rozwiazac problemu a tracenie pieniedzy na olej i filtr mysle ze jest zbytecznie. Można lepiej zainwestowac te pieniadze.
-
No Seba ja bym na Twoim miejscu zajrzal bardziej w glab silnika bo to moze byc nieciekawie. U mnie jak na razie cisza i spokoj. Dzisiaj walnelo 600 kilometrow od naprawy.
-
No tego nigdy nie bedziesz pewny czy to jest jedyna przyczyna, ta którą podałeś. Mozliwe ze cos jest nie tak, okaże sie z czasem . Mam nadzieje ze zarzegnalem juz ten problem który u mnie występował.
-
Micha była zawalona, dosłownie "sadzą". Tak samo było ze smokiem. Możliwe że przez to również ucierpiała pompa. Na dana chwile nie klepią w żadnym momencie zawory, nawet jak jest zimna (stala cala noc) i odpalam doslownie nic nie slychac. Silniczek równiutko chodzi. Ja dodatkowo wzialem sobie miske do pracy i ją wypiaskowałem. Zawsze to lepiej wyczyszczona. Zastanawiam sie tylko skad taki nagar i od razu mi do glowy przychodzi taka anegdota "kujawski":facepalm: Dzisiaj zrobilem nią 160kilometrow i ani razu nie zapalila sie lampka od cisnienia, staralem sie zatrzymywac gdzie tylko moglem, cpn, parking itp i posluchac czy klekocze. Zero dzwieku klekotu.
-
Auto odebrane w piatek. Koszt naprawy 150 zł z czesciami wyszlo jakies 1000 zł bo byly wymienione dodatkowo 2 wahacze. Efekt? Cisza, spokoj, zadnych czerwonych kontrolek!