Skocz do zawartości

abc77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O abc77

Osiągnięcia abc77

0

Reputacja

  1. abc77

    1.8T czy 3.0?

    Jestem wlasnie u rodziny w Niemczech. Bede do 04.05. Na razie nic ciekawego nie widzialem. Szukam od miesiaca (w Polsce szukalem w necie), teraz tu juz ogladalem 3, ale bite. Szukam dalej.
  2. dokladnie tak. ludziom sie nie chce 2-3 stron przeczytac i zasmiecaja watek. inna sprawa, ze jesli sie dopuszcza jakies pierdolenie w watku, albo pytania jak kolega zadal 'czy to czy to?', a dwie strony nizej jest to dokladnie opisane, to pozniej ciezko sie przez cokolwiek wartosciowego w takim watku przebic. watkiem powinien sie zajac moderator i wypier... duzo wpisow, ktore nic nie wnosza. i wtedy bedzie czytelnie. ---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:02 ---------- mistrzu, wez sobie przeczytaj kilka stron i zobaczysz, ze duzo ludzi na takich jezdzilo. a watek jest po to, zeby polecac opony, ktore sie uzytkuje badz uzytkowalo. ew. spytac, ale jak sie nie znajdzie odpowiedzi. a na Twoje pytania odpowiedzi jest duzo.
  3. poczytaj nizej, duzo jest opinii. bierz Conto, za***iste sa. ja jezdze drugi rok i sa super. moze nie sa zbyt ciche, ale wali mnie to.
  4. pytanie z du... masz kola 15', czy 16'? mamy sie domyslac? zaloz takie, jakie masz wskazane przez Audi i nie kombinuj:)
  5. abc77

    1.8T czy 3.0?

    dokladnie taki mam zamiar:thumbup1: szukam:)
  6. abc77

    cewki

    a nie miales tego w ramach akcji serwisowej? ja ze swoja byla juz 1.8T pojechalem na demontaz zamka schowka, bo za ch... nie moglem otworzyc. nawet wskazowki z forum nie pomogly. zaplacilem za otworzenie i demontaz schowka 100 PLN, a wymienili mi cewki w ramach akcji serwisowej. spytaj.
  7. abc77

    1.8T czy 3.0?

    man, ja tego nie kupuje, zeby wur... 3.0. jak bym chcial auto do zapier..., to bym sobie kupil bmw e46 330. tam masz naped na tyl, frajda jest za***ista. Audi mi sie spodobalo, jak zobaczylem siostry B6. w srodku, jesli chodzi o wyglad i komfort, bije BMW na glowe. przynajmniej e46. no i zakochalem sie w Quattro. nie lubie pierdziawek, dlatego chce kupic benzyne. z sensownych silnikow widze albo 1.8T albo 3.0. i skoncze z 1.8T, pewnie 163 PS, bo to sie wydaje rozsadniejsze. zrobie moze na jakies 190 i mi wystarczy:)
  8. abc77

    1.8T czy 3.0?

    mi ten link nie dziala:( ---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ---------- wkladania quattro nie mam zamiaru. jak sie przejechalem 3.0, to sie zakochalem. ale emocje powoli opadaja, pewnie sie jednak skonczy na 1.8T. tylko i wylacznie dlatego, ze po prostu wiecej osob zna ten silnik.
  9. ja jezdzilem do tej pory na dwoch (obie 195/65/15): - Barum Polaris (nie do konca pamietam cala nazwe) - Continental Winter TS 830. i w ogole nie ma porownania. i na sniegu, i na mokrym i hamowanie duzo lepsze w Conti. zuzycia jakiegos duzego nie widzialem. a bylem na tych Conti w Niemczech, w listopadzie, gdzie bylo zimno, ale sucho. i na autobahnie jakies 190 prawie caly czas:) ogolnie polecam. teraz je kolega odkupil, a ja sie zastanawiam albo nad Conti TS 850 albo nad Nokian. ale, jako ze uwazam, ze jak cos jest dobre, to sie tego nie zmienia, to pewnie kupie Conti TS 850.
  10. abc77

