Skocz do zawartości

szukamaudi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szukamaudi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szukamaudi

1

Reputacja

  1. Tak jak w temacie, zawaliło mi dpf'a, włączył się tryb awaryjny (czyli smochod muli ostro), zajechałem na podlaczenie kompa i gość powiedział, że nie ma sensu nawet probować wypalić tego komputerem, kazał jechać do kogoś kto manualnie tym się zajmie. Więc nastepnego dnia pojechałem do gościa który ma piec do takich rzeczy ale usługa kosztuje 600 zł i mowi ze nie daje prawie żadnej gwarancji ze bedzie dobrze a przynajmniej jak dlugo dobrze będzie - wniosek ? wydać 600 zł i nie mieć gwarancji prawie zadnej to troche slabo a z drugiej storny rozumiem kolesia bo nie wie kto co ma w silniku i ktoś moze przyjechać dzień po naprawie ze sprutą że słabo zrobione. Miałem trochę wolnego czasu więc podjąłem decyzję, że sam wyciągne te ustrojstwo i zobacze co tam się dzieje. Wyciągnąć tego dpfa była tragedia (btw. ludzie jak Wy z tym radzicie...), podejrzewam, że wprawieni mają na to sposoby jednak było podpietych 4 albo 5 czujnikow prawie wszystkie z okrutnym dostępem. Śruby zapieczone, 2 musiałem kątówką, a reszta z duzym bolem. Jednak po około 3h udało mi sie wyciągnąć, ale teraz nie wiem która decyzja będzie własciwa. 1. Próbować czyścić myjką ciśnieniową, specyfikami do sadzy i pozniej wysuszyć i zamontować wszystko ? 2. Wywalić ten filtr, zamontować wszystko i pojechać na kompa wgrać nowy program ? Dzięki za porady
  2. Odświeżam lekko temat, Ja znalazłem pokrywę zaworów na allegro u gościa za 50 zł (uzywka), troche obawialem sie zamawiac cos takiego ale kole twierdził ze powinno byc wszystko ok z pokrywa bo z innego powodu silnik cały jest na czesci rozbierany. Tak czy siak, pokrywa przyjechała czyściutka, w pełni drożna, zamontowałem i wydaje się że jest spoko, auto przestało mi wariować z dymem Natomiast pojawił się problem z DPF (prawdopodobnie zbieg okolicznosci) bo sie zapchal tak ze podlaczyli pod kompa ale nie probwoali nawet wypalać bo zawalony 100%. - O tym napisze osobny watek bo podjąłem pewne czynności
  3. Blachu dzięki za linka. kamil-vag no chyba na to wychodzi u mnie wlasnie tak jest jak na tym filmiku ze ciężko bardzo przedmuchać
  4. misiek dzięki za odp. Tak, ale własnie chyba problem jest z tym zaworkiem i to właśnie on jest odpowiedzialny za odseparowanie oleju od powietrza. To nie jest normalne, że w przewodzie lecącym do rury od filtra powietrza jest dużo oleju, dużo w sensie ze jak się zdejmie przewodzik to poleci olej kropelkami (to tylko moje przypuszczenia). W lato zdjemowałem tą pokrywę, zalewałem ropą i zostawiałem na noc, ale to chyba mało dało. Dmuchając w ten króciec, powietrze wychodziło ale z wielkim oporem. Coś tam na pewno się dzieje, dlatego musze poszukać pokrywy. Dzięki za wskazówkę, poszukam również z modeli ktore wymieniłeś !
  5. Cześć, Mam problem z pokrywą zaworów, prawodopodobnie jest zapchana (nie pracuje separator). Wyjmując bagnet słychać fuknięcie ciśnienia, odkręcając korek wlewu oleju też słychać i widać, że jest ciśnienie. Zdjejmując przewód (rurkę) od króćca pokrywy, powietrze słabiutko wychodzi - wniosek jest jeden pokrywa do wymiany. Ceny są szalone bo zamienników nie widać a oryglinalna zaczyna się od 650 zł. Dlatego też, zanim zakupię nową chciałem zrobić eksperyment i wywiercić mały otwór gdzieś w pokrywie, żeby sobie ciśnienie miało gdzie zejść. Pojeździłbym tak przez jakiś czas zobaczyć czy sytuacja się polepszyła i nie wali biało-szarym dymem z komina. Tylko pytanie czy ktoś wie w którym najlepiej miejscu eksperymentalnie wywircić taki otwór ? Drugie pytanko przy okazji, orientuje sie ktoś gdzie można kupić w dobrej cenie taką pokrywę ? Dzięki za odp, poniżej znalazłem foto w google pokrywy takiej jak ja mam.
  6. Hej, ale ja nie piszę o rzucaniu olejem po odkreceniu korka, ale o tym, że jest po prostu duże ciśnienie. Tak czy siak, zdejmowałem przewodzik od pokrywy u brata w A6 to zupełnie inaczej to wygląda. Druga sprawa jak przy rozgrzanym silniku wyjmuje bagnet to po jakimś czasie przestaje dymić na biało (tak intensywnie). Wiec na 99% zapchana odma.
  7. Hej, Ostatnio zauważyłem, że w moja a4 strasznie zaczęła kopcić przy rozgrzanym silniku. Było to bardzo zauważalne np. podczas postoju na światłach. Dym był biały, początkowo myślałem o padającym turbo ale sprawdziłem najpierw odmę. Po zdjęciu przewodziku okazało się, że opary z pokrywy są bardzo znikome. Wyjąłem bagnet to przez rurkę od bagnetu zdecydowanie większe było ciśnienie niż z pokrywy zaworów, to samo z pod korka wlewu oleju, po odkręceniu aż fukał. Wniosek ? Zapchana odma. Patrzyłem nową pokrywę zaworów to troszkę kosztuje bo około 700-800 zł, trochę szkoda, więc moje pytanie czy ktoś próbował odkręcać i czyścić ? na ile to może być skuteczne. Dzięki, pokrywa wygląda dokładnie tak goo.gl/WfKGrfcontent_copy Copy short URL
  8. Ok, dzięki ! Jutro sprawdzę na kanale olej, dam znać.
  9. sory A4 B7 2007r 1.9 diesel 5 biegów 116km
  10. Cześć, Jestem zainteresowany kupnem audi a4 i znajomy dał mi ten samochód na pare dni zebym sobie potestował. Problem jest taki że słychać głośną pracę skrzyni podczas dodawania gazu (jak auto ma obciążenie nawet lekkie), najbardziej odczuwalne jest to na 5, na 4 już mniej to słychać. Jeśli samochód nie ma obciążenia (przykladowo jade z góry spokojnie) to jest cichutko. Koledzy, co może być przyczyną?
  11. Witam, szukam audi z powyzej 2007roku, a4 badz a3, bardzo był bym wdzięczny za rady dotyczące kupna dobrego auta.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...