Skocz do zawartości

llor15

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O llor15

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Ok, w takim razie muszę poszukać używany sprawny zbiornik albo kupić nowy, chociaż koszt nowego jest pewnie spory. Dzięki wielkie za pomoc Jak ruszę dalej z tematem będę na bieżąco informować
  2. Cześć, rzeczywiście w blokach pomiarowych jest tak jak mówisz ciśnienie jest w granicach 3300 do 3400hPa. Ściągnąłem dzisiaj osłony i dobrałem się do zbiornika, prześledziłem wszystkie wiązki i wężyki, wyglądają na całe, nic nie jest zaśniedziałe, poprzecierane. Czyli rozumiem, że problemem jest pompa wbudowana w zbiornik?
  3. Cześć, Mam problem z system adblue. Sprawa wygląda następująco: najpierw wyświetlił się standardowy komunikat o małej ilości adblue więc dolałem go na stacji z dystrybutora (ok. 10l), komunikat zniknął jak zawsze wcześniej. Po miesiącu i kilku dłuższych trasach zapalił się check engine i komunikat o awarii systemu adblue z odliczaniem 1000km. Znowu dolałem około 10l płynu tym razem z bańki, wykasowałem błąd w vcds i kontrolka wraz z komunikatem zniknęły. Niestety po krótkiej trasie komunikat i chceck powróciły i już nie da się ich wykasować, po usunięciu go wraca od razu. Załączam pełny skan, dwa błędy z grupy silnika wracają cały czas, sporadycznie dodatkowo wyświetli błąd o za niskim ciśnieniu. Sprawdziłem wtryskiwacz adblue, był delikatnie od sadzy, oczyściłem go i zamontowałem z powrotem. Proszę o jakieś porady co mógłbym sprawdzić przed oddaniem go do mechanika. Chciałbym aby system adblue wrócił do sprawności, wyłączanie go nie wchodzi w grę. A4 B8 CSUA skan.txt
  4. Cześć, niestety u mnie też pojawił się problem z adblue. Najpierw zapaliła się informacja o awarii adblue (1000km). Dolałem płynu i komunikat zniknął, ale wrócił po przejechaniu około 400km. W tej chwili cały czas świeci się Check na desce i spada zasięg w km. Po wykasowaniu błędów komunikat i check wyświetla się od razu. Auto to A4 B8 z 2015 roku o kodzie silnika CSUA. Załączam skan. Proszę o pomoc A4 B8 CSUA skan.txt
  5. Witam, próbował już ktoś zamontować to: https://allegro.pl/oferta/separator-oleju-odma-vw-audi-seat-skoda-1-9-tdi-7977296948?reco_id=e13be2d5-6f47-11e9-9a28-6c3be5bbf0c8&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 Podobno membrana jest niewymienna. Zainteresowałem się tym tematem bo wywala mi delikatnie bagnet po rozgrzaniu silnika, po wyciągnięciu go leci tak jakby biały dym/ para. Czy jest to oznaka zatkanej pokrywy tj. odmy?
  6. Witam, Zabieram się do wymiany rozrządu i chciałbym skompletować listę niezbędnych części oraz narzędzi potrzebnych do wymiany rozrządu. Zastanawiam się jaki napinacz posiadam (hydrauliczny czy mechaniczny) w moim modelu z tego co się dowiedziałem to jest to napinacz mechaniczny oraz jak wygląda sprawa napinacza paska kompresora klimatyzacji (czy jest to np. coś takiego: https://allegro.pl/oferta/ina-napinacz-paska-klimatyzacji-audi-a4-b5-b6-5709578926 czy zastosowano inne rozwiązanie) Proszę o porady co warto sprawdzić lub w razie potrzeby wymienić przy wymianie rozrządu. Załączam naklejkę z książki serwisowej. Na allegro znalazłem taki komplet: https://allegro.pl/oferta/rozrzad-pompa-skoda-superb-i-1-9tdi-130km-awx-avf-7402108010?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=ZTY2ODgzYTktODU4MC00NjQwLTkzMmQtODAzNjgyOWNjNDIwAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=d2510411-2dd6-4580-95bf-1cb5783a6271 . Z góry dziękuję za każdą pomoc.
  7. Witam, Tak jak w temacie, mam problem z klimatorikiem. Z układem powinno być wszystko ok, rok temu zmieniałem chłodnicę i uzupełniałem czynnik. Na ustawieniach LO bardzo słabo chłodzi, a po ustawieniu na wyższą temperaturę dmucha bardzo gorącym powietrzem, na pewno nie jest to ustawiona prze ze mnie temperatura. Jakiś czas temu robiłem nastawy podstawowe, bo miałem błędy silniczków klap. Później przy auto-skanowaniu nie miałem żadnych błędów związanych z klimą, aż do dzisiaj: Dodam, że czasami na ustawieniach manualnych siła nadmuchu zwiększa się sama o 2-3 kreski. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...