    1.8T czy 3.0?

    mialem bmw e36 320 - tylny naped, fajna sprawa. pozniej mialem A4 B6 1.8T, ale przod mi nie wystarczal. wczoraj sie przejechalem A4 B6 3.0 quattro... no i sie zakochalem:) ogolnie uwazam, ze jesli BMW, to 6 cylindrow, a jesli Audi, to quattro:) no i zostal wybor silnika. czytalem troche, analizowalem. w zasadzie juz sie nie zastanawiam 'czy', ale 'ktore'. zostalo mi 1.8T 190 KM lub 3.0 220 KM. oczywiscie quattro. i manual. no i pytanie - ktory silnik bedzie mniej awaryjny? (abstrahujac od stanu egzemlarza - zalozmy, ze sa takie same). tak na pierwszy rzut oka od razu sie sklaniam do 3.0, bo nie ma turbo, a ja jednak lubie szybko jezdzic i boje sie, ze turbo zajezdze. - oba maja dwumase - tak? - zuzycie dwumasy pewnie bedzie po okolo 200.000 w obu, tak? 1.8T wszyscy znaja, ale ma turbo. z drugiej strony boje sie tego silnika 3.0, bo nie wiem, czego sie po nim spodziewac:) nie mam problemu z elastycznoscia, bo lubie sobie powachlowac galka zmiany biegow. nie pytam tez o spalanie, bo mnie w sumie nie interesuje. nie pytam o to, ile oleju wejdzie do silnika, itp., bo to sa male roznice cenowe. ale chodzi mi bardziej o to, co bedzie mniej problemow sprawialo. ktory byscie polecili? nie chce zadnych chipow, itp. wiec albo 190 albo 220 KM.
  11. moze pytanie jest glupie, ale znalazlem cos takiego: http://www.audi.de/content/dam/ngw/product/used_cars/a4/pdf/a4avb6/2003_03_a4av_b6_30.pdf no i jakos nie widze, zeby w automatach - czy to quattro czy nie - byla dwumasa. tam jest inne kolo, czy w ogole go nie ma?
  12. przy misce olejowej - zrobilem. ale leci tez przy wale i przy uszczelce od glowicy. i nie wiem, czy to sie samemu zrobi.
  13. zrobilem juz wszystkie pierdoly: 1. smarowanie szyberdachu 2. filtry, oleje 3. termostat 4. czujnik temperatury 5. silniczek wycieraczek 6. zamek schowka 7. zarowki 8. silniczek krokowy temperatury. no i zostalo mi uszczelnienie silnika. ile to kosztuje? w kilku miejsach leci... uszczelniac, kupic nowa obudowe? to mozliwe w ogole? i trzeba silnik wymieniac, zeby go uszczelnic?
  14. hmm... pewnie mnie tu zaj..., ale... pojechalem do ASO:) jedna rzecz - nie otwieral mi sie schowek. rozebralem prawa oslone tapicerki, naciskalem nieszczesny przycisk ze zdjecia i... ch... dalej sie nie otwieral. pojechalem do ASO w Wawie - Auto Viva na Polczynskiej - i spytalem ile by to kosztowalo. no i zaplacilem 50 PLN za otwarcie schowka. gosciu stwierdzil, ze trzeba rozbierac schowek, bo albo zamek caly walniety albo cos w tym mechanizmie. co ciekaw - klapka nie jest wylamana. no ale mam przynajmniej otwarte. wiem, wiem, nie mozna do ASO:) atak najzupelniej szczerze - polecam. nie wiem, jak inne uslugi, ale gosciu konkretny, powiedzial od razu, ile co ma kosztowac. jak powiedzialem, ze za duzo, to mi spuscil:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...