-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O llor15
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Piła
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia llor15
0
Reputacja
-
llor15 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
[TDI PD] Problem z pokrywą zaworów (odmą). Niedrożna odma i kopcenie.
llor15 odpowiedział(a) na szukamaudi temat w 1.9TDI
Witam, próbował już ktoś zamontować to: https://allegro.pl/oferta/separator-oleju-odma-vw-audi-seat-skoda-1-9-tdi-7977296948?reco_id=e13be2d5-6f47-11e9-9a28-6c3be5bbf0c8&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 Podobno membrana jest niewymienna. Zainteresowałem się tym tematem bo wywala mi delikatnie bagnet po rozgrzaniu silnika, po wyciągnięciu go leci tak jakby biały dym/ para. Czy jest to oznaka zatkanej pokrywy tj. odmy? -
Witam, Zabieram się do wymiany rozrządu i chciałbym skompletować listę niezbędnych części oraz narzędzi potrzebnych do wymiany rozrządu. Zastanawiam się jaki napinacz posiadam (hydrauliczny czy mechaniczny) w moim modelu z tego co się dowiedziałem to jest to napinacz mechaniczny oraz jak wygląda sprawa napinacza paska kompresora klimatyzacji (czy jest to np. coś takiego: https://allegro.pl/oferta/ina-napinacz-paska-klimatyzacji-audi-a4-b5-b6-5709578926 czy zastosowano inne rozwiązanie) Proszę o porady co warto sprawdzić lub w razie potrzeby wymienić przy wymianie rozrządu. Załączam naklejkę z książki serwisowej. Na allegro znalazłem taki komplet: https://allegro.pl/oferta/rozrzad-pompa-skoda-superb-i-1-9tdi-130km-awx-avf-7402108010?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=ZTY2ODgzYTktODU4MC00NjQwLTkzMmQtODAzNjgyOWNjNDIwAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=d2510411-2dd6-4580-95bf-1cb5783a6271 . Z góry dziękuję za każdą pomoc.
-
Klima nie chłodzi, a na 19C dmucha bardzo gorącym powietrzem
llor15 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Tak jak w temacie, mam problem z klimatorikiem. Z układem powinno być wszystko ok, rok temu zmieniałem chłodnicę i uzupełniałem czynnik. Na ustawieniach LO bardzo słabo chłodzi, a po ustawieniu na wyższą temperaturę dmucha bardzo gorącym powietrzem, na pewno nie jest to ustawiona prze ze mnie temperatura. Jakiś czas temu robiłem nastawy podstawowe, bo miałem błędy silniczków klap. Później przy auto-skanowaniu nie miałem żadnych błędów związanych z klimą, aż do dzisiaj: Dodam, że czasami na ustawieniach manualnych siła nadmuchu zwiększa się sama o 2-3 kreski. Proszę o pomoc.