Skocz do zawartości

llor15

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O llor15

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia llor15

0

Reputacja

  1. Witam, próbował już ktoś zamontować to: https://allegro.pl/oferta/separator-oleju-odma-vw-audi-seat-skoda-1-9-tdi-7977296948?reco_id=e13be2d5-6f47-11e9-9a28-6c3be5bbf0c8&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 Podobno membrana jest niewymienna. Zainteresowałem się tym tematem bo wywala mi delikatnie bagnet po rozgrzaniu silnika, po wyciągnięciu go leci tak jakby biały dym/ para. Czy jest to oznaka zatkanej pokrywy tj. odmy?
  2. Witam, Zabieram się do wymiany rozrządu i chciałbym skompletować listę niezbędnych części oraz narzędzi potrzebnych do wymiany rozrządu. Zastanawiam się jaki napinacz posiadam (hydrauliczny czy mechaniczny) w moim modelu z tego co się dowiedziałem to jest to napinacz mechaniczny oraz jak wygląda sprawa napinacza paska kompresora klimatyzacji (czy jest to np. coś takiego: https://allegro.pl/oferta/ina-napinacz-paska-klimatyzacji-audi-a4-b5-b6-5709578926 czy zastosowano inne rozwiązanie) Proszę o porady co warto sprawdzić lub w razie potrzeby wymienić przy wymianie rozrządu. Załączam naklejkę z książki serwisowej. Na allegro znalazłem taki komplet: https://allegro.pl/oferta/rozrzad-pompa-skoda-superb-i-1-9tdi-130km-awx-avf-7402108010?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=ZTY2ODgzYTktODU4MC00NjQwLTkzMmQtODAzNjgyOWNjNDIwAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=d2510411-2dd6-4580-95bf-1cb5783a6271 . Z góry dziękuję za każdą pomoc.
  3. Witam, Tak jak w temacie, mam problem z klimatorikiem. Z układem powinno być wszystko ok, rok temu zmieniałem chłodnicę i uzupełniałem czynnik. Na ustawieniach LO bardzo słabo chłodzi, a po ustawieniu na wyższą temperaturę dmucha bardzo gorącym powietrzem, na pewno nie jest to ustawiona prze ze mnie temperatura. Jakiś czas temu robiłem nastawy podstawowe, bo miałem błędy silniczków klap. Później przy auto-skanowaniu nie miałem żadnych błędów związanych z klimą, aż do dzisiaj: Dodam, że czasami na ustawieniach manualnych siła nadmuchu zwiększa się sama o 2-3 kreski. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